یوسف موکوکو، ستاره 18 ساله باشگاه دورتموند، که از بارسا و چلسی هم پیشنهاد دارد، با نیوکسل به توافق اولیه رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رد ادعای غربی‌ها مبنی بر اینکه منابع آزاد شده تنها صرف خرید مواد غذایی می‌شود، گفت: ممکن است ادعایی را در این زمینه مطرح کنند، اما مهم این است که این پول متعلق به ملت ایران بوده و پس از آزادسازی در اختیار ایران قرار می‌گیرد.
در حالی که هیچ کدام از کشورهای منطقه و سایر منابع خبری اشاره‌ای به تنش در دریای عمان طی روز چهارشنبه نکرده‌اند، آمریکا مدعی تلاش ایران برای توقیف دو نفتکش شده است.
برخی منابع غربی مدعی شده‌اند که اروپایی ها قصد دارند در نقض قطعنامه سازمان ملل سال ۲۰۱۵ سازمان ملل درباره برجام، تحریم‌های موشکی بالستیک علیه ایران را همچنان حفظ کنند.
برخی منابع غربی مدعی شده‌اند که اروپایی ها قصد دارند تحریم‌های موشکی بالستیک علیه ایران را همچنان حفظ کنند.
روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی با اشاره به این که آمریکا و کشور‌های اروپایی تلاش‌های دیپلماتیک برای حل‌وفصل مسئله هسته‌ای ایران را از سر گرفته‌اند، با استناد به ادعای منابع مطلع مطرح کرد که نماینده‌ای از ایران در سازمان ملل و رابرت مالی در ماه‌های اخیر گفتگو‌های مستقیم داشته‌اند.
منابع اوکراینی در خبری فوری مدعی شدند پدافند هوایی ارتش اوکراین یک فروند جنگنده سوخوی - ۳۵ روسیه را در جریان رهگیری بر فراز دریای سیاه سرنگون کرده است.
اصفهان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان در نامه‌ای به استاندار به ادعای مجمع مطالبه‌گران مبنی بر ترک فعل این اداره کل در اجرای قانون هوای پاک و کاشت نهال‌های غیر بومی پاسخ داد.
اسپورت به نقل از منابع نزدیک به لیونل مسی هرگونه وعده و وعید این بازیکن به ژاوی برای بازگشت به بارسلونا را تکذیب کرد.
تلویزیون سوریه گزارش‌های منتشر شده از سوی برخی منابع خبری در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک پایگاه هوایی در حومه دمشق را تکذیب کرد.
منابع آگاه ضمن تکذیب ادعای شهادت رزمندگان حزب الله لبنان در سوریه طی چند وقت اخیر، تأکید کردند اخبار گروه های مخالف دولت سوریه در این خصوص، «خیالبافی محض» است.
قرار بود عبداللهیان در گفتگوی رایسینا شرکت کند، اما منابع غیررسمی هندی مدعی شدند که وی به دلیل ویدئوی تبلیغاتی مننشر شده مرتبط با امور داخلی ایران در این اجلاس شرکت نمی‌کند.
ال‌چیرینگیتو به نقل از منابع نزدیک به آسنسیو ادعا کرد که رئال به او پیشنهاد تمدید قرارداد با دستمزد فعلی را ارائه کرده که در نوع خود عجیب است.
روزنامه سوری الوطن به نقل از منابع ایرانی مطلع، سفر اخیر امیرعبداللهیان به دمشق و دیدار با مقامات ارشد این کشور از جمله بشار اسد را مثبت وجدی و نتیجه بخش توصیف کردند.
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
روزنامه ساندی تلگراف در گزارش ادعایی خود به نقل از منابع ارشد دولت انگلیس که اشاره‌ای به نام و سمت آن‌ها نشده است، نوشت: «در پی اعدام علیرضا اکبری، معاون سابق وزیر دفاع ایران که تابعیت ایرانی -انگلیسی داشت و به جاسوسی محکوم شده بود، ممکن است بریتانیا از حمایت خود از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست بردارد.»
طبق ادعای فابریتزیو رومانو و چند منبع معتبر انگلیسی، منچستریونایتد با ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، برای جانشینی رونالدو به توافق رسیده است.
منابع آگاه در گفتگو با المیادین، ادعای روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز را در خصوص تهدید سردار قاآنی مبنی بر حمله زمینی به خاک عراق تکذیب کردند.
شبکه المیادین به نقل از برخی منابع ایرانی ادعای مطرح‌شده در روزنامه انگلیسی فایننشال‌تایمز درباره ایران را رد کرد.
منابع عبری در گزارشی مدعی ورود یک یگان از ارتش رژیم صهیونیستی به داخل اراضی سوریه با عبور از منطقه جولان اشغالی و حضور ۷۲ ساعته آنها در اراضی این کشور خبر دادند.
منابع نزدیک به ائتلاف متجاوز سعودی مدعی شدند که جنبش انصارالله موشک های بالستیک به سمت شهر مأرب شلیک کرده است.
به گفته منابع دیپلماتیک، اوکراین در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت سازمان ملل ادعای ارسال پهپاد‌های ایرانی به روسیه برای بکارگیری در جنگ اوکرین را مطرح کرده است.
برخی منابع خبری مدعی شده‌اند شورای امنیت سازمان ملل متحد در نشستی غیرعلنی به بررسی ادعاها درباره استفاده روسیه از پهپادهای ساخت ایران خواهد پرداخت.
روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن به نقل از منابع ناشناس مدعی شده است که روسیه از ایران خواسته مراکز نظامی در غرب استان حماه سوریه و همچنین پایگاه‌های خود در مرکز و غرب سوریه را ترک کنند.
دولت آمریکا به بهانه ادعای حضور سرکرده القاعده در کابل اعلام کرد قصد آزاد کردن منابع مالی مسدودشده بانک مرکزی افغانستان را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ