سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از تصادف بین کامیون و اتوبوس در محور آرادان به سمت سرخه خبر داد و گفت: این حادثه ۱۲ مصدوم بر جای گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند در پی تصادف یک اتوبوس و یک کامیون در شرق این کشور ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه متأسفانه در این حادثه هشت نفر از شهروندان مصدوم می‌شوند، گفت: با حضور تیم عملیاتی چهار نفر از مصدومین حادثه که بر اثر شدت برخورد در خودرو محبوس شده بودند رهاسازی شدند.
در تصادف یک کامیون نظامی با چند خودرو در سواستوپل روسیه، ۴ نفر کشته و زخمی شدند.
رباط کریم- تصادف یک دستگاه کوییک با کامیون در اتوبان ساوه سبب فوت یک مادر و کودک شش ساله و مصدومیت دو نفر دیگر شد.
در پی آتش گرفتن یک کامیون در بزرگراه آدانا- پوزانتی به سمت آنکارا، آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند. در زمان اطفای حریق، تصادف زنجیره ای در بزرگراه رخ داد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون تانکر در مسیر جنوب به شمال بزرگراه بسیج و فوت ترک نشین و مصدوم شدن راکب آن در این حادثه خبر داد.
شامگاه روز شنبه در مسیر هاتای به اسکندرون از توابع استان زلزله زده هاتای در جنوب ترکیه یک کامیون به چند خودرو و یک ایستگاه پمپ بنزین برخورد کرد.
بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون با چند خودرو شخصی در استان هاتای در جنوب ترکیه ۱۲ نفر کشته و دست‌کم ۳۱ نفر زخمی شدند.
در تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک کامیون در استان «الوادی الجدید» در غرب مصر، ۱۷ نفر کشته و دست‌کم ۲۹ تَن زخمی شدند.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه راننده مینی‌بوس و کامیون هر دو فوت کرده‌اند، گفت: از ۱۰ نفر از مجروحان نیز سه نفر در بیمارستان کامیاران بستری بوده که یکی از آنان حالشان خوب بوده و ۲ نفر دیگر در اتاق عمل هستند.
دو دوست که در خیابان در حال راه رفتن بودنند ناگهان اتاقک یک کامیون به سمت آنها واژگون شد که یکی از آنها با تیز هوشی دوستش را از خطر مرگ نجات داد.
سمنان,- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تصادف بین اتوبوس و کامیون در حوالی آرادان ۲۷ مصدوم بر جای گذاشت.
ویدیویی هولناک از لحظه وحشتناک شاخ به شاخ کامیون با پراید در جاده‌ای خلوت را ببینید.
هلال احمر اعلام کرد: به دلیل تصادف مرگبار مینی‌بوس با کامیون در کردستان، ۴ مسافر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند
مدیرعامل هلال‌ احمر استان مرکزی، از مصدوم شدن ۱۲ نفر و فوت پنج نفر در حادثه تصادف کامیون با اتوبوس در محور تفرش به فرمهین خبر داد.
این حادثه در اثر برخورد اتوبوس ولو و کامیون ایسوزو در گردنه نقره‌کمر تفرش روی داد که ۴ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
رسانه‌های محلی سودان اعلام کردند در پی تصادف یک اتوبوس با یک کامیون دست‌کمم۳۵ نفر کشته و زخمی شدند.
فوتبالیست و مربی معروف سابق پارتیزان در برخورد وحشتناک با کامیون کشته شد!
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ساعت ۱۲:۳۳ امروز ۹ آبان، یک مورد حادثه تصادف در محدوده اشتهارد، روستای اختر آباد به سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اطلاع داده شد. پس از اطلاع این حادثه به سرعت تیم‌های امداد و نجات هلال احمر به محل اعزام شدند.
سرنشینان خودروی پراید زن و مرد و چهار فرزند خانواده به همراه مادربزرگ خانواده بودند که متأسفانه همگی در محل حادثه جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت چهار نفر در اثر تصادف کامیون و اتوبوس در مسیر شرق به غرب خاوران خبر داد و گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی هستند.
مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تعداد کشته شدگان تصادف مینی‌بوس و کامیون جاده شوشتر- گاومیش آباد در روز سه‌شنبه به ۱۶ نفر رسید.
صبح امروز سانحه رانندگی برخورد مینی‌بوس با کامیون در محله گاومیش آباد به سمت پل کابلی شوشتر رخ داد. متأسفانه در این سانحه رانندگی ۱۳ نفر جان خود را از دست دادند.
راننده خودروی سنگین پس از اینکه در اتوبان شلوغ متوجه خرابی خودرو شد در تصمیمی عجیب و خطرناک، به زیر خودرو رفت تا شخصاً وسط اتوبان کامیون خود را تعمیر کند. اقدامی که در نهایت باعث یک تصادف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ