وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به وخیم شدن اوضاع در این رژیم و شدت گرفتن درخواست‌های نظامیان مبنی بر ترک خدمت نظامی در اعتراض به تصویب لایحه اصلاحات قضائی، واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان صهیونیستی تهدیدات وزیرجنگ تل آویو علیه لبنان را پوچ ارزیابی کردند.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی با اذعان به اوضاع وخیم داخلی در اراضی اشغالی، اعلام کرد که صهیونیست‌ها در حال عبور از خطوط قرمز هستند.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی به متشنج شدن روابط این رژیم با آمریکا اذعان کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در پی حوادث روز گذشته در جنین که به زخمی شدن 7 نظامی این رژیم منجر شد، دستورالعمل‌های جدیدی صادر کرده است.
بیل بلر وزیر آمادگی برای حوادث اضطراری کانادا با انتشار آماری اعلام کرد که آتش‌سوزی‌های اخیر این کشور تاکنون ۵.۳ میلیون هکتار از جنگل‌ها را سوزانده است.
بیل بلر وزیر آمادگی برای حوادث اضطراری کانادا با انتشار آماری اعلام کرد که آتش‌سوزی‌های اخیر این کشور تاکنون ۵.۳ میلیون هکتار از جنگل‌ها را سوزانده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حادثه امروز در نقاط مرزی اراضی اشغالی با مصر که طی آن سه نظامی صهیونیست کشته شدند را دردناک توصیف کرد.
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جنگ طلبانه مدعی شد که در صورت ورود حماس به خط درگیری با ارتش این رژیم، تل آویو «یحیی السنوار» و سایر فرماندهان حماس را ترور خواهد کرد.
شدت گرفتن تنش در روابط تل آویو و واشنگتن باعث شد تا نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع از سفر «یواو گالانت»، وزیر جنگ این رژیم به واشنگتن شود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا گفتگو کرد.
رویترز به نقل از منابع آگاه فاش ساخت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نشستی محرمانه با نتانیاهو داشته و کماکان در قدرت باقی می‌ماند.
به دنبال برکناری وزیر جنگ اسرائیل، دانشگاه‌ها، فرودگاه تل آویو، بنادر، اتحادیه‌های پزشکان، وکلا و کارگران اعتصاب کردند.
یک رسانه لبنانی به سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی ودرخواستی که او از مقامات صهیونیست برای مشارکت فعالتر در جنگ اوکراین داشته است. پرده برداشتند.
در پی عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه جوان فلسطینی، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مجبور شد در میانه سفر به آمریکا، به فلسطین اشغالی برگردد.
یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا رایزنی کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از وی خواست که به همکاری های امنیتی با تل آویو ادامه دهد.
«یواو گالنت»، به عنوان وزیر جنگ دولت جدید رژیم صهیونیستی انتخاب شده است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو ابزار کافی برای تولید تسلیحات و سامانه موشکی مورد نیاز اوکراین را ندارد.
گانتز ادعا کرده است که ایران در حال تقویت و توسعه توانمندی هسته‌ای خود است.
قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به طغیان برخی آفات و ورود خسارت به درختان در جنگل‌های هیرکانی شمال کشور هشدار داد.
گانتز از مشاور امنیت ملی آمریکا خواسته است تا مانع توافق هسته ای با ایران شود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با فرمانده سازمان تروریستی سنتکام ضمن تکرار ادعا‌های بی‌اساس علیه ایران، خواستار جلوگیری از دست‌یابی تهران به چتر هسته‌ای شد.
ممنوعیت ورود خودروهای آفرود به جنگل ابر، انتقاد وزیر میراث فرهنگی از بساز بفروش هاو تغییراتی در بازدید از کاخ گلستان و موزه ملی از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی قرار است روز پنجشنبه آینده طی سفری امنیتی ـ سیاسی راهی واشنگتن شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ