آرادان - زمین لرزه‌ای به بزرگی چهار ریشتر دقایقی قبل، آرادان در غرب استان سمنان را لرزاند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز لرزه‌نگاری مدیترانه اروپا (EMSC) اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر مناطقی از سواحل جنوب ایالت کالیفرنیا را لرزاند.
مرکز لرزه‌نگاری مدیترانه اروپا (EMSC) اعلام کرد: زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر مناطقی از سواحل جنوب ایالت کالیفرنیا را لرزاند.
بامداد امروز زلزله شدیدی هکایدو ژاپن را لرزاند.
مرکز مقابله با حوادث غیرمترقبه ترکیه «آفاد» اعلام کرد ساعتی پیش زمین‌لرزه‌ای به شدت ۵.۳ ریشتر استان مالاتیا واقع در جنوب ترکیه را لرزاند.
بر اثر وقوع زمین‌لرزه ۵.۵ ریشتری در شرق چین، ۲۱ نفر زخمی شده و ۱۲۶ خانه فروریخت؛ همچنین حرکت ۶۰ قطار نیز لغو شد.
منابع خبری از وقوع زلزله قوی در پاناما خبر دادند.
این زمین لرزه به قدرت ۳.۵ ریشتر ساعت ۴۳ دقیقه بامداد پنجشنبه در ۱۰ کیلومتری جوادآباد از توابع ورامین در استان تهران را لرزاند.
زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵ ریشتر استان قونیه ترکیه را لرزاند و باعث وحشت شهروندان و خروج آنان از خانه‌های خود به خیابان‌ها شد.
شهر بندرمقام واقع در هرمزگان با زمین لرزه‌ای به ریشتر ۴ در عمق ۵ کیلومتری زمین لرزید.
زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر شهرستان دوغان‌شهیر در استان مالاتیا واقع در ترکیه را لرزاند.
از یک ابزار مشهور تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی درخواست کردیم تا وضعیت تهران پس از زلزله ۷ ریشتری را ترسیم کند. در نهایت ۴ تصویر هولناک و تکان دهنده ارائه شد که در ادامه می‌بینید.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۶ ریشتر در استان پاپوآ در اندونزی به وقوع پیوست.
لطیف صادقی اظهار کرد: مقارن ساعت ۱:۲۱ بامداد امروز دوشنبه زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۷ ریشتر در عمق ۱۷ کیلومتری زمین مناطق موسیان و دهلران را لرزاند.
مسئولان محلی بدخشان در افغانستان اعلام کردند که زلزله نسبتاً شدیدی امروز این ولایت را تکان داده است.
فاصله‌های این زلزله ۶ کیلومتری موسیان، ۱۶ کیلومتری دهلران و ۳۳ کیلومتری مورموری از توابع ایلام اعلام شده است.
صبح امروز یک زلزله ۴.۷ ریشتری مناطقی از شمال عراق را به لرزه درآورد.
۳۱ خرداد ۱۳۶۹ در نزدیکی شهر رودبار زلزله‌ ای به بزرگی ۷/۴ رخ داد. شبی که خیلی‌ها برای دیدن مسابقات فوتبال جام جهانی ۱۹۹۰ بیدار بودند. این زلزله هزاران کشته و مجروح داشت و خسارت مالی و آوارگان بسیاری برجا گذاشت.
امیرعباس جعفری با اشاره به آخرین وضعیت زلزله ۵.۶ ریشتری ۴ فروردین در حوالی خوی افزود: تا ساعت ۱۰:۳۰صبح امروز ۷۰ نفر در شهرستان سلماس به اورژانس مراجعه کردند که ۶۰ نفر سرپایی مداوا و ترخیص شدند و ۱۰ نفرهم در حال درمان هستند (که به خاطر بریدگی دست وپا و..) تا چند ساعت ترخیص می‌شوند.
مرکز لرزه‌نگاری عمان دقایقی پیش اعلام کرد زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر این کشور را لرزانده است.
درشرایطی که منابع رسمی آمار جان باختگان زلزله ۷.۷ ریشتری بامداد دوشنبه در سوریه را بیش از ۳۵۰۰ نفر اعلام کرده اند، منابع غیر رسمی اعلام کردند که شمار کشته شدگان از ۴ هزار نفر فراتر رفته است.
زلزله ۴ ریشتری شهرستان آبدانان را لرزاند.
زلزله‌ای ۵/۴ ریشتری بامداد چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ شهرستان خوی در آذربایجان غربی را لرزاند. طبق اعلام استاندار آذربایجان غربی این زلزله فوتی نداشته، اما تاکنون هزار و ۱۲۷ نفر نفر مصدوم شده اند. همچنین زمین لرزه به ۵۰۰ خانه مسکونی آسیب ۲۰تا ۵۹ درصدی وارد کرده و ۵۰ منزل مسکونی به طور کامل تخریب شده است.
این زمین لرزه در عرض جغرافیایی۳۲/ ۷۵۵ و طول جغرافیایی ۴۷/۲۸۵ رخ داده است.
این زلزله به طول جغرافیایی ۳۴.۴۹ و عرض جغرافیایی ۴۵.۴۳ در ۱۴ کیلومتری قصرشیرین و ۱۶۱ کیلومتری کشور عراق و ۳۵ جلالا عراق رخ داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ