ترس یک صهیونیست از سوسک در رستورانی در شهر تل‌آویو موجب شد که شمار زیادی از اشغالگران از ترس عملیات مقاومتی پا به فرار گذاشته و در جریان این فرار مصدوم شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی به اظهارات یکی از ورزشکاران این رشته که تصاویری از سوسک در غذایش و گربه در اتاقش منتشر کرده بود، واکنش نشان داد.
رکورددار پرتاب نیزه ایران پس از انتشار تصاویری از وضعیت اسکان خود، از خوابگاه مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب اخراج شد.
کیمسی می گوید در حال حاضر این صرفا حدس و گمانه زنی است. او می افزاید:"ما نمی‌دانیم وقتی آتش‌سوزی وجود ندارد سوسک های آتش دوست چه می کنند. با این وجود، واضح است که در تغییرات آب و هوایی این سوسک ها احتمالا یکی از برندگان خواهند بود. در واقع، جهان غرق در آتش ممکن است دنیایی مملو از سوسک ها باشد".
مالک از این بیتل سفارشی در طول مسابقات رالی، مهمانی‌ها و فستیوال‌های باشگاه آلپاین استفاده می‌کرد. این «کمپر سوسکی» به عنوان دفتر فروش بلیت در مسابقات رالی به کار گرفته شده بود. فروشنده این بیتل کمپر کلبه‌ای شکل، خاطرنشان می‌کند که موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر  این خودرو خیلی خوب کار می‌کند. البته ماشین نیاز به معاینه فنی دارد.
سوسک‌های همه‌چیزخوار حدود ۳۰۰۰۰۰ گونه هستند که ۹۰ درصد سوسک‌هایی که تاکنون کشف شده‌اند را تشکیل می‌دهند.
شاید شما هم عادت کرده باشید جانوران کوچکی مثل سوسک، قورباغه، موش و... را همیشه در قد و اندازه طبیعی‌شان ببینید؛ یعنی اندازه‌ای که به طور معمول با آن در نقاط مختلف دنیا دیده می‌شوند.
این سوسک که از جنسِ خرطوم‌داران است، به شکلِ یک «یک خارپشتِ دریایی با ماسک پزشکِ طاعون» یا «خرچنگی که قدری بدن‌اش کشیده‌تر شده است» توصیف شده و دانشمندانِ نامِ Acicnemis ryukyuana را روی آن گذاشته‌اند.
سوسک موپلی اگر احساس خطر کند از غدد دفاعی خود ماده‌ای ترشح می‌کند که باعث تاول روی پوست دست انسان می‌شود. محققان به تازگی دریافتند که از این ترشحات در این سوسک دردسرساز می‌توان برای تولید نانوذرات نقره استفاده کرد.
رهبر بلاروس می‌گوید در جریان گفتگوی تلفنی با رهبر واگنر، حرف‌های آقای پریگوژین را قطع کرده و هشدار داده که اگر واکنر به مسکو برود «آن‌ها را مثل سوسک می‌کشند.»
سوسک شاخ بلند دندان خنجری به عنوان یک کالای کلکسیونی محبوب است و یک نمونه می‌تواند تا هزاران دلار قیمت داشته باشد. این یکی دیگر از دلایل در معرض خطر انقراض قرار گرفتن این حشره است.
بسیاری از گونه‌ها این نام‌ها را در روزهای اولیه جمع‌آوری علمی کسب کردند که تا حدی توسط برنامه‌های استعماری گسترده‌تر قدرت‌های اروپایی در طول قرن‌های ۱۸، ۱۹ و ۲۰ تقویت شد.
بیشتر مردم بعد از دیدن سوسک در محیط خانه یا محل کار خود هیجان‌زده می‌شوند و چشم از آن برنمی‌دارند تا از وجودش خلاص شوند.
ترس یک صهیونیست از سوسک در رستورانی در شهر تل‌آویو موجب شد که شمار زیادی از اشغالگران از ترس عملیات مقاومتی پا به فرار گذاشته و در جریان این فرار مصدوم شوند.
طی یک پژوهش ۳۵ درصد از سوسک هایی که توسط قورباغه بلعیده شده بودند در بازه های زمانی مختلف، از ۱۲ دقیقه تا ۸۸ دقیقه و در یک مورد حتی پس از ۹۴ دقیقه بالا آورده شدند. این سوسک ها زنده و فعال بودند.
شادگان- مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: نخلستان‌های شهرستان شادگان در برابر آفت سوسک چوب‌خوار ایمن شدند.
خارج کردن یک سوسک زنده از داخل جمجه یک زن هندی موجب بهت و حیرت پزشکان شد.
مقبره‌ی توت‌عنخ‌آمون پر از مجسمه‌هایی از جنس عاج و فلزات باارزش، جواهرات و حتی یک ارابه‌ی طلایی کامل بود. اما یکی از رازآمیزترین اشیاء این مجموعه، یک سوسک سنگی شفاف بود که بر روی یک سینه‌آویز قرار داده شده بود.
یک تیم تحقیقاتی در دانشگاه اوزاکا ژاپن فناوری جدیدی را توسعه داده اند که با پرتو‌های لیزر سوسک ها، مگس‌ها و دیگر حشرات را از بین می‌برد.
دانشمندان اخیرا سوسک فسیل‌شده‌ای با عمر ۳۰ میلیون سال درون یک تکه کهربا کشف کرده‌اند. جرج پوینار، حشره‌شناس و استاد کالج علوم OSU (دانشگاه ایالت اورگن) یک گونه سوسک جدید شناسایی کرده است.
سوسک‌ها برای حفظ محیط زیست در جزیره بسیار مهم هستند، زیرا آن‌ها به عنوان بازیافت کنندگان حیاتی مواد مغذی عمل می‌کنند و تجزیه کننده‌ها را تسریع می‌کنند و برای گونه‌های دیگر غذا فراهم می‌کنند.
"حسن عباسی"، در اظهار نظری درباره مسوولانی که فرزندانشان را برای تحصیل به خارج از کشور می فرستند، آنها را "بی شرف" و "بی وجود" خواند و گفت که باید این دسته از مقامات را "سوسک" کرد و به آنها "توهین" نمود.
«محمد آروین» مدرس و مشاور پرورش حشرات گفت: مزرعه سوسک، جیرجیرک، مگس خانگی، مگس سرباز سیاه، میل ورم، کرم ابریشم و خرخاکی دارم و به طور متوسط روزی ۲۰ مشتری دارم که از نقاط مختلف کشور تماس می‌گیرند و حشره می‌خواهند، یکی ۱۰۰ کیلو ملخ، یکی ۲۰ کیلو جیرجیرک، یکی ۱۰ کیلو سوسک حمام و ... سفارش می‌دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ