اهواز - فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت بازدارندگی و اتحاد ارتش و سپاه موجب دلگرمی ملت، هراس دشمن و رضایت فرمانده معظم کل قوا (مدظله) شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهار بازیکن آلومینیوم که تجربه حضور در استقلال را دارند، با آمادگی کامل به دیدار با پرسپولیس رسیدند.
تیم ملی والیبال ایران برای قهرمانی پنجم در آسیا هم قسم شده است.
متاسفانه ما در بخش سیاست گذاری‌های پولی نیز، مشکلاتی جدی داریم. در این حوزه برای تامین کسری بودجه سیاست‌های درستی را اتحاذ نکرده ایم. ما از بدترین محل‌ها یعنی چاپ پول و استقراض از بانک مرکزی استفاده کرده ایم که هر دو تورم زا است و باعث رشد نقدینگی و افزایش پایه پولی بدون ایجاد ارزش افزوده شده است. نکته دیگر این که متاسفانه، دولت بزرگ‌ترین مصرف کننده است که نتوانسته کنترل درستی داشته باشد. در نهایت تمام این سیستم سیاست گذاری‌های اقتصادی و پولی، همزمان در یک چرخه رو به نزول قرار گرفته است. این بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک دولت رخ دهد.
باشگاه اتحاد کلباء اعلام کرد به زودی از شماره 10 جدید این تیم در لیگ امارات رونمایی می‌کند؛ شواهد نشان می‌دهد او مهدی قایدی است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، بیانیه‌ای صادر و در آن خاطرنشان کرد که این اقدام نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه زمینه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان را به‌خصوص در ایام مبارک حج فراهم می‌کند.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به روند نقل و انتقالاتی جاری فوتبال ایران گفت: بعضی ها طوری بازار گرمی می کنند احساس می کنیم «لیونل مسی» آمده است.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به روند نقل و انتقالاتی جاری فوتبال ایران گفت: بعضی ها طوری بازار گرمی می کنند احساس می کنیم «لیونل مسی» آمده است.
انتقاد برخی افراد فوتبالی به امیر قلعه‌نویی سبب شد تا بازیکنان تیم ملی به شکل جالب به حمایت از سرمربی باتجربه خود بپردازند.
یک روزنامه عبری زبان با بررسی عملیات موشکی اخیر نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به قدرت و اتحاد این نیروها و واکنش ضعیف ارتش این رژیم به عملیات مذکور اشاره کرد.
فرمانده پایگاه وحدتی دزفول به مناسبت ولادت امام حسین (ع) با فرمانده کل سپاه پاسداران دیدار و گفتگو کرده و اعلام شد که اتحاد ارتش و سپاه موجب هراس دشمن شده است.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
چنگیز خان قبایل دشمن مغولستان که دائماً با هم در حال نبرد بودند را متحد کرد و به زیر پرچم خود آورد و در نهایت ارتشی بسیار توانمند تشکیل داد. در هنگام اتحاد قبایل مغول، چنگیز خان ۴،۰۰۰،۰۰۰ کیلومتر مربع سرزمین در اختیار خود داشت و این عدد در زمان مرگش به بیش از ۱۳،۵۰۰،۰۰۰ کیلومتر مربع رسیده بود.
فرمانده نیروی زمینی ارتش، گفت: شهید سلیمانی با تفکرهای تاکتیکی و راهبری خود، موجب تقویت بیش از پیش اتحاد نیروهای مسلح شد.
باشگاه شباب الاهلی امارات با حضور احمد نورالهی و اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در مکان های سوم و دهم جدول قیمت گذاری باشگاههای اماراتی از نظر ارزش بازیکنان قرار گرفتند.
از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، صفوف خبرنگاران در روسیه که تابع دولت نیستند، کمتر از هر زمان دیگری است و امسال دولت انتقاد از «جنگ» یا «ارتش» را هم جرم انگاری کرد.
امیر حیدری و سردار پاکپور، بر هم‌افزایی و اتحاد روزافزون نیروی زمینی ارتش و نیروی زمینی سپاه تأکید کردند.
فرمانده کل ارتش تاکید کرد: تفکر بسیجی راهکاری اثربخش برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بوده و به فضل الهی، میهن و مردم عزیزمان با اقتدار و اتحاد و انسجام ملی از گزند کینه‌توزان مصون خواهند ماند.
فرمانده کل ارتش تاکید کرد: تفکر بسیجی راهکاری اثربخش برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بوده و به فضل الهی، میهن و مردم عزیزمان با اقتدار و اتحاد و انسجام ملی از گزند کینه‌توزان مصون خواهند ماند.
فرمانده کل ارتش گفت: تفکر بسیجی راه کاری اثربخش برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان بوده و به فضل الهی، میهن و مردم عزیزمان با اقتدار و اتحاد و انسجام ملی از گزند کینه توازن مصون خواهند ماند.
رئیس جمهور چین بیش از هر زمان دیگری قدرت دارد. پکن داشتن یک جدول زمانی تسریع شده در مورد «اتحاد مجدد تایوان» را رد می‌کند، اما تحلیلگران دفاعی می‌گویند که آماده‌سازی نظامی ارتش چین برای سالیان متمادی در جریان بوده است.
جانشین رئیس ستاد مشترک ارتش یمن موضع گیری شفاف و آشکار سازمان ملل متحد درباره توقیف کشتی های سوخت توسط ائتلاف سعودی را خواستار شد.
الکساندرو چیکلادو بازیکن تیم ملی رومانی به عنوان جدیدترین و آخرین سهمیه خارجی، به اتحاد کلباء پیوست.
چند بار در تاریخ چنین مکان‌های مشابهی دوباره کنار هم قرار گرفته اند؟ در دهه ۱۹۷۰ میلادی اتحاد مجدد ایرلند کاملا غیرممکن به نظر می‌رسید. با این وجود، امروز شاخه سیاسی سابق ارتش آزادیبخش ایرلند در انتخاباتی سراسری در ایرلند شمالی پیروز شده و موضوع اتحاد مجدد به طور فعال مورد بحث قرار گرفته و حتی ممکن است در چند دهه آینده رخ دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ