اثر مهم سم مندز، یکی از نمونه‌های برجسته سینمای جنایی است که متکی بر یک فیلمنامه اقتباسی پر جزئیات، تماشاگر را در معرض داوری‌هایی دشوار پیرامون جنایتکاران می‌اندازد که به گونه‌ای متفاوت از کلیشه‌های مرسوم به تصویر کشیده شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: حوزه حمل و نقل جاده‌ای تلاش کرد تا تأمین مالی مورد نیاز را تسریع دهد اما عدم تأمین منابع مالی، جدی ترین مشکل رونق تولید داخلی است.
در سوانح جاده‌ای امروز در «کارس»، ازمیر و آنکارا در مجموع ۹ نفر کشته و ۳۴ تَن زخمی شدند.
سرهنگ سیروس دریکوند، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای از یک دستگاه خودرو در محور اهواز _ شوش، از همان لحظات اولیه تیم‌های عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان کار خود را آغاز کردند.
اهواز - رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان از دستگیری سرکرده سارقان مسلح جاده‌ای محور اهواز - شوش در یک عملیات پلیسی خبر داد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در تشریح نشست کمیسیون برای نظارت بر عملکرد دستگاه‌های دخیل در کنترل حوادث جاده‌ای و اصلاح نقاط حادثه‌خیز، گفت: تلفات جاده‌ای در سال ۱۴۰۱ رشد ۱۶ درصدی داشته است.
اهواز - فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری و انهدام باند چهار نفر سارقان مسلح جاده‌ای و کشف خودرو مسروقه خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه نوروز سال جاری ۵۹۱ تصادف در محورهای استان رخ داده است، گفت: در مجموع این تصادفات ۲۲ نفر جان باختند.
بر اساس رخداد انتظامی، ۶۲۹ نفر در حوادث جاده‌ای کشور تاکنون تلف شده‌اند هر چند آمار پزشکی قانونی بیش از این تعداد خواهد بود.
زاهدان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: اولین روز از سال ۱۴۰۲ با ثبت ۱۱ فوتی بر اثر حوادث ترافیکی آغاز شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: در همین راستا نیز دوربین‌های جاده‌ای تنظیم شده و اگر خودرویی فاقد بیمه معتبر باشد از سوی دوربین‌ها جریمه خواهد شد. همچنین ماموران پلیس نیز در صورت مشاهده خودروی بدون بیمه یا بیمه نامه منقضی شده نسبت به جریمه آن اقدام خواهند کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک پرحجم در دو محور مواصلاتی و اعمال محدودیت موقت تردد در مقطعی از آزادراه کرج - قزوین و بالعکس در روز جمعه خبر داد.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
وزیر صمت با اشاره به اینکه خوشبختانه از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ تعداد کشته‌های ناشی از تصادفات به ۱.۴ رسیده، گفت: بر اساس آمار سال ۹۹، در هر ۱۰۰ تصادف ۴.۴ فوتی و در سال ۱۴۰۰ این عدد به یک رسیده است.
شرکت الکتریون با همکاری شرکت EnBW که ارائه‌دهنده برتر در زمینه زیرساخت شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در آلمان است، یک سیستم جاده الکتریکی(ERS) به طول یک کیلومتر در امتداد یک جاده خواهد ساخت که در آن دو ایستگاه شارژ ثابت نیز تعبیه می‌شود.
آغاز طرح زمستانی جاده‌ای در خراسان رضوی
صد‌ها کامیون دار اسپانیایی با حضور در خیابان‌های مادرید، برای درخواست تغییر مقررات حمل و نقل جاده‌ای و در اعتراض به هزینه بالای زندگی، از مرکز شهر به سوی ساختمان پارلمان راهپیمایی کردند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون وزیر راه و شهرسازی، از تعدیل تعرفه‌های سنگین ناوگان ترانزیتی توسط دولت ترکمنستان خبر داد.
در پی انفجار تانکر سوخت روی پل «کرچ» معروف به پل کریمه بخش هایی از مسیر جاده ای این پل فرو ریخت.
بر اساس داده‌های کتاب "۱۹۸۲: جاده‌ای به سوی جنگ" که با استناد به گفته‌های مقام‌های ارشد وقت موساد نوشته شده شکست در گسترش روابط اسرائیل با مسیحیان لبنان در آن زمان ناشی از دو ملاحظه بود: نخست آن که ضربه زدن به سوری‌ها در لبنان به روند صلح اسرائیل با مصر آسیب وارد می‌ساخت و از سوی دیگر، بر لجستیک اسرائیل که قصد ضربه زدن به راکتور هسته‌ای عراق را داشت تاثیر منفی وارد می‌ساخت حمله‌ای که در ژوئن ۱۹۸۱ میلادی رخ داد.
شلمچه- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که تا ۲۳ شهریورماه سال جاری از مرزهای کشور عازم مبدا می‌شوند، نرخ بلیط برای آنها ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.
بر اساس اعلام معاون حمل و نقل وزارت راه، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با رفع مانع «گواهی اسقاط» در واردات کامیون های دست دوم اروپایی موافقت کرد.
مشهد ـ رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: میزان تزانزیت جاده‌ای در کشور طی سال جاری ۳۲ درصد رشد داشته است.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به بررسی ابعاد تصادفات جاده‌ای در کمیسیون متبوع خود، گفت: مقرر شد سازمان راهداری نقاط حادثه‌خیز را شناسایی کند.
مشهد ـ جانشین رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ٢٥ فقره تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در ٢٤ ساعت گذشته در جاده‌های استان رخ داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ