دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: انتظار مردم از آموزش و پرورش باید کتاب‌های درسی باشد نه مسائل حاشیه‌ای و پیش پا افتاده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا با کسب پیروزی باعث خوشحالی مردم شویم اما نشد.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: نفرات تیم ملی برای مسابقات جهانی بلگراد از وزن ۵۵ تا ۱۳۰ کیلو در مسابقات قرقیزستان انتخاب خواهند شد تا با خیال راحت آماده مسابقات جهانی شویم.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: انتظار می‌رود در بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش منویات مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گیرد.
این آئین صبح امروز پنج شنبه در کارخانه‌ای واقع در شهرک صنعتی شماره یک شهرستان دزفول برگزار شد.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اعتقاد دارد این باشگاه در طی سه سال حضور رسالت خود را بجا آورده است.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک اعتقاد دارد این باشگاه در طی سه سال حضور رسالت خود را بجا آورده است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: تورم مشکل مردم ما بوده و صابونی است که به تن همه خورده است اما وفاداران به انقلاب انتظار دارند که معیشت آنها سامان پیدا کند و جلوی گرانی‌های افسارگسیخته گرفته شود.
نماینده مردم سیرجان در مجلس گفت: مردم انتظار دارند جلسه غیرعلنی مجلس درباره ارز خروجی داشته و بر کنترل بازار ارز اثر داشته باشد.
معاون روحانی گفت: اگر دولت یا هر کدام از اجزا دولت در همان آغاز اتفاق اخیر بابت اشتباه خود متواضعانه عذرخواهی می کردند قطعاً خیلی از این مسائل پیش نمی‌آمد. این حداقلِ انتظار مردم بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان ملی پوش دو تیم استقلال و پرسپولیس باید عملکرد خوبی در دربی داشته باشند، گفت: مردم انتظار زیادی از بازیکنانی دارند که در جام جهانی حضور داشتند.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در نشست خبری اصحاب رسانه در خراسان جنوبی گفت: مردم انتظار ندارند که درگیر بروکراسی و نظام کُند اداری و پیچیدگی‌های آن شوند
مربی برزیلی پرسپولیس معتقد است که ایران می توانست با چهار امتیاز صعود به دور حذفی جام جهانی را تجربه کند.
مرکز افکارسنجی ایسپا درآخرین نظرسنجی خود در خصوص جام جهانی نسبت به احساس مردم ایران نسبت به شکست و پیروزی تیم ملی در مقابل تیم‌های انگلیس و آمریکا و ولز پرداخته است.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستگیری متهمان شهادت شهید دانیال رضازاده و شهید ‎حسین زینال زاده، گفت: برخورد قاطع با اشرار اغتشاشات اخیر انتظار همه مردم ‎ایران است.
محسنی اژه‌ای گفتسلطه‌گران شبانه‌روز مشغول توطئه و فساد وفتنه علیه ایران اسلامی هستند؛ آن‌ها یک روز با تلاش جهت راه‌انداختن جنگ داخلی و خارجی و روز دیگر با فتنه و تحریم و عملیات ترکیبی به سراغ مردم ایران می‌آیند.
معاون اول قوه قضاییه افزود: وقتی می‌دانیم فردی مکانی را آتش زده و قصد او ضربه زدن به نظام بوده است و در عین حال این فرد سلاح هم حمل می‌کرده، بنابراین در این شرایط دیگر شکی برای برخورد باقی نمی‌ماند.
رئیس قوه قضائیه گفت: امروز یکی از مسائل مهمی که مردم از ما انتظار دارند رفتار خوب، بیان خوب و تصمیم خوب است.
لیست سوم افراد «غیر روان شناس فاقد مجوز» شامل افراد متخلف با پیج‌های جعلی، گروه‌های واتس آپی، صفحات اینستاگرامی، تلگرامی، کلاب هاوس، سایت‌ها و موسساتی که به طور غیر قانونی در فضای مجازی یا حقیقی درباره روان شناسی و مشاوره فعالیت می‌کنند یا با برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام به سوءاستفاده از مردم و جامعه روان شناسی و مشاوره می‌کنند و به اعتبار و اعتماد رشته لطمه وارد می‌آورند؛ منتشر و اسامی آن‌ها در اختیار مراجع قانونی گذاشته می‌شود.
رئیس‌جمهور در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ساختارهای رانتی که باعث پر شدن جیب عده ای می شود باید اصلاح شود. نسبت به گزارشات فساد همه باید در دولت حساس باشند.
معاون پیشین امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه، با بیان این که وضعیت معیشتی برای مردم دارای اهمیت زیادی است، اظهار کرد: بخشی از مشکلات معیشتی مردم ناشی از تحریم‌های ظالمانه‌ای است که به مردم ایران تحمیل شده است. لذا می‌توان گفت انتظار مردم این است که برجام بتواند تا جایی که ممکن است این تحریم‌ها لغو کند.
مدافع نفت مسجدسلیمان معتقد است روند بردهای تیمش در این فصل ادامه پیدا می‌کند و جایگاه خوبی به دست می‌آورند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران باید در بالاترین سطح ممکن ارائه شود، چراکه مردم به هلال‌احمر اعتماد دارند و انتظار بالایی هم از کیفیت خدمات این جمعیت وجود دارد
با تصویب طرح صیانت از باغ های کن مشکلات متعددی برای شهروندان این منطقه ایجاد شده و آنها امیدوارند با تصویب طرح جدید در شورای عالی شهرسازی و معماری، این مشکل بر طرف شود.
شاخص مراجعات یک‌ماهه مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش (R۱۰۰) مربوط به محصولات تولیدی ایران خودرو در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۱ در مقایسه با میانگین سال ۱۴۰۰ کاهش ۳۹ درصدی را تجربه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ