منابع فلسطینی از عملیات جدید مبارزان مقاومت در غرب جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رخدادهای اخیر در جنین و پس از آن عملیات منحصر بفرد تیراندازی مبارزان مقاومت در شمال کرانه باختری، در روزهای اخیر صهیونیست‌ها را دچار شوک‌های پیاپی کرده است.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از یک عملیات جدید تیراندازی در جنوب جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از یک عملیات جدید تیراندازی در جنوب جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.
گردان‌های قدس اعلام کردند که دو شهرک صهیونیستی در نزدیکی جنین را مورد حمله قرار داده‌اند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی جدید مبارزان مقاومت در غرب جنین و تیراندازی آنها به سوی ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
منابع فلسطینی از عملیات جدید تیراندازی مبارزان مقاومت در شهرک صهیونیست نشین شاکید در غرب جنین خبر می دهند.
منابع محلی در نابلس صبح امروز از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به نابلس خبر دادند که در نتیجه آن تاکنون دستکم 20 فلسطینی زخمی شده اند.
مردم فلسطین ساکن قدس اشغالی امروز یکشنبه اعتصاب سراسری خود را در این شهر در اعتراض به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی آغاز کردند.
مبارزان فلسطینی بامداد امروز شنبه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری را هدف تیراندازی قرار دادند.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در شهر جنین پس از یورش نظامیان صهیونیست به این شهر خبر دادند.
بامداد امروز در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرهای جنین و نابلس در کرانه باختری، مبارزان مقاومت با انجام عملیات تیراندازی و پرتاب بمب های دست ساز با آنها مقابله کردند.
نظامیان صهیونیست در جریان یورش بامداد و صبح امروز به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری، هفت فلسطینی را بازداشت کردند.
رخدادهای مقاومتی فلسطینیان در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت اخیر ادامه یافت و در این مدت ۱۱ عملیات ضد صهیونیستی انجام شد.
شهرک نشینان صهیونیست شامگاه گذشته در حملاتی وحشیانه اقدام به آتش زدن خودروهای فلسطینیان و پرتاب سنگ به سوی منازل آنها در مناطقی از جنوب نابلس کردند.
گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای از عملیات جدید تیراندازی علیه نظامیان صهیونیست در منطقه قباطیه (از توابع جنین) خبر داد.
منابع فلسطینی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در مناطقی از شهر جنین خبر دادند.
در پی درخواست گروه های مقاومت از مردم فلسطین، از صبح امروز اعتصاب سراسری در کرانه باختری در اعتراض به شهادت ۶ فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست آغاز شده است.
منابع فلسطینی بامداد امروز از یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری و بازداشت دستکم ۱۶ فلسطینی خبر دادند.
منابع صهیونیستی به عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت فلسطین، علیه ایست بازرسی الجلمه در شهر جنین اذعان کرده و از آسیب دیدن این مقر امنیتی خبر دادند.
منابع محلی اعلام کردند که مبارزان مقاومت فلسطین بامداد امروز شنبه مرکز ایست بازرسی دوتان متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب غرب جنین را به گلوله بستند.
منابع فلسطینی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی نظامیان صهیونیست در جریان یورش بامداد امروز به شهر جنین خبر دادند.
منابع فلسطینی اعلام کردند در یورش صهیونیست‌ها به جنین برای تخریب خانه مجری عملیات تل آویو، یک جوان فلسطینی شهید و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند که حال چند نفر از آنها وخیم است.
منابع فلسطینی اعلام کردند در یورش صهیونیست‌ها به جنین برای تخریب خانه مجری عملیات تل آویو، یک جوان فلسطینی شهید و ۱۶ نفر دیگر زخمی شدند که حال چند نفر از آنها وخیم است.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری، سه فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ