آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه بیشتر آب نمرود به گرمسار انتقال داده می شود در حالی که آرادان نیازمند آب بوده و تشنه تر از همیشه است، گفت: حقابه آرادانی ها از نمرود داده نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- سرپرست هلال احمر استان سمنان از واژگونی اتوبوس کارگران یک مجموعه صنعتی در شهرستان آرادان خبر داد و گفت: این حادثه ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
آرادان- فرمانده انتظامی آرادان از دستگیری سه سارق سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد هفت فقره سرقت از اماکن خصوصی را اعتراف کردند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان طی حکمی علی اکبر میرزایی را به عنوان مدیر آموزش و پرورش آرادان منصوب کرد.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس خشکسالی و کم آبی را بزرگترین بحران این حوزه انتخابیه دانست و گفت: شاهد کاهش ۶۰ درصدی نزولات جوی در گرمسار هستیم.
سمنان- مدیر کل محیط زیست استان سمنان از دستگیری شکارچیان متخلف در دو شهرستان آرادان و شاهرود خبر داد و گفت: در این راستا لاشه یک گراز و دو گوسفند وحشی کشف شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از آزاد سازی ۱۲ هزار متر مربع زمین های تصرف شده در آرادان با کمک دستگاه قضایی خبر داد.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
آرادان- سرپرست فرمانداری آرادان گفت: سیل روزهای اخیر در شهرستان متاسفانه دو کشته برجا گذاشته است.
آرادان- سرپرست فرمانداری آرادان گفت: سیل روزهای اخیر در شهرستان متاسفانه دو کشته برجای گذاشته است.
گرمسار- با وجود مصوبه قانونی بهره مندی مردم گرمسار و آرادان از ۹۱ درصد آب سد نمرود، این حقابه قانونی و شرعی با کم توجهی های بسیاری روبرو ب و علیرغم مطالبات گسترده مردم همچنان عملی نشده است.
آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه حقابه کشاورزان گرمسار و آرادان از حبله رود و سد نمرود، نادیده گرفته شده است، گفت: امروز قشر بزرگی از کشاورزان منطقه با بحران بی آبی روبرو هستند.
آرادان- فرمانده انتظامی آرادان از کشف محموله چهار هزار و ۵۰۰ لیتری گازوئیل قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: دو نفر در این ارتباط دستگیر شدند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از تصادف بین کامیون و اتوبوس در محور آرادان به سمت سرخه خبر داد و گفت: این حادثه ۱۲ مصدوم بر جای گذاشته است.
گرمسار- نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه لوله‌های خط انتقال آب گرمسار ۲۵ اردیبهشت ماه وارد منطقه شده و نصب خواهند شد، گفت: مجریان طرح قول تزریق آب تا شهریور و مهر را داده‌اند.
نماینده مردم گرمسار و آرادان درباره ادعای نماینده مردم تبریز مبنی بر واگذاری ۷۵ خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح وزیر صمت گفت که آقای قالیباف پاسخ ادعاها را بدهید.
سمنان,- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تصادف بین اتوبوس و کامیون در حوالی آرادان ۲۷ مصدوم بر جای گذاشت.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقان به عنف در آرادان خبر داد و گفت: متهمان یک کامیونت را سرقت کرده و در حال رفتن به تهران بودند.
یکی از فعالان محیط‌زیست با مشاهده سه قلاده پلنگ در منطقه شکارممنوع خنار آرادان، از آن‌ها تصویربرداری کرد. آبان ماه امسال نیز تصویر یک قلاده پلنگ در حین شکار یک رأس میش وحشی در این منطقه ثبت شده بود. منطقه شکارممنوع خنار در روستای رامه بالا شهرستان آرادان قرار دارد و مکانی مستعد برای زیست گیاه‌خوارانی، چون کل، بز، قوچ و میش است که طعمه پلنگ‌ها محسوب می‌شوند.
سمنان- مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: تصویر سه قلاده پلنگ در منطقه شکار ممنوع خنار شهرستان آرادان به ثبت رسیده است.
سمنان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع چند زمین لرزه در آرادان، گفت: این شهرستان از صبح امروز تا کنون هشت بار لرزیده است.
آرادان - زمین لرزه‌ای به بزرگی چهار ریشتر دقایقی قبل، آرادان در غرب استان سمنان را لرزاند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از وقوع قتل مرد ۴۵ ساله اهل اسلامشهر تهران در حوالی آرادان خبر داد و گفت: با تیزبینی مأموران کلانتری این متهم در مدت کوتاهی دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه انحراف از جاده و سقوط از پل پژو پارس محور آرادان_سرخه حادثه تلخی برای هموطنان رقم زد، گفت: سه نفر طی این حادثه جان باختند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ