سرمربی رویینگ ایران گفت: بعد از هشت سال در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کردیم و ملی پوشان با حریفان مدال آور جهانی در رقابت بودند که اتفاق خوبی محسوب می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه با درخواست فرزاد بادپا خادم فداکار حرم حضرت شاهچراغ (ع) در حادثه تروریستی اخیر، مبنی بر عضویت در سپاه پاسداران موافقت کرد.
بارسلونا برای کم کردن محرومیت رافینیا درخواست فرجام داده و امیدوار است او حداکثر دو جلسه محروم شود.
یوفا دیروز بارسلونا را 500 هزار یورو جریمه کرد، ولی باشگاه کاتالان علیه این جریمه فرجام خواهد داد.
یوفا دیروز بارسلونا را 500 هزار یورو جریمه کرد، ولی باشگاه کاتالان علیه این جریمه فرجام خواهد داد.
تکمیل فرآیند عضویت کشورمان در سازمان همکاری شانگهای یک گام جدی سیاست خارجی جمهوری اسلامی در تحقق سیاست خارجی متوازن و چندجانبه‌گرا است.
این زن ابتدا قرص خواب‌آور به فرزندانش خوراند و بعد در نقشه بعدی قرص خواب‌آور را داخل غذا ریخت و به همسرش داد سپس با همدستی فرزاد، شوهرش را با یک روسری خفه کردند و لای فرش پیچاندند.
پرونده رقابت های تور جهانی تنیس با عنوان نایب قهرمانی ماندگار فرزامی‌ بسته شد.
سرمربی فصل گذشته مس کرمان به دنبال این است تا حضور دوباره‌ای روی نیمکت اینبار با تجربه‌ای جدید را دنبال کند.
سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: در بازی‌های آسیایی هانگژو قول مدال به کمیته ملی المپیک و فدراسیون داده‌ام ولی رنگ مدال را نه.
فرزاد حسین‌خانی بعد از مدت‌ها تغییراتی جالب توجه در چهره‌اش شکل داد.
شکست مقابل مس رفسنجان در دربی کرمان با حواشی زیادی برای شاگردان فرزاد حسین خانی همراه بود.
فرزان عاشورزاده که در 17 سالگی مدال طلای تکواندوی جهان را کسب کرده بود، قصد دارد بعد از 8 سال این عنوان را تکرار کند.
بعد از دو نتیجه درخشان کمتر کسی تصور شکست مس کرمان در فولادشهر را داشت اما اوضاع آنطور که فرزاد حسین‌خانی پیش‌بینی می‌کرد، جلو نرفت.
افشین فرزام سرمربی تیم ملی روئینگ ایران در حاشیه مجمع فدراسیون قایقرانی گفت: ما رقابت نابرابری با چینی‌ها داریم.
فرزاد جعفری بعد از دو هفته غیبت در ترکیب مس کرمان برابر گل‌گهر مجوز بازی گرفت.
مهاجم اسبق استقلال و پرسپولیس در 37 سالگی و بعد از حضور در بیش از نیمی از تیم‌های لیگ ایران از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
نارنجی‌پوشان بعد از برد ارزشمند هفته گذشته اکنون راهی تهران شده‌اند تا برابر پیکان در دیداری حساس به میدان بروند.
بعد از شایعه مربوط به علاقه باشگاه مس کرمان برای جذب عزیزبک آمانوف، فرزاد حسین خانی این موضوع را رد کرد.
بعد از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل پرماجرا و دشوار، اکنون فرزاد حسین خانی بعنوان سرمربی مس کرمان به تشریح وضعیت این تیم پرداخته و نگرانی در میان جملات او کاملا قابل مشاهده است.
جوانی جاه‌طلب و فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های آمریکا «گروه پیشرو» را تاسیس کرد و مدتی بعد به «کانون مترقی» ارتقاء داد و با جذب چهره‌های متنفذ عصر پهلویِ پسر کانون را توسعه داد و به «حزب ایران‌نوین» تبدیل کرد اما سخنان، رفتارها و سیاست‌های ضد دینیش ۱۴ ماه بعد کار دستش داد و به دست یکی از چهره‌های جمعیت فداییان اسلام، اعدام انقلابی شد و در حسرت حزب و عوایدش ماند.
سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: در رده مردان صدم ثانیه‌ها ما را به مدال می‌رساند و اگر از قایق‌های بهتری استفاده شود رنگ مدال بهتر خواهد شد.
کمیته فنی فدراسیون فوتبال که طی روز‌های پایانی کار میرشاد ماجدی فعالیت پرحاشیه‌ای را دنبال کرده بود، بعد از حضور مهدی تاج کاملا از دور کار خارج شد و حتی انتخاب و برکناری سرمربی تیم ملی بدون مشورت با این اعضا صورت گرفت.
رئیس پژوهشکده تاریخ معاصر در آئین گشایش نمایشگاه«اشغال ایران، فرجام دیکتاتور» گفت: در دوره رضاخان، ۴۴ هزار سند ملکی توسط او غصب شد، به‌طوری‌که هفت کیلومتر قبل و بعد از گرگان متعلق به او بود.
سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ گفت: نسبت به زمان برگزاری کاپ آسیایی منتقد بودم اما کنفدراسیون آسیا تاریخ برگزاری مسابقات را جا به جا نکرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ