یک رسانه آرژانتینی می‌گوید باشگاه تاتنهام برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی این کشور، آماده شده و به زودی با او و مدیر برنامه‌هایش وارد مذاکره خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زاکربرگ در بیانیه‌ای تند در شبکه اجتماعی تریدز، ایلان ماسک را مستقیماً به اجتناب از مبارزه و جدی نگرفتن آن متهم کرده است: «فکر می‌کنم ما موافقیم که ایلان جدی نیست و زمان آن رسیده است که آن را متوقف کنیم. من به او یک قرار واقعی پیشنهاد دادم، دانا وایت هم پیشنهاد داد که مبارزه را به یک رویداد رسمی با اهداف خیریه تبدیل کند.»
باشگاه الهلال پیشنهادی رسمی را برای جذب نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، ارائه کرده است.
سرمربی پرسپوليس بالاخره برای جذب مهاجم مدنظر خود به جمع‌بندی رسید.
سرمربی پرسپوليس بالاخره برای جذب مهاجم مدنظر خود به جمع‌بندی رسید.
سفیان امرابط، ستاره مراکشی فیورنتینا، با باشگاه منچستریونایتد به توافق رسید و پیشهاد رسمی برای خرید او پس از خروج دونی فن ده بیک، به باشگاه فیورنتینا ارسال خواهد شد.
تاد بولی با ارسال یک پیشنهاد خیره کننده برای کیلیان امباپه، به دنبال رقابت برای جذب این بازیکن است.
مذاکرات پیکان و استقلال بر سر انتقال سامان فلاح به جمع آبی‌پوشان به نتایج تازه‌ای رسیده؛ حالا شاید یک معاوضه در راه باشد.
بارسلونا پیشنهادی را برای فروش رافینیا، ستاره برزیلی، از سوی یک باشگاه عربستانی دریافت کرده است.
قرارداد شجاع خلیل‌زاده با الاهلی در حالی به پایان رسیده که از پرسپولیس به عنوان اولین مقصد و مشتری طبیعی او یاد می‌شد اما...
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه بارسلونا شرایطی که در صورت گرفتن تاییدیه لالیگا می‌تواند برای جذب لئو مسی پیشنهاد بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است.
وضعیت عمر السومه برای فصل بعد نامشخص است و او احتمالا در یکی از تیم های الاهلی، العربی، الغرافه و الاخدود به میدان خواهد رفت.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: لازم است روش کنکور را به قبل از سال ۵۰ برگردانیم؛ در سال ۴۸ سوالات کنکور تستی نبود بلکه به شکل تشریحی بود. ما باید این نوع کنکور را احیا کنیم.
رئیس جمهور در نامه‌‍ ای لایحه «الحاق یک بند به تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور» که به پیشنهاد معاونت اقتصادی توسط هیئت وزیران با قید دو فوریت به تصویب رسیده است را برای انجام تشریفات قانونی به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
سخنگوی شورای رقابت گفت: در زمینه قیمت‌گذاری خودرو، سازمان حمایت بررسی تخصصی انجام داده و هر خودرو را با سه خودروی مشابه خارجی مقایسه و محاسبه کرده و به یک رقمی رسیده است؛ آن عدد را در نهایت به شورای رقابت پیشنهاد و در شورا بررسی شده است.
یک گروه سرمایه‌گذاری قطری طی چند روز آینده برای خرید منچستریونایتد پیشنهاد خواهند داد و مطمئن است که هر رقیبی را در این راه شکست خواهد داد.
به گفته دانشمندان، شبیه‌سازی‌های رایانه‌ای مبتنی بر جریان عبور و مرور در جهان واقعی نشان می‌دهند که این ایده قطعا شایستگی دارد. به عنوان مثال، چراغ سفید در برخی موارد می‌تواند تاخیر‌های ناشی از ترافیک را تا بیش از ۹۰ درصد کاهش دهد.
رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!
ظاهرا علیرضا جهانبخش بازی کردن در بوندس‌لیگا را هدف بعدی خود قرار داده است.
پاری سن ژرمن قصد دارد قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی و 3۵ ساله خود را برای دو فصل دیگر تمدید کند.
باشگاه استقلال از رسیدن پیشنهاد شرکت در یک تورنمنت چهار جانبه در کشور امارات خبر داد.
بعضی از افراد برای رسیدن به صورت‌های اینستاگرامی نیاز به یک تیغ جراحی دارند، کافی است با یک کلیک ساده عنوان «جراحی زیبایی» را در گوگل سرچ کنید و با انبوهی از جراحی‌های صورت، بینی، پیکرتراشی، لیفت و... مواجه شوید که هر کدام شیوه‌های عجیبی را برای رسیدن به زیبایی پیشنهاد می‌دهند.
سازمان بورس اعلام کرد که با پیشنهاد شرکت بورس و فرابورس و تصویب هیئت مدیره این سازمان، دامنه نوسان یک درصد دیگر افزایش یافت و به مثبت و منفی ۷ درصد رسید.
دو اثر «شاعر نشسته» پرویز تناولی به قیمت ۱۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ‏تومان و اثر منیر فرمانفرماییان با نام «شیراز» به قیمت ۱۳ میلیارد تومان رکورد گرانترین آثار به فروش رسیده در ادوار گذشته حراج تهران را ارتقا دادند. ۳۵ اثر با ارزش بیش از یک میلیارد تومان برآورد قیمت به مجموعه‌داران ایرانی پیشنهاد شدند که در نهایت ۳۸ اثر، یعنی نیمی از آثار دوره پانزدهم با قیمت میلیاردی چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ