کمیته فنی فدراسیون در پایان جلسه ای هشت ساعته، ضمن ابقا سرمربی تیم ملی تا بازیهای المپیک 2024 پاریس، فیض الله نفجم را به کادر فنی اضافه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعید به نظر می‌رسد که برنامه‌ای برای اضافه شدن نفرات جدید به کادر فنی بهروز عطایی قبل از شروع قهرمانی آسیا وجود داشته باشد.
پس از کنار رفتن پگاه زنگنه از کادر فنی کاراته بانوان، سیده ستاره موسوی و فاطمه قاسمی به کادرفنی تیم ملی کاراته بانوان اضافه شدند.
انتشار اخبار نادرست از تحولات باشگاه استقلال در سه روز گذشته، یک اتفاق کم سابقه در این باشگاه است.
اضافه شدن دو یا سه بازیکن جدید، استقلال را تبدیل به مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر می کند.
اگرچه تمرینات تیم فوتبال سپاهان از روز چهارشنبه آغاز شده، اما از روز جمعه به اضافه شدن ملی‌پوشان حال و هوای خاصی پیدا خواهد کرد.
با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، ناچو کاپیتان اول رئال شد و تونی کروس نیز به جمع کاپیتان‌های تیم پیوست.
رئیس کمیته غواصی آزاد فدراسیون نجات غریق گفت: حضور تیم‌های ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان (استخری) برای نخستین بار و در راستای اضافه شدن غواصی آزاد به بازی‌های جهانی و همچنین برنامه‌ریزی‌های المپیکی انجام شد.
اصفهان- مدیرکل دفتر حمل و نقل و و دبیر شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از اضافه شدن ۵ هزار دستگاه اتوبوس شهری و ۵ هزار دستگاه ون با سوبسید دولتی در سال آینده به ناوگان عمومی خبرداد.
به گزارش "ورزش سه"، شهداب یزد پس از قهرمانی در لیگ برتر والیبال نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا شد و توانست سعید معروف را پس از یک سال به یک تیم ایرانی بازگرداند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از اضافه شدن ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل تا پایان سال خبر داد.
بعد از آنکه سرمربی تیم ملی بزرگسالان کادرفنی‌اش را تکمیل کرد و یکی از مربیان را نخواست، این مربی به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد.
مرتضی پورعلی‌گنجی به یازدهمین بازیکن در آستانه محرومیت پرسپولیس تبدیل شد.
سرپرست وزارت آموزش‌وپرورش گفت: به زودی قابلیت‌های جدیدی برای بارگذاری مدارک و مستندات در مواد اعتراضی، به نرم افزار مربوطه اضافه می‌شود.
برخی منابع مدعی شده اند که تیم منتخب زنان به بازی پرطرفدار FIFA اضافه می شود.
دو مربی روس تیم ملی هاکی روی یخ ایران جهت هدایت ملی پوشان کشورمان در پیکارهای جهانی بوسنی به کادر فنی پیوستند.
معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری از ورود ۴ فروند هواپیمای ایرباس ۳۴۰ به کشور خبر داد.
با اضافه شدن یک کمک داور به جمع تیم داوری مسابقات لیگ، قرار است وقت های اضافی بازی‌ها دقیق محاسبه شود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، گفت: مدال‌داران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان با اعزام به تورنمنت خارجی در اسفند، وارد چرخه انتخابی تیم ملی می‌شوند.
اعلام رسمی بازنشستگی محمدرضا داورزنی این پرسش را مطرح می‌کند که با توجه به رویدادهای پیش‌رو، این فدراسیون، به فدراسیون‌های دچار مشکل اصافه می‌شود یا هوایی تازه را تجربه خواهد کرد.
مهاجم تیم فوتبال تراکتور از امروز به مراحل آماده‌سازی این تیم اضافه شد.
در آستانه هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی تیم سپاهان دو کشتی‌گیر عنوان‌دار را به ترکیب خود اضافه کرد.
سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: پنج هزار و ۹۰۰ کلاس درس به زودی به ظرفیت آموزش و پرورش کشور افزوده می‌شود.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ