باشگاه فولاد خوزستان با انتشار بیانیه‌ای تند به اظهارات سرمربی نفت مسجد سلیمان پاسخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جام جهانی ۲۰۲۳ زنان با شگفتی حذف آلمان از مرحله گروهی آغاز شد و با شگفتی قهرمانی اسپانیا به اتمام رسید.
پنج ستاره تراکتور با انگیزه خاص و تلافی‌جویانه پای به جدال مقابل پرسپولیس خواهند گذاشت.
جاری شدن سیل در کشور چین به جان باختن دست کم هفت نفر منجر شد.
دولت کانادا اعلام کرد، هفت فرد ایرانی را که در فعالیت‌هایی که به ادعای اوتاوا «صلح و امنیت بین‌المللی را به شدت تهدید می‌کنند یا در نقض فاحش و سیستماتیک حقوق بشر در ایران دخالت دارند»، به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.
حفظ کاهش وزن می تواند دشوار باشد اما بدان معنا نیست که غیر ممکن است حتی اگر بتوانید صرفا مقدار کمی از وزنی را که از دست داده اید حفظ کنید به یاد داشته باشید که هم چنان می تواند برای سلامتی شما بسیار مفید باشد.
مطابق رأی دیوان عالی کشور در مورد حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تأیید و ابرام قرار گرفت. همچنین دادنامه صادره در خصوص بزه پولشویی با اصلاح مقدار و عوائد مشمول جریمه، مستندا به بند الف ماده ۴۶۹ قانون آئین دادرسی کیفری نیز ابرام شد.
دختر ۱۷ ساله شکایتش را علیه ناپدری‌اش مطرح کرد و گفت: ناپدری‌ام از ۹ تا ۱۶ سالگی مرا آزار داد و شکنجه کرد. ابتدا خیلی کوچک بودم و از او می‌ترسیدم. او همیشه در غیاب مادرم مرا به اتاق می‌برد و فیلم‌های مستهجن به من نشان می‌داد. او مرا شکنجه می‌کرد و آزار می‌داد.
دیوان عالی کشور اعلام کرد: مطابق رای دیوان عالی در خصوص حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تایید قرار گرفت.
برنامه تمرینی پاکو خمس برای بازیکنان تراکتور شرایط خاص و عجیبی دارد.
پیری، روندی اجتناب‌ناپذیر است، اما اقدامات زیادی وجود دارد که می‌توانید در جهت ارتقای زندگی و داشتن عمر طولانی‌تر و سالم‌تر انجام دهید. یکی از این اقدامات توجه به سبک زندگی و انتخاب‌های غذایی سالم است.
غلات کامل کمک می‌کنند عمری طولانی‌تری داشته باشید. تحقیقی که روی ۴۰ هزار زن (پس از یائسگی) انجام شد، نشان داد آن‌هایی که در طول هفته ۴ تا ۷ وعده غلات کامل استفاده می‌کردند تا ۳۱ درصد، از خطر مرگ بر اثر سرطان و بیماری‌های قلبی در امان هستند.
مدیر شبکه بهداشت سردشت از شهروندان خواست از مصرف مواد دست ساز و غیر استاندارد خودداری کرده و در صورت علایم مسمومیت به مراکز درمانی مراجعه کنند.
روز نخست مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا با ثبت هفت پیروزی برای نمایندگان ایران همراه بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: انفجار در یک ساختمان واقع در زمین کشاورزی در شهر ری موجب جان باختن پنج نفر و مصدومیت هفت نفر شد.
رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به مستعد بودن تهران به زلزله ۷ ریشتری گفت: بحث نوسازی بافت فرسوده اهمیت زیادی دارد.
آمریکا و انگلیس، هفت نفر از اعضای گروه هک روسی "تریک بات" (TrickBot) را تحریم کردند.
آورده طالبی و برنامه هفت افخمی، چنین بوده است: «نفرت‌افکنی و تنش‌افروزی در جامعه.» زبان و کنش آن‌ها، بازی در زمین جریانی است که خواستار تداوم ناآرامی‌ها در کشور است. جریانی که بازگشت وضعیت عادی به کشور را باختی برای خود می‌پندارد. سخنان طالبی و خنده افخمی، تنها و تنها آب در آسیاب طرفداران تداوم بی‌ثباتی می‌ریزد.
شهردار تهران با بیان اینکه باید ۱۲ هزار بافت ناپایدار را به یک بافت سکنی پذیر با تأمین سرانه‌های هفت گانه تبدیل کنیم، گفت: ۴۴ محله وجود دارند که در مخاطره فروریزش در شیب قرار گرفته‌اند.
شاگردان کارلوس کی‌روش توانستند به روند شکست‌ناپذیری اروگوئه پس از هفت مسابقه پایان بدهند.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یک بار خاک به یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد، بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
دیوید تیلور برای گرفتن انتقام و جبران شکست پارسال به تشک آمد و با برنامه و آمادگی کامل حتی اجازه یکبار خاک به حسن یزدانی نداد. فاصله دو نابغه امشب آنقدر زیاد بود که باخت یزدانی چندان باعث ناراحتی نشد بلکه درسی شد برای فینال المپیک پاریس.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه هفت سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است، گفت: در این حوادث یک کودک جان باخته است.
فرماندار دشت آزادگان با بیان اینکه اکثر سرنشینان این خودرو اهل شوشتر بوده‌اند، افزود: متاسفانه یک زن ۴۷ ساله اهل شوشتر، هنگام انتقال به یکی از بیمارستان‌های العماره به دلیل شدت جراحات جان باخت و هفت مصدوم دیگر این حادثه نیز در بیمارستان العماره در حال درمان هستند.
شاید بدبین‌ترین هوادار لورکوزن هم تصور نمی‌کرد این فصل با سه باخت متوالی آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ