در تازه‌ترین تحول در عرصه دیپلماتیک نیز دولتمردان هر دو کشور مدعی رسیدن به صلح با دوام شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی لاریجانی در جمع گروهی از کارآفرینان استانی گفت: متمرکز اداره کردن کشور غلط است و باعث میشود نخبگان استانی احساس مشارکت نکنند. مصالح منطقه ای را مرکز نشینان به خوبی نمی دانند و مناطق بهتر می‌دانند.
علی لاریجانی گفت: در قانون اساسی چند وزراتخانه فقط نام برده شده که شامل وزارتخانه‌های اطلاعات، خارجه، دفاع و دادگستری است. اتفاقا این‌ها را نمی‌شود منطقه‌ای کرد. به نظرمن باید دولت را دو قسم کنیم، یک قسم وزرای ستادی و یک قسم وزرای منطقه ای. وزرای منطقه‌ای مسئول چند استان می‌شوند، از مجلس هم رای اعتماد می‌گیرند.
جواد نکونام سرمربی استقلال بابت جذب بازیکنان جدید، روی حرف خودش ایستاد
بارسلونا آخرین پیشنهاد رسمی برای جذب ژوائو کانسلو، ستاره منچسترسیتی، را به این باشگاه ارسال کرده است.
زنیت روسیه آماده است تا با پرداخت دستمزد مناسبی مهاجم ایرانی بایرلورکوزن را به خدمت بگیرد.
معاون شورای امنیت روسیه به پیشنهاد مسئول دفتر دبیرکل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) درباره شرط پیوستن اوکراین به این ائتلاف نظامی، پاسخ داد.
منچسترسیتی خطر از دست دادن برناردو را حس می کند و به همین دلیل قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد جدیدی به او ارائه کند.
باشگاه النصر عربستان با پیشنهادی قابل توجه خواهان جذب داوید دخیا شده است.
باشگاه الهلال پیشنهادی رسمی را برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، ارائه کرده است.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از پیشنهاد اعتبار ۳۷۶ هزار میلیارد ریالی برای اجرای طرح به زراعی در این استان خبر داد.
ساوتهمپتون پیشنهادی 55 میلیون یورویی از چلسی برای رومئو لاویا دریافت کرده است.
ویکتور اوسیمن، مهاجم تیم ناپولی، بعد از پیشنهاد پایین الهلال، به تمدید قرارداد با این تیم نزدیک شد.
خورخه والدانو، سرمربی سابق رئال مادرید، می‌گوید اگر مدیران رئال هنوز از دست امباپه عصبانی هستند او حاضر است در فرودگاه از ستاره فرانسوی استقبال کند.
معاون نخست وزیر ارمنستان امروز از پذیرش پیشنهاد کشورش در ارتباط با تشکیل نشست کمیسیون های تعیین حدود مرزی از سوی جمهوری آذربایجان خبر داد.
ایروان پیشنهاد روسیه را برای برگزاری نشست سه جانبه ارمنستان، روسیه و آذربایجان در مسکو در ۲۵ ماه می پذیرفته است.
وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان امروز مدعی شد: ارمنستان پیشنهاد باکو درباره استقرار «ایست بازرسی» در مرز میان دو کشور را رد کرده است!
با توسعه و رونق تهران و همچنین بر اثر از بین رفتن تدریجی جوامع روستایی، ارمنیان بسیاری در جست‌وجوی کار به تهران آمدند. پس از جنگ دوم جهانی، به پیشنهاد دولت ارمنستان و با تصمیم مورخ ۲۱نوامبر۱۹۴۵م دولت اتحاد جماهیر شوروی سابق، مهاجرت ۳۰هزار ارمنی از ایران، یونان، بلغارستان، رومانی، لبنان و سوریه به ارمنستان مجاز شد؛ اما تعداد مهاجران از ۵۰هزار تن گذشت. تعداد مهاجران ارمنی از ایران به ارمنستان حدود ۱۸هزار نفر بود.
نخست وزیر ارمنستان امروز در نشست مشترک کمیته های پارلمانی این کشور اعلام کرد: پیشنهاد تمدید ماموریت را مطرح کرده اما این پیشنهاد پذیرفته نشده است.
نخست وزیر ارمنستان پیشنهاد ارائه شده از سوی رئیس جمهور روسیه در خصوص مناقشه درازمدت قره باغ با جمهوری آذربایجان را قابل قبول ارزیابی کرد.
نخست وزیر ارمنستان امروز در سخنانی اعلام کرد: پیشنهاد غرب درباره روابط با جمهوری آذربایجان غیرقابل قبول نیست.
نخست وزیر ارمنستان امروز به باکو پیشنهاد کرد: نشست کمیسیون های تعیین مرزها ۳۱ اکتبر (۹ آبان) در بروکسل برگزار شود.
رئیس جمهور روسیه با رد ادعای همتای فرانسوی خود علیه کشورش به سران ارمنستان و جمهوری آذربایجان پیشنهاد برگزاری نشست سه‌جانبه در خصوص مناقشات قره باغ را ارائه کرد.
با پیشنهاد رئیس سازمان توسعه تجارت و استقبال ارمنستانی‌ها، خط تولید خودروی ایرانی در ارمنستان برای صادرات به کشورهای عضو اوراسیا راه‌اندازی می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ