منابع فلسطینی آماری از عملیات‌های مقاومتی در یک هفته‌ اخیر علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه‌باختری منتشر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطابق رأی دیوان عالی کشور در مورد حکم صادره از شعبه هم عرض با موضوع محکومیت اکبر طبری بابت هفت مورد ارتشاء به ۱۲ سال و نیم حبس و ۷۴ ضربه شلاق، ایراد و اشکالی وارد نیست و این حکم مورد تأیید و ابرام قرار گرفت. همچنین دادنامه صادره در خصوص بزه پولشویی با اصلاح مقدار و عوائد مشمول جریمه، مستندا به بند الف ماده ۴۶۹ قانون آئین دادرسی کیفری نیز ابرام شد.
با اعلام فدراسیون دوومیدانی ترکیب تیم ملی ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی قاره آسیا و پاداش کسب مدال در این مسابقات مشخص شد.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان امسال محصول پروژه کراس اوور K۱۲۵ که به امکانات و آپشن‌های روز مجهز بوده و دارای استانداردهای ۸۵ گانه است روانه بازار خواهد شد، عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از مردادماه امسال تمامی محصولات ایران خودرو قابلیت تجهیز به امکانات ESC، سنسور نشانگر باد تایر و GSI خواهند داشت، هم چنین امکان حفاظت از عابر پیاده نیز بر روی تمامی محصولات اجرا خواهد شد.
ستاد اقامه نماز سال گذشته ۲۹میلیارد تومان بودجه داشت که مجلس پیشنهاد ۳۶ میلیارد تومانی دولت را برای سال جدید به ۵۱ میلیارد تومان افزایش داد. اکنون بودجه این ستاد ۷۶ درصد نسبت به پارسال رشد کرده است.
وزیر امنیت داخلی آمریکا اعلام کرد که این کشور برای پذیرش شماری از آوارگان اوکرینی آمادگی دارد.
فدراسیون فوتبال مصر با پرداخت ۱۲۵ هزار دلار به کارلوس کی‌روش از تسویه حساب با این سرمربی پرتغالی خبر داد.
احسان حاج‌صفی با ۱۲۵ بازی ملی یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان در جمع نفرات کنونی محسوب می‌شود.
آمریک ۱۲۵.۱۳ میلیون دلار موشک های جاولین را در اختیار انگلیس قرار خواهد داد.
وزیرجهاد کشاورزی با اشاره به نیاز کشور بر ایجاد ۱۲۵ هزار گلخانه، گفت: برای ایجاد این میزان سطح گلخانه نیاز به همراهی سرمایه‌گذاران و مردم داریم و دولت نیز در حوزه تسهیلات به آنها کمک می کند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از برپایی ۹۵ اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق آسیب‌دیده از زلزله خوی خبر داد و گفت: ۱۲۵ هزار زلزله‌زده اسکان داده شده‌اند.
نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران به مدال طلای رقابت های رنکینگ کرواسی دست یافت.
نماینده وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران به مدال طلای رقابت های رنکینگ کرواسی دست یافت.
قزوین- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ هزار هکتار گلخانه در کشور وجود دارد، گفت: به دنبال ایجاد ۱۲۵ هزار هکتار گلخانه جدید در کشور هستیم.
در پایان مبارزه ۱۲۵ تکواندوکار حاضر در وزن سوم، نماینده استان مازندران موفق به کسب مدال طلا شد.
سمنان- معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور، گفت: تولیدات کشاورزی ما در کشور پس از پیروزی انقلاب از ۲۰ میلیون تُن، به ۱۲۵ میلیون تُن افزایش یافته است.
بیمه سینا در راستای حمایت از تولید و عمل به تعهدات بیمه‌ای خود، خسارت ۱۲۵ میلیارد ریالی نیروگاه چابهار را پرداخت کرد.
مسابقات رده بندی و فینال پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) امشب در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد.
قیمت سکه امامی امروز نسبت به دیروز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی همراه است.
راموس ۱۲.۵ میلیون خالص در مادرید دریافت می‌کرد در حالی که پیکه با امضای قرارداد جدیدش دستمزدش به صورت سالیانه به ۱۵ میلیون یورو رسید.
رئیس سازمان وظیفه عمومی با بیان اینکه ۱۲۵ هزار مشمول غیرغایب به سفر اربعین رفتند، گفت: ۳ میلیون مشمول غایب در کشور داریم.
در حالی معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی از افزایش ۷۵ درصدی قیمت بلیت اتوبوس در ایام اربعین خبر داده بود که نرخ بلیت برای برخی مسیرها تا ۵۰ درصد دیگر افزایش یافته است.
سید مهدی هاشمی جویباری در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات کشتی وزن ۱۲۵ کیلوگرم بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی مقابل ساپاروف از ترکمنستان موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی دست یابد و فینالیست شود.
سفینه فضای لوکس جدید شرکت Space Perspective که «نپتون» نام دارد، در هفته جاری معرفی شد. این سفینه فضایی به یک کابین داخلی شیک و راحت مجهز شده است که در طول سفر آب و هوا و فشار را بخوبی کنترل می‌کند.
۲۲ اثر بالاتر از یک میلیارد، ۱۹ اثر از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد، ۵۷ اثر بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون و ۱۱ اثر زیر ۱۰۰ میلیون به فروش رسیدند. اثری از منیر فرمانفرماییان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون، تابلویی از فریده لاشایی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون، تابلوی «سواران صبحگاه» رضا درخشانی دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون و مجسمه ژازه تباتبایی با عنوان «کجاست؟ آن‌قدر می‌گردم تا پیدا کنم» دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ