رییس سابق موساد در کنفرانس امنیتی هرتزلیا، نسبت به نزدیک‌شدن ایران و کشورهای منطقه به ویژه عربستان و مصر هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایلکای گوندوگان، ستاره جدید بارسلونا، می‌گوید رئال مادرید هر سال تیم بسیار قدرتمندری دارد.
پس از گذشت زمان زیادی از توقیف غیر قانونی محموله نفتی ایران توسط آمریکا؛ رسانه های آمریکایی از دلایل عدم تخلیه این محموله پرده برداشتند.
دولت فرانسه در آستانه جشن ملی «روز باستیل» تدابیر امنیتی در این کشور را تشدید کرد.
یکی از فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی از نگرانی‌های این رژیم در خصوص فلسطینیان مسلح ساکن اراضی اشغالی و تأثیر آنان در نبردهای پیش‌رو پرده برداشت.
هفده سال سال از جنگ ۳۳ روز رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
در پی اجرای عملیات مقاومتی تل‌آویو، مقامات صهیونیست و شهرک‌نشینان دچار هراس شده‌اند و نسبت به اوضاع امنیتی در اراضی اشغالی هشدار داده‌اند.
پس از پرتاب دو راکت از سوی گروه‌های مقاومت در جنین، رسانه‌های عبری زبان با اذعان به هراس خود، نسبت به این رخ‌داد واکنش نشان دادند.
رژیم صهیونیستی پس از ترور پهپادی سه تن از مبارزان فلسطینی در جنین، سطح آمادگی خود را برای مقابله با عملیات انتقامی احتمالی مقاومت در کرانه باختری، تا بالاترین سطح بالا برده است.
هراس محافل صهیونیست از موشک های نقطه زن حزب الله همچنان ادامه دارد.
رییس کل بانک مرکزی در سی‌امین همایش سیاست‌های پولی و ارزی با اشاره به اهمیت تثبیت اقتصادی گفت: برخی به بازار غیررسمی به غلط بازار آزاد می‌گویند در حالی که هیچ بازاری بدون مقررات، تنظیم‌گری و شفافیت، نهاد بازار تلقی نمی‌شود. بازار ارز آزاد دنیا فارکس است که پر از مقررات است و هیچکس نمی‌تواند پول قاچاق در آن معامله کند اینطور نیست که شناسایی صورت نگیرد و معلوم نباشد چه پول‌هایی با چه نشانی و توسط چه طرفینی معامله می‌شود.
رییس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان تأکید کرد که صهیونیست‌ها امروزه احساس خطر می‌کنند؛ چراکه قدرت مقاومت در حال افزایش است.
برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی برای صهیونیست‌ها با توجه به کابوس به جامانده از حملات موشکی مقاومت در جریان عملیات سیف القدس در سال ۲۰۲۱، به یک نگرانی جدی برای آنها تبدیل شده است.
در آستانه برپایی راهپیمایی «پرچم‌ها» توسط صهیونیست‌های تندرو، رسانه‌های عبری از آماده‌باش و هراس صهیونیست‌ها از احتمال واکنش موشکی گروه‌های مقاومت فلسطینی و آشوب مجدد در شهر قدس خبر دادند.
امیر سرلشگر موسوی فرمانده کل ارتش گفت: هرکس با توان رزمی ایران و رژیم صهیونیستی آشنایی مختصری داشته باشد، می‌داند که اندازۀ رژیم صهیونیستی فقط اندازۀ یکی از عملیات‌های دوران دفاع مقدس ماست.
پس ازهتک حرمت صهیونیست‌ها به ساحت مسجد الاقصی واکنش «سخت» از سمت مقاومت در نوار غزه امری قابل پیش‌بینی بود؛ اما حملات عصرگاه پنج‌شنبه از مرزهای شمالی تمام محاسبات را در تل‌آویو را تغییر داد.
منابع نظامی آمریکایی از پروازهای گسترده جنگنده های روسی بر فراز پایگاه التنف در جنوب سوریه خبر دادند.
خنده عجیب یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در دقایق پایانی بازی شب گذشته برابر رئال مادرید توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز یورش های گسترده را به مناطق مختلف کرانه باختری انجام داده و شماری از فلسطینیان را نیز بازداشت کردند.
محافل رژیم صهیونیستی در آستانه ماه رمضان زنگ خطر را درباره تشدید عملیات های ضدصهیونیستی به صدا درآورده اند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی از دو بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند.
مدیران یوونتوس از درخواست نمایندگان فدراسیون فوتبال ایتالیا برای کاهش 20 امتیاز از این باشگاه نگران هستند.
کاخ سفید در بحبوحه تشدید هراس‌ها از انتقام ایران، تدابیر امنیتی برای حفاظت از دو تن از مقامات دولت سابق این کشور را تمدید کرد.
فرمانده شبه نظامان قسد وابسته به آمریکا درباره حمله قریب الوقوع ترکیه به شمال سوریه ابراز نگرانی کرد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت:کودک کشی به یک هنجار حکمرانی صهیونیست‌ها تبدیل شده و نشان دهنده هراس راهبردی صهیونیست‌ها نسبت آینده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ