کاشمر ـ نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم پای انقلاب ایستاده اند و هرکس بخواهد مقابل مردم بایستد را از بین می‌بریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمنان بر اساس برنامه‌ریزی‌های خود در جنگ‌های ادراکی امروزی به دنبال تأثیرگذاری بر ذهن و ادراک مردم از طریق فضای هستند.
وزیر دفاع گفت: مردم ما این نظام مقدس را از خودشان می‌دانند و پای کار نظام ایستاده اند و دولتمردان و مردم به صورت منسجم اهداف‌شان را دنبال می‌کنند و لطف و عنایت خداوند شامل حال مردم است.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سلطنت طلبان و منافقان به دنبال حذف جمهوریت از ایران اسلامی هستند که این موضوع خط قرمز مردم است.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد: تاکید شد که جمهوری اسلامی ایران نظامی متکی بر مردم است و ۲۲ بهمن بار دیگر آن را اثبات کرد.
وزارت دفاع در بیانیه ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه ای و موثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالاست.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر امروز کسی در انجام وظیفه خود کوتاهی کرد، انقلاب را زیر سوال نبریم، انقلاب یک جریان وسیع و ماندگار است.
احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران پای میز نقد اقتصاددانان با موضوع گفتگو درباره چالش‌های اقتصادی روز ایران نشست. در این نشست ۵ ساعته که به میزبانی سیدمحمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برگزار می‌شد، رضا راعی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، سعید لیلاز، اکبر کمیجانی، شاپور محمدی، طهماسب مظاهری، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، حجت‌الاسلام انصاری، آلبرت بغزیان، حمید ابریشمی و حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
حجت الاسلام رسول منتجب‌نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی اظهار کرد: در پاسخ به این سوال که چه کنیم مردم با ما مثلاً به عنوان مسئول آشتی کنند و در ایام انتخابات در پای صندوق حضور فعال داشته باشند، باید پیش از هر چیز برخی مسائل ریشه‌ای را تبین کرد. رضایت یا عدم رضایت مردم از ساختار قدرت پدیده‌ای بدون علت نیست. باید بنشینیم و ببینیم چرا همان مردمی که بیش از ۴۰ سال پشت سر انقلاب ایستادند و به خصوص در زمان حضرت امام در کنار مسئولان ایستادند، اکنون به معترض بدل شده‌اند. در حال حاضر به گفته برخی از صاحب‌نظران اکثریت مردم به معترض و منتقد بدل شده‌اند، البته گمان بر این است که این اکثریت ضمن آنکه معترض هستند و وضعیت برای آن‌ها رضایت‌بخش نیست، به دنبال براندازی نیستند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم به فتنه‌گران فهماندند که پای ارزش‌های خود هستند و به دشمنان ایران اسلامی نشان دادند ایران متاعی نیست که بتوانند همچون گذشته آن را به یغما ببرند.
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه حقوقدان واقعی کسی است که رفتار و گفتار او بر مدار حق و حق‌مداری جلوه پیدا کند، گفت: هدف اصلی دشمن، نابودی امید در دل مردم است.
امام جمعه موقت تهران گفت: مردم با اینکه مشکلات اقتصادی دارند با ولایت هستند، دشمن خواست با این شورش‌ها مردم را امتحان کند، ولی مردم نشان دادند در هر شرایطی تا پای جان از شرف و عزت ایران اسلامی دفاع می‌کنند.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: پرتاب ماهواره قائم ۱۰۰ این پیام را به آمریکا و رژیم صهیونیستی داد که هر چقدر ملت ایران را تحریم کنند، جمهوری اسلامی ایران می‌تواند روی پای خودش بایستد.
بوشهر- معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی در مقابل طوفان مردم ایران دوام نخواهند آورد.
نخست وزیر ارمنستان در نشست خبری گفت: جمهوری اسلامی ایران می تواند نماد خیلی واضح و شفاف در مورد همزیستی مسالمت آمیز مردم دو کشور با دو دین مختلف باشد.
رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از هفته جاری مردم اقلیم کردستان عراق می‌توانند بدون اخذ ویزا وارد ایران شوند.
رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از هفته جاری مردم اقلیم کردستان عراق می‌توانند بدون اخذ ویزا وارد ایران شوند.
رئیس کمیته مرز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از هفته جاری مردم اقلیم کردستان عراق می‌توانند بدون اخذ ویزا وارد ایران شوند،
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان بدانند که تلاش آنان برای سست کردن پایه‌های انقلاب راه به جایی نمی‌برد و مردم ایران پای انقلاب ایستاده اند.
دبیر شورای عالی جوانان گفت: مردم خیال‌شان راحت است چراکه با توجه به پشتوانه امت مؤمن ایران و با معرفت به اهل بیت (ع) و رهبری حضرت آقا و خونی که پای این نظام ریخته شده، جمهوری اسلامی پاینده و نامیرا است و آسیب جدی نخواهد دید.
رئیس قوه قضائیه گفت: مردم ایران اسلامی استحقاق خدمت بی منت را دارند و در بخش‌های مختلف قوه نباید این مشکلات کوچکترین خدشه‌ای در خدمت رسانی به مردم وارد کند.
شهید «حسن طهرانی مقدم» پدر موشکی ایران، نماد اراده نیروی انقلابی و جهادی و مظهر تلفیق دانش و تجربه با توکلی الهی بود؛ مردی که بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی به همت او و همرزمانش، آنچنان بلند و کوبنده شد که بازدارندگی ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان تضمین می‌کند و بی‌شک این مهم تحقق نمی‌یافت، مگر آنکه اراده‌ای به همین استحکام استوار و به بلندای دماوند، پای کار ایران می‌بود
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیو‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیو‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ