یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به وخیم شدن بحران برق در این کشور، اقدامات آمریکا را یکی از دلایل شدت گرفتن این بحران در سایه افزایش دمای هوا در عراق، توصیف کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اشغالگران آمریکایی یک غیر نظامی سوری را کشتند و چند تن دیگر را زخمی کردند.
وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد اقدامات تازه کوزوو تنش‌ آن با صربستان را تشدید می‌کند.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با انتقاد از تجاوز وزیر تندرو امنیت قومی صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی، شهرک‌سازی‌های جدید صهیونیست‌ها را مانعی تحقق راه حل دو دولت خواند.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اعتراف سالیوان درباره رژیم صهیونیستی گفت: این اعتراف یعنی مسؤول همه اقدامات تروریستی این رژیم علیه افراد و تاسیسات اتمی ایران آمریکا بوده و خواهد بود.
دبیرکل جنبش النجباء عراق نسبت به تداوم اقدامات خرابکارانه سفیر آمریکا در این کشور هشدار داد.
نماینده دائم ایران در سازمان ملل هشدار داد: جمهوری اسلامی ایران حق ذاتی خود را برای دفاع از خود بر اساس قوانین بین‌المللی محفوظ می‌دارد و اقدامات قاطعی را برای حفاظت از نیروها، منافع و تأسیسات خود در برابر هرگونه تهدید یا اقدام غیرقانونی که توسط ایالات متحده یا دیگران انجام شود، اتخاذ خواهد کرد.
نماینده آمریکا در سازمان ملل می گوید برخی کشورها درصد هستند تا اقدامات کره شمالی را از چشم جهان مخفی نگه دارند.
رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه امروز از اقدامات اطلاعاتی آمریکا نزدیک منطقه ویژه عملیات نظامی روسیه خبر داد.
وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد که واشنگتن خود را نسبت به تامین امنیت اردن متعهد می داند.
آمریکا از اقدامات جدید علیه روسیه و چین در زمینه تجاری خبر داد.
ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری با اشاره به اقدامات جدید تحریمی این کشور و متحدان اروپایی‌اش ایران را متهم به «نقض حقوق بشر» کرد و گفت که آمریکا در این زمینه همراه انگلیس و اتحادیه اروپا عمل کرده است.
رئیس‌جمهور همچنین تاکید کرد: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.
رئیس جمهور گفت: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.
رئیس جمهور گفت: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.
نشریه پلیتیکو از تشدید اقدامات ایالات متحده آمریکا و متحدان غربی آن برای پیگیری تحرکات روسیه پیرامون استفاده احتمالی از سلاح هسته ای خبر داد.
آذری جهرمی نوشت: اگر عزمی بر رفع مشکلات مردم ایران دارند، بهتر است بجای این اقدامات نمایشی، تحریم IP‌های ایران در بسیاری از سرویس دهندگان را رفع کنند. تحریم‌هایی که حتی مانع درج نام ایران در یکسری از پلتفرم‌ها شده است.
سردارحاجی زاده گفت: فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عامل دوم تضعیف شرایط اقتصادی خاطرنشان کرد: آنچه که این مسئله را تشدید کرد موانع داخلی بود. آنهایی که به آمریکا امید بستند و بسیاری از اقدامات لازمی که باید در طول ۸ سال انجام می‌دادند را انجام ندادند.
وزارت بازرگانی چین اعلام کرد که اقدامات لازم برای پاسخگویی به تلاش آمریکا و تایوان برای بسط روابط تجاری تحت ابتکار عمل تازه را در پیش می گیرد.
سفیر چین در نروژ می گوید اگر مداخلات و تحرک آفرینی های خارجی در مسئله تایوان ادامه یابد، پکن حق تسریع در اتحاد مجدد این منطقه را برای خود محفوظ  می داند.
سفارت روسیه در واشنگتن در بیانیه‌ای اعلام کرد دولتی که در سال ۱۹۴۵ شهرهای ژاپن را بمباران اتمی کرده، نمی‌تواند مسکو را به بی‌مسئولیتی در قبال سلاح‌های اتمی متهم کند.
وزیر امور خارجه گفت: اقدامات تحریک آمیز آمریکا به منبع تهدید صلح و ثبات بین‌الملل تبدیل شده است.
مدیرکل اداره کنترل تسلیحات وزارت خارجه چین گفت: واشنگتن به دلیل سفر نانسی پلوسی به تایوان با اقدامات تلافی جویانه جدی مواجه خواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه می گوید دولت آمریکا علاوه بر تجهیز تسلیحاتی اوکراین، اقدامات مستشاری  را نیز در این جنگ برعهده دارد.
رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه توسعه شرکت های دانش بنیان اقداماتی انجام داده که انتظار نیز همین بود تا با فاصله گرفتن از تفکر ناکارآمد دولتی از ظرفیت بخش خصوصی نهایت استفاده به عمل آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ