طبق اعلام لوپاریزین، نیمار که قصد داشت تحت هر شرایطی فصل بعد در پی اس جی بماند، حالا پیشنهاد چلسی را بررسی می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه الهلال پیشنهادی رسمی را برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، ارائه کرده است.
برناردو سیلوا نه به عربستان و نه پی‌اس‌جی نخواهد رفت، چرا که در انتظار رسیدن پیشنهاد رسمی بارسلوناست.
برناردو سیلوا نه به عربستان و نه پی اس جی نخواهد رفت چرا که در انتظار رسیدن پیشنهاد رسمی بارسلوناست.
طبق اعلام لوپاریزین، نیمار که قصد داشت تحت هر شرایطی فصل بعد در پی اس جی بماند، حالا پیشنهاد چلسی را بررسی می کند.
گفته می‌شود رئال مادرید، ریس جیمز را می‌خواهد اما هدف اصلی این بازیکن، ماندن در چلسی و رسیدن به بازوبند کاپیتانی تیم است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تدوین سند راهبردی ۴ ساله صندوق بازنشستگی کشوری منطبق بر برنامه‌های توسعه کشوری و پیشنهاد رسیدن سن بازنشستگی به ۵۷ سال تا پایان برنامه هفتم خبر داد.
جود بلینگام پس از رسیدن پیشنهاد رئال آن را باور نداشت و گفت که برای لحظاتی انگار قلبش ایستاد.
یک رسانه آرژانتینی می‌گوید باشگاه تاتنهام برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی این کشور، آماده شده و به زودی با او و مدیر برنامه‌هایش وارد مذاکره خواهد شد.
رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!
یوسف موکوکو، ستاره 18 ساله باشگاه دورتموند، که از بارسا و چلسی هم پیشنهاد دارد، با نیوکسل به توافق اولیه رسیده است.
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد، به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد.
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد
رئیس قوه قضاییه به مراجع و مراکز ذیربط قضایی دستور داد به شکرانه عنایت پروردگار و مسرت و سرور ملی حاصل از ظفرمندی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نسبت به آن دسته از زندانیان که شرایط بهره‌مندی از ارفاقات قانونی را دارا هستند، نهایت مساعدت و معاضدت انجام گیرد
باشگاه استقلال از رسیدن پیشنهاد شرکت در یک تورنمنت چهار جانبه در کشور امارات خبر داد.
در تازه‌ترین تحول در عرصه دیپلماتیک نیز دولتمردان هر دو کشور مدعی رسیدن به صلح با دوام شده‌اند.
محمود شجاعی معتقد است که در صورت رسیدن پیشنهاد دستیاری کی‌روش برای برادرش مسعود، او می تواند به تیم ملی کمک کند.
بعضی از افراد برای رسیدن به صورت‌های اینستاگرامی نیاز به یک تیغ جراحی دارند، کافی است با یک کلیک ساده عنوان «جراحی زیبایی» را در گوگل سرچ کنید و با انبوهی از جراحی‌های صورت، بینی، پیکرتراشی، لیفت و... مواجه شوید که هر کدام شیوه‌های عجیبی را برای رسیدن به زیبایی پیشنهاد می‌دهند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان ای که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به ترمیم خط میانی اش دارد گفت: اگر این منطقه حساس پوشش داده نشود در دیدارهای آینده هم مشکل‌ساز خواهد بود.
مارکوس آلونسو از پیوستن به بارسلونا خوشحال است و گفت که پس از رسیدن پیشنهاد بارسا، پیشنهادات دیگر خود را بررسی نکرد.
علی کریمی در پستی جدید نوشت: از عزاداران امام حسین (ع) عذرخواهی می‌کنم، پیشنهاد من فقط این بود که می‌توانیم در اوضاع فعلی نذری‌های دیگری انجام دهیم. من از کودکی شوق رسیدن به محرم را داشتم و این ارادت را حفظ کردم
کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‎‌ای به پنج کشور پیشنهاد میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا را به آنها ارائه کرده است.
باشگاه لسترسیتی تایید کرد پیشنهادهایی برای انتقال ستاره فرانسوی‌اش، وسلی فوفانا، به چلسی دریافت کرده ولی این پیشنهادها با رقم درخواستی این باشگاه فاصله زیادی دارد.
پس از انصراف سیتی از جذب مارک کوکوریا، این مدافع چپ اسپانیایی با چلسی به توافق رسید. برایتون نیز امروز پیشنهاد 50 میلیون پوندی چلسی را پذیرفت.
امروز مطالبی همچون سهامداران بانک دی بخوانند: بانک دی به این نُه دلیل نمی‌ارزد!، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، میزان سود، زمان مجمع و زمان واریز سود ۶ نماد بورسی و فرابورسی، تحلیل خزامیا امروز ۸ تیر ۱۴۰۱، قیمت روز خودرو ۸ تیر ۱۴۰۱ | افت قیمت محسوس در برخی خودروها، سهامداران حکشتی بخوانند | سود رویایی شرکت تابعه حکشتی، بازار در میان مدت صعودی است؟ + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ