معاون کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشتی حامل بار صادراتی ایران پس از پهلوگیری، امروز بنادر شمال آفریقا را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موسیر یکی از گیاهان دارویی است که در ایران و مناطق مختلف دیگر جهان کشت می‌شود. این گیاه دارای خواص بسیاری است که می‌تواند در سلامت شما موثر باشد.
این گیاه که جزو سبزیجات دسته بندی می‌شود در قرن شانزدهم به انگلستان منتقل شد و برای اولین بار توسط یک پزشک انگلیسی به نام جان جرارد کشت داده شد و در واقع او اولین کسی بود که به این حقیقت دست یافت که گوجه فرنگی حاوی ماده سمی است، که بعد‌ها مشخص شد که این ماده نوعی سم به نام گلیکوآلکالوئید است و به همین علت جرارد در کتابی که منتشر کرد گوجه فرنگی را یک گیاه سمی اعلام نمود و در نتیجه انتشار این مطلب تا مدت‌ها در انگلستان و آمریکای شمالی خوردن آن به علت ناسالم بودن مرسوم نبود.
معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری با اشاره به گفتگوی خود با مربی تیم ملی کشتی آلیش زنان ایران، نوشت: بانوان قهرمانی با وجود پوششی که برخی فکر می کنند مانع تحرک و کسب موفقیت است، توانستند کشورهای بنیانگذار و صاحب سبک این کشتی در آسیای میانه مانند قرقیزستان و ازبکستان را پشت سر بگذارند.
«عیب ندارد خدیجه، مدال نداشته باش! ایرادی ندارد! حداقل می‌توانی به مردم فلسطین بگویی حواسم به شما بود، از حق خودم و از لذتی که چند سال برایش وقت گذاشته بودم می‌گذرم تا از شما حمایت کنم!»
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و باشگاه همگرایی کریدور شمال- جنوب به سرپرستی نماینده رئیس جمهور روسیه، بر سر ساخت و خرید ۲۰ فروند کشتی جنرال کارگو توافق کردند.
رأی‌دهندگان در روز ۱۴ مه پای صندوق‌های رأی می‌روند تا در کمتر از سه ماه پس از زلزله ۶ فوریه که بیش از ۵۰ هزار نفر را کشت و بیش از ۵.۹ میلیون نفر را در جنوب ترکیه و شمال سوریه آواره کرد، سرنوشت دموکراسی ترکیه را تعیین کنند. تحلیلگران معتقدند، رأی‌دهندگان به افرادی که توانایی بیشتری در مدیریت پیامد‌های زلزله همچنین محافظت از کشور در برابر بلایای آینده دارند، رأی می‌دهند به اضافه اینکه محبوبیت اردوغان تاثیر سیاسی مورد انتظار را نداشته است.
مسابقات کشتی باچوخه در گود زینل خان در شهر اسفراین در حال برگزاری است. این مسابقات هر ساله در روز ۱۴ فروردین ماه در این محل برگزار می‌شود که این دور از مسابقات امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان به ۳ اردیبهشت موکول شد. کشتی با چوخه در ایران از قدمت بسیار طولانی برخوردار بوده و خراسان شمالی نیز یکی از مناطقی است که از گذشته‌های دور همواره خاستگاه کشتی گیران بنامی بوده است.
تیم ملی کشتی آزاد ایران رقابت‌های قهرمانی آسیا را با بدترین نتیجه‌ای که قابل تصور بود، به پایان رساند و روی سکوی سوم ایستاد. به فدراسیونی که رئیسش از هیچ روشی برای توضیح آنچه در باطنش جریان دارد دریغ نمی‌کند، باید یادآوری کرد که این اعداد و ارقام و قهرمانی‌ها هستند که شما را معرفی می‌کنند؛ نه ژست‌های پوپولیستی.
عطیه تک‌تهرانی، مدیر پژوهش انجمن یوزپلنگ ایرانی معتقد است، کم شدن تلفات یوز در اثر تصادفات در توقف یا روی زمین ماندن ایمن‌سازی جاده، بی‌تاثیر نبوده است: شاید یکی از دلایل، ناشی از کم‌کاری باشد چراکه تلفات یوز کم شده بود. آخرین تلفات ما قبل از مردادماه ۱۴۰۱ مربوط به سال ۹۷ بود که در آن سال، یارقلی در شمال میاندشت در اثر تصادف کشته شد. بعد از حادثه مردادماه سال گذشته، گروهی تشکیل داده و طرحی تهیه کردیم و به سازمان محیط‌زیست ارائه دادیم تا آن‌را به وزارت راه تحویل بدهند
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار یاوه گوئی درباره اینکه اجازه تقویت حضور ایران را در مرزهای شمالی این رژیم نمی دهد، مدعی شد که حمله هفته گذشته به کشتی اسرائیلی کار ایران بوده است.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طی ۶ دهه زمین های کشاورزی در اروپا بزرگتر و در ایران چند برابر کوچکتر شده اند. این تهدیدی برای امنیت غذایی نسل آینده کشور به شمار می رود.
خزعلی گفت: اعضای یکی از گروه‌های حاضر در ایران می‌گفتند که در آغاز حضورشان در هتل محل اقامت، برای خروج از اتاق دچار ترس و خوف بوده‌اند و می‌ترسیده‌اند که کشته شوند! یا خانم دیگری در فرودگاه گفته بود: «آیا من می‌توانم زنده برگردم؟» یا برخی می‌پرسیدند: «آیا شما می‌توانید در همه مقاطع دانشگاه وارد شوید؟»
در ضلع شمالی ورزشگاه آزادی ساختمان جدیدی سر از خاک برآورده و عملیات عمرانی آن به سرعت در حال نهایی شدن است
کار را به لحظه باید انجام داد. توابین برای انتقام خون مطهّر امام حسین آمدند جنگیدند، کشته شدند، همه‌شان کشته شدند، اما در تاریخ این‌ها را مدح نمی‌کنند. چرا؟ چون دیرجنبیدند. شما که میخواستید خونتان را در راه امام حسین بدهید، چرا در اول محرّم، دوم محرّم نیامدید، یک کاری اقلاً صورت بدهید؟ آن‌جا می‌ایستید تماشا میکنید، امام حسین (ع) به شهادت میرسد، بعد دلتان میسوزد، آن وقت می‌آیید در میدان
در پی اصابت موشک‌های ایران به مقر یک حزب کردی-ایرانی در شهر کویه در نزدیکی اربیل، مرکز منطقه خودمختار کردستان در شمال عراق، حداقل یک نفر کشته شد.
هر سه آزادکار ایرانی حاضر در نیمه نهایی 5 وزن دوم مسابقات امیدهای جهان به فینال راه پیدا کردند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از تمامی کسانی که پیگیر حل مشکل ویزا بودند تشکر می کنم، ما کار خود را کرده ایم، حالا نوبت شما است.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره عملیات انهدام مواضع و محل استقرار گروهک‌های تروریستی و ضد ایرانی در اقلیم شمال عراق توسط نیروی زمینی سپاه پاسداران، با مطرح کردن ادعا‌هایی گفت: مایلم تکرار کنم که ما نقض استقلال و تمامیت ارضی عراق توسط ایران را محکوم می‌کنیم. تایید می‌کنیم که یک شهروند آمریکایی، دیروز در نتیجه حمله‌ای موشکی به کردستان عراق کشته شده است، اما به خاطر ملاحظاتی نمی‌توانم جزئیات بیشتری ارائه بدهم.
وزیر کشور در تشریح آخرین وضعیت پرونده مرحوم مهسا امینی و حوادث پس از آن، با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران، توطئه‌های بزرگی را با اقتدار پشت سر گذاشته است، گفت: دشمنان با حمایت از اغتشاشگران دچار محاسبات غلط شده‌اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله گروه‌های تروریستی در شمال کشور بورکینافاسو به کاروان کمک‌های بشردوستانه را که به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شد، محکوم کرد.
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران، مهم‌ترین و شاخص‌ترین اقدامات انجام گرفته از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران در این استان شمالی کشور را از آغاز فعالیت دولت سیزدهم اعلام کرد.
سیلاب اخیر که بر‌اساس آمار‌های رسمی تا به امروز بیش از ۱۲۰ کشته و مفقود و ده‌ها هزار میلیارد تومان خسارت مالی به‌جا گذاشته در‌حالی تکرار شده که تنها ۷ ماه از وقوع سیلاب نسبتا وسیع در استان‌های جنوبی کشور در دی ماه ۱۴۰۰ گذشته بود و پیش از آن نیز در سال ۱۳۹۸ سیلاب گسترده دیگری از شمال تا جنوب ایران را شاهد بودیم که گرچه خسارات جانی آن به دلیل برخی مدیریت‌ها، کمتر از سیلاب اخیر بود، اما ابعاد خسارتش با سیل اخیر شاید برابری می‌کرد.
تداوم «گرما» طی امروز و فردا
حسن رنگرز ستاره سابق کشتی ایران در این سانحه رانندگی آسیلی ندید و اما اتومبیل حامل او خسارت سنگینی دید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ