گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گری لینه‌کر از هری کین، ستاره انگلیسی تاتنهام خواست هر طور شده راهی بایرن مونیخ شود چرا که به گفته او هدف فوتبال افتخارات تیمی است و نه رکوردهای فردی.
دومین سمپوزیوم ملی کشت بافت گیاهی با هدف حمایت از توسعه محصولات دانش‌بنیان در حوزه زیست فناوری کشاورزی، ایجاد زنجیره ارزش و تولید نهال سالم و اصیل ۲۶ تا ۲۸ تیر برگزار می شود.
جردن هندرسون با الاتفاق به توافق نهایی رسید و حالا فقط باشگاه عربستانی باید با لیورپول بر سر رقم انتقال مذاکره کند.
امروز چهارشنبه بیست یکم تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع عفاف و حجاب با هدف دفاع از ارزش‌های دینی و انقلاب مردم مسلمان به مناسبت سالروز کشتار خونین مسجد گوهرشاد و روز ملی عفاف و حجاب با حضور در میدان امام حسین (ع) برگزار شد.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
گورستانی که تفکر پایه‌ریزی آن با هدف پایان‌دادن به قبرستان‌های متعدد در پایتخت ایران در سال ۱۳۴۵ شکل گرفت، در نهایت در ۲۷ تیر ۱۳۴۹، اولین میهمان دائمی خود را پذیرا شد؛ پس از «محمدتقی خیال» که در قطعه یک، ردیف یک و شماره یک به خاک سپرده شد، حدود یک‌میلیون‌و ۷۰۰ هزار نفر دیگر هم در بزرگ‌ترین گورستان ایران ساکن شدند تا شهر بزرگی از مردگان در جنوب تهران و در محدوده منطقه ۱۹ شکل بگیرد.
اولین هدف من در هر تیمی نه قهرمانی جام حذفی است و نه رتبه بالا در لیگ، بلکه به دنبال این هستم تیمم فوتبالی بازی کند که مردم به آن احترام بگذارند.
بازگشت همراه با موفقیت آبی های تهران از سفر به جم می‌تواند چند هدف مختلف را برای این تیم محقق کند.
ممکن است دچار هیبت شدن فواید ذهنی داشته باشد که از جمله آن می‌توان به کاهش استرس و اضطراب اشاره کرد. کلتنر می‌گوید افرادی که شگفتی و هیبت را تجربه می‌کنند احساس خوشبختی و هدف داشتن بیش تری در زندگی خود پیدا می‌کنند.
جالب است بدانید که پشه‌ها چشمانی قوی دارند و از این ویژگی خود برای هدف قرار دادن قربانیان استفاده می‌کنند. تحقیقات نشان می‌دهد پوشیدن رنگ‌های تیره (سبز، سیاه و قرمز) تشخیص شما را برای دشمن (!) آسان‌تر می‌کند، پس بهتر است لباس‌هایی با رنگ‌های ملایم‌تری مانند پاستلی، بژ یا حتی سفید را انتخاب کنید.
تیم فوتبال الشارجه توانست با پیروزی یک بر صفر برابر العین، قهرمان سوپرجام امارات شود.
تیری برتون کمیسیونر اروپا در امور بازار داخلی، قوانین جدیدی برای هوش مصنوعی  پیشنهاد کرده که هدف آنها برطرف کردن نگرانی درباره ریسک هایی در خصوص چت باتChat GPT و کل این صنعت است.
درحالی‌که تیمی از ماموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح آغاز کرده بودند، چند شکایت مشابه دیگر در این زمینه پیش روی ماموران قرار گرفت. با بررسی اظهارات مالباختگان، مشخص شد که سارقان مسلح در تصادفی ساختگی، فقط خودرو‌های لندکروز را سرقت می‌کنند. آن‌ها همچنین تاجران و کارخانه‌داران را هدف دزدی‌های وحشتناک خود قرار داده بودند.
مهدی ترابی سه بار تا آستانه باز کردن دروازه ون پارس پیش رفت اما بدشانس بود که نتوانست به این هدف برسد.
واضح است که انگیزه ترکیبی پیچیده از عوامل مختلف است و نمی‌توان نیروی کار را به عنوان یک گروه همگن درک کرد. اکثر شرکت‌ها، برای دستیابی به هدف خود به تعهد، توانایی و ظرفیت کارکنان وابسته هستند. اگر شرکت بخواهد کار تیمی را نهادینه کند و به اهداف غایی خود برسد، باید انگیزه کلیه کارکنان، نه فقط مدیران و رهبران، را درک کند.
سرهنگ فروغی گفت: در ساعت ۱۹:۵۰ شامگاه امشب هشتم دی ماه واحد گشت انتظامی این پاسگاه مورد هدف تیر اندازی اشرار مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس در کمربندی زاهدان قرار گرفته است.
تیری آنری، مربی بلژیک، معتقد است که هدف زین الدین زیدان حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه است.
رئیس قوه قضاییه در پیام تسلیت به مناسبت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ نوشت: دشمنان خبیث ملت انقلابی برای مقابله با امنیت کشور زایران را هدف تیرهای خود قرار دادند.
معاون سازمان بسیج درباره هدف گذاری امروزه دشمن توضیح داد: راهبرد دشمن در مهار جمهوری اسلامی و انشقاق این ملل و قومی و مذهبی تغییری نکرده است، آنچه تغییر کرده روش های امروز دشمن است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه هدف این تیم در بازی با صنعت نفت کسب سه امتیاز است، گفت: هر تیمی کمتر گل بخورد، قهرمان می‌شود.
«اگر اروپا علاوه بر تحریم هایِ پنجم دسامبر علیه مسکو بخواهد تحریم های گسترده تری را علیه روسیه عملیاتی کند، عملا با چالش های به مراتب گسترده ای در بحث تامین انرژی خود رو به رو خواهد شد. درست در همین نقطه است که متوجه می شویم چرا اروپایی ها به نحوی فعال در حال میانجی گری میان ایران و آمریکا با هدف احیای برجام هستند.»
شوت دقیق محمدجواد محمدی از پشت محوطه جریمه آغاز ماجراجویی هوادار در لیگ بیست و دوم بود.
گزارشی از ماجرای انتشار کتاب موهن «آیات شیطانی» و فتوای ارتداد سلمان رشدی توسط امام خمینی (ره) و تأکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر اجرای حکم اعدام وی.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ