شامگاه امروز شنبه یک عملیات زیرگیری با خودرو در شمال الخلیل رخ داد که طی آن سه نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهادت سه فلسطینی در کنار مقاومت نیروهای فلسطینی در برابر اشغالگران صهیونیست و زخمی شدن شش نظامی صهیونیست از جدیدترین تحولات درگیری‌های اردوگاه جنین است.
در حالی که مقامات استان «بلگورود» روسیه از زخمی شدن هشت نفر در حملات اوکراین خبر دادند، شهردار «کی یف» از مقابله با ۱۰ فروند موشک «اسکندر» روسیه و کشته شدن سه نفر در این شهر خبر داد.
در حمله پهپادی ترکیه به منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو یک گروه مرتبط با «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
در حمله پهپادی ترکیه به منطقه «سنجار» در شمال عراق، سه عضو «پ ک ک» کشته و سه تن دیگر زخمی شدند.
ارمنستان و جمهوری آذربایجان در مورد تیراندازی در یک منطقه مرزی بین دو کشور که در آن حداقل سه نظامی از طرفین زخمی شدند، اتهاماتی را مبادله کردند.
به گفته آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد سه نفر از اعضای این سازمان در درگیری‌های روزهای گذشته سودان کشته و زخمی شدند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن سه صهیونیست از جمله یک افسر بر اثر اصابت سنگ فلسطینیان به خودرو آنها و همچنن آتش گرفتن یک اتوبوس شهرک نشینان در رام الله خبر دادند.
رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن سه صهیونیست از جمله یک افسر بر اثر اصابت سنگ فلسطینیان به خودرو آنها و همچنن آتش گرفتن یک اتوبوس شهرک نشینان در رام الله خبر دادند.
وزیر کشور ترکیه از کشته شدن سه نفر و زخمی شدن بیش از ۲۰۰ نفر دیگر درپی وقوع دو زلزله جدید در این کشور خبر داد.
ایرانشهر- فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از تیراندازی افراد مسلح به سمت یک واحد صنفی و کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۳ نفر خبر داد.
منابع محلی در کرانه باختری از زخمی شدن سه فلسطینی در جریان یورش ظهر امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین خبر دادند.
چاقوکشی و حمله با سلاح سرد در متروی بروکسل به زخمی شدن سه نفر منجر گردید.
منابع خبری از کشته و زخمی شدن سه نفر درپی تیراندازی نزدیکی پیاده روی مشاهیر هالیوود آمریکا خبر دادند.
منابع یمنی از شهادت و زخمی شدن سه یمنی در استان الحدیده یمن خبر دادند.
شبکه الجزیره در خبری فوری از کشته شدن یک نیروی پلیس پاکستان و زخمی شدن سه نفر دیگر در حادثه انفجار یک خودرو در شهر اسلام آباد خبر داد.
سه نظامی رژیم صهیونیستی در عملیات زیر گیری با خودرو در النقب زخمی شدند.
یونیفل از کشته شدن یک نظامی ایرلندی خود و زخمی شدن سه نظامی دیگر در جنوب لبنان خبر داد و اعلام کرد با ارتش لبنان برای روشن شدن جزئیات این حادثه هماهنگی می کند.
خبرگزاری رسمی سوریه از شهادت یک نوجوان سوری و زخمی شدن سه تن دیگر بر اثر انفجار بمب به جا مانده از تروریست ها در شرق درعا خبر داد.
در درگیری نظامیان صهیونیست با شهروندان فلسطینی در الخلیل سه فلسطینی زخمی شدند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه تن دیگر در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
پلبس کانادا از کشته و زخمی شدن سه نفر بر اثر تیراندازی در یکی از مناطق شهر تورنتو خبر داد.
شامگاه گذشته در حمله توپخانه ای گروه تروریستی جبهه النصره به استان ادلب در شمال شرقی سوریه، یک نظامی سوری کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری، سه فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
منابع خبری از زخمی شدن سه کماندوی هلندی درپی تیراندازی پلیس در ایالت ایندیانا آمریکا خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ