رفتار و تصمیمات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نهمین سال حضورش در راس کادر فنی نشان از تفاوت های مشهود او نسبت به دوران هشت سال حضورش در این تیم دارد که اتفاق مثبتی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن سابق استقلال می گوید اگر به این تیم برگردد، قضیه با تیم های دیگرش فرق می کند چرا که او با روح و قلبش به میدان می رود.
تفاوت در کلاس بندی های خودروها ریشه در تفاوت فرهنگ ها و انواع متفاوت معیارهای دسته بندی در کشورهای مختلف دارد اما تمام آن چیزی که باید در مورد شناخت خودرو ها بدانیددر این مطلب وجود دارد.
بررسی ها نشان می دهد که در پایتخت سوییت های مجردی هم قیمت واحدهای مسکونی ۶۰ متری است با این تفاوت که سوئیت ها را بیشتر مجردین اجاره می کنند.
گلوله های هوشمند از همان ساختار مشابه با نمونه‌های معمولی برخوردار هستند، با این تفاوت که یک سیستم هدایت در آنها تعبیه شده است. گلوله‌ای را در نظر بگیرید که نه تنها می‌تواند خود را به سمت یک هدف هدایت کند، بلکه می‌تواند مسیر خود را در اواسط پرواز اصلاح کند. جای تعجب نیست که این سناریو، رویای هر تک تیراندازی است.
صحبت های بیژن طاهری در روزهای گذشته را محمود خوردبین دو دهه قبل برای پرسپولیس به زبان آورده بود.
نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت گفت: برای اینکه بتوان هر سال مراسم اربعین را به شکل بهتری برگزار کرد باید مراسم هر سال را آسیب شناسی کرد و در جهت بهبود روندگام برداشت.
قیمت دلار و یورو در بازار مبادله نسبت به هفته های قبل با تفاوت چندنی همراه نشده است.
تفاوت آمار اعلامی امروز رئیسی درباره تعداد احیای واحدهای تعطیل شده با آمار رسمی وزارت صمت، مورد توجه و انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.
قیمت دلار و یورو در بازار مبادله نسبت به هفته های قبل تفاوت چندانی نداشته است.
دلار در بازار مبادله به قیمت ۴۰۶۳۹ تومان رسید که نسبت به هفته های گذشته تفاوت چندانی ندارد.
مارهایی که در سراسر ایران زندگی می‌کنند تفاوت چشمگیری با یکدیگر دارند؛ از گونه های سمی گرفته تا مارهایی که از انقباض برای بی حرکت کردن طعمه خود استفاده می کنند.
توپ طلا و جایزه THE BEST مهم ترین جوایز فردی دنیای فوتبال محسوب می شوند.
معاون حقوقی استقلال اعلام کرد که صحبت های بیان شده از زبان ریکاردو ساپینتو، به دلیل تفاوت فرهنگ ها بوده است.
دادستان کل کشور بااشاره به عفو اخیر رهبری گفت: تفاوت این عفو با عفو های گذشته در این بود که علاوه بر محکومین عمدی، زندانیان حوادث اخیر را هم مشمول و حتی متهمین هم در این گروه قرار گرفتند و دامنه عفو بسیار گسترده شد.
محمود احمدی نژاد در سال های اخیر تفاوت های زیادی کرده است.
بررسی‌ها حاکیست که میان لیست تهیه شده از سوی سازمان آتش‌نشانی تهران و لیست تهیه شده از سوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران در مورد ساختمان‌های ناایمن، ۱۵ هزار و ۸۷۱ مورد تفاوت وجود دارد.
یکی از تفاوت های جام جهانی قطر با جام جهانی روسیه زمان وقت اضافه است که از سوی داوران اعلام می شود و در برخی از بازی ها این عدد دو رقمی بوده است.
امانوئل پتیت، هافبک فرانسوی و سابق آرسنال، تفاوت های زیادی بین این تیم و منچسترسیتی قائل است.
سردار جهانبخش با بیان اینکه دشمنان با کلید واژه آزادی به دنبال ترویج بی بند و باری در جامعه هستند، افزود: دختران و پسران ایرانی آزادگی را در اصالت خود دارند و این با آزادی حیوانی مدنظر غربی‌ها از زمین تا آسمان تفاوت دارد؛ باور کنید حتی دختران کم حجاب ایرانی نیز عشق دینی دارند و این تسخیر شدنی نیست.
عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: دولت آقای رئیسی ماهانه 10 هزار میلیارد تومان اقساط بدهی های دولت قبل را به بانک مرکزی می دهد.
شهردار تهران گفت: سازمان فناوری های نوین و سازمان فاوا دارای مسئولیت های متفاوت هستند و موضوع فعالیت آنها با یکدیگر تفاوت دارد.
آمار نشان می دهد کارنامه هری مگوایر و ویرژیل فن دایک در سال های اخیر تفاوت چندانی نداشته است.
آمار نشان می دهد کارنامه هری مگوایر و ویرژیل فن دایک در سال های اخیر تفاوت چندانی نداشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ