مربی بدنساز تیم ملی والیبال آرژانتین به دلیل حاضر نشدن مارسلو مندز سرمربی این تیم در میکسد زون برای دفاع از عملکرد آرژانتینی‌ها به گفت وگو با خبرنگاران پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از تساوی تیمش مقابل چلسی با لحنی عصبانی مصاحبه کرد و گفت از نتیجه راضی است و همه دیدند که تیم او نیامده که برای سلامتی ورزش کند.
یکی از همکاران سابق توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید مقایسه شدن با یورگن کلوپ این مربی آلمانی را به شدت عصبانی و ناراحت می‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید از بازی خوب بازیکنانش عصبانی می‌شود چون نشان می‌دهد شرایط می‌توانست چقدر متفاوت باشد.
اولیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت، پس از شکست تیمش برابر هوفنهایم بسیار عصبانی به نظر می‌رسید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که از شکست تیمش برابر پرسپولیس بسیار عصبانی بود پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی به سمت تیم داوری دوید و الفاظی را خطاب به داور بیان کرد که قابل انتشار نیست.
کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، عصبانیت خود را از حضور لوکا مودریچ در ترکیب تیم ملی کرواسی ابراز کرد.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که در پیروزی 1-0 امشب مقابل اینتر، تیمش باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند و از جنجال در مورد گل تیمش ابراز ناراحتی کرد.
تعدادی از هواداران حاضر در ورزشگاه وطنی قائمشهر رفتار ناشایستی با سرمربی تیم فوتبال استقلال داشتند.
سرمربی ذوب آهن در بین دو نیمه اجازه اعتراض را به بازیکنان تیمش نداد.
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن که به شدت از عملکرد شاگردانش مقابل موناکو خشمگین بود اعلام کرد که در آستانه بازی با بایرن نگران است.
سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی حساس مقابل نفت آبادان که برای ادامه حضور این تیم در جمع مدعیان از اهمیت بالایی برخوردار است، توضیحاتی درباره اتفاقات چند روز اخیر تیمش داد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد این تیم در دیدار برابر رنس بسیار ناراضی است.
سرمربی اینتر معتقد است که تیمش باید با پیروزی سه بر یک بازی با مونزا را به پایان می رساند اما اشتباه داوری مانع از این کار شد.
ژاوی، سرمربی بارسا، بعد از تساوی در دربی کاتالونیا گفت کنترل بازی از دست داور مسابقه، ماتئو لاهوز، خارج شده بود ولی بارسا دو امتیاز را به دلیل عملکرد خودش از دست داده و نه تصمیمات او.
ریکاردو ساپینتو سرمربی آرژانتینی استقلال که بابت عدم کسب پیروزی تیمش در پایان بازی ناراضی بود، با کنایه خود باعث عصبانیت ربیعی هم شد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، از قضاوت تیم داوری بازی مقابل صنعت نفت آبادان انتقاد کرد وگفت: داوران در جریان مسابقه عملاً تمرکز بازیکنان نساجی رابرهم زدند و آنها را عصبانی کردند.
بسیاری از مردم مکزیک همچنان از عملکرد تاتا مارتینو، سرمربی سابق این تیم، برابر آرژانتین عصبانی هستند.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، مدعی شد تیمش بابت نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان باید عصبانی باشد.
مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، مدعی شد این تیم خودش را شرایط را دشوار کرده است.
سرمربی پرتغالی استقلال در جایگاه ویژه از تصمیمات داور به حدی عصبانی شد که در دو صحنه با مشت بر شیشه کوبید.
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، از عملکرد بازیکنانش در دقایق پایانی بازی شب گذشته این تیم راضی نیست.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه دیدار روز شنبه تیمش مقابل لستر در لیگ برتر در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
سرمربی آبی پوشان که سابقه در رفتن از کوره را دارد، از طرح یک سئوال در نشست خبری پیش از بازی با پیکان بر آشفت و دقایقی را به پاسخ به آن سئوال خاص پرداخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ