نماینده مردم گرمسار و آرادان درباره ادعای نماینده مردم تبریز مبنی بر واگذاری ۷۵ خودرو به نمایندگان در جریان استیضاح وزیر صمت گفت که آقای قالیباف پاسخ ادعاها را بدهید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگ‌های بزرگی اتفاق افتاد. همه برای اردشیر می‌جنگیدند. شاید ۶ هزار نفر بودند. فرمانده دستور داده بود تنگه بسته شود. پس دژ بزرگی ساخته شد که بعد‌ها نخستین بنای دوره ساسانی لقب گرفت.
زندگی غلامرضا اردشیری این روز‌ها در حالی ادامه دارد که او همچنان به خوردن غذا هیچ علاقه‌ای ندارد و همه خوراکی‌اش را نوشابه تشکیل می‌دهد. می‌گوید همه آرزویم این است که بفهمم چرا این اتفاق برایم افتاد و جز نوشابه، خوراکی دیگری نمی‌توانم بخورم.
امیر اردشیر، بیمار مبتلا به فلج مغزی، امروز مهمان ویژه‌ای داشت.
طبق اطلاعات موثق و مستند، گروهک تروریستی منافقین هدایت کامل میرحسین موسوی یکی از سرکردگان متوهم فتنه ۸۸ را به دست گرفته و بیانیه اخیر وی، دستپخت مستقیم منافقین است که از طریق اردشیر امیرارجمند به خورد آن فتنه گر داده شده است.
ویدئویی از مصاحبه اردشیر احمدى همسر سارا سادات خادم الشریعه استاد بزرگ شطرنج کشور که اخیرا به اسپانیا مهاجرت کرده با محمود احمدى نژاد را ببینید.
دو تیم ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا در ورزشگاه سعد عبدالله کویت به مصاف هم رفتند که شاگردان وحید شمسایی با قبول شکست ۳ بر ۲ ژاپن برای دومین‌بار به مقام نایب‌قهرمانی فوتسال آسیا رسیدند. ویدئویی از مهدی اسدشیر، ملی‌پوش فوتسال کشورمان پس از شکست مقابل ژاپن منتشر شده است.
بازیکن جوان تیم ملی فوتسال امیدوار است بتوانند در جام جهانی روی سکو قرار بگیرند.
ملی پوش جوان فوتسال کشورمان از حضور در فینال در اولین تجربه آسیایی خود ابراز خوشحالی کرد.
اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد.
اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در واکنش به بازداشت مشاور و بازرس ویژه وزیر راه و شهر سازی نوشت: رستم قاسمی باید پاسخ گوی سوالات و ابهامات مردم و نمایندگان باشد
اردشیر گراوند رئیس سابق مرکز رصد اجتماعی کشور گفت: طبق گزارش اخیر مرکز پایش مهاجرت آمار مهاجرت‌ها ۱۸ برابر افزایش پیدا کرده است، جدا از اینکه افراد بسیار دیگری نیز سودای مهاجرت دارند، اما توان و امکانات این کار را ندارند.
نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس به اتهام مشارکت در نشر اکاذیب به تحمل دو سال حبس تعزیری و از بابت توهین به پرداخت ۸۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شده است.
اردشیر مطهری نماینده گرمسار در مجلس یازدهم نوشت: عدم اعتقاد برخی به ‎ژن خوب مشکل خودشان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ