یکی از تیم‌های ایرانی حاضر بود به من برای ۳ فصل ۱۰۰ میلیارد بدهد که واقعا مبلغ بالایی است. من هم خودم این پیشنهاد را رد کردم
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از اصلی ترین دلایل منتفی شدن حضور بیرانوند در استقلال، مخالفت خانواده این بازیکن بود
علی امیری اما برای اینکه باشگاه را به نوعی از مهلکه بیرانوند خارج کند مصاحبه‌ای انجام داده با این مضمون که نکونام در لیست جدید خود نام بیرانوند را قرار داده و به همین دلیل باشگاه با این دروازه‌بان وارد مذاکره شده است؛ جمله‌ای که به هدف کاستن از فشار هواداری از روی مسئولان باشگاه به زبان آورده شده و مقصود دیگری به‌دنبال خود ندارد.
مدافع پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند گفت: پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه ایران، آنقدر درگیر مشکلات اقتصادی است که توان ایجاد ملزومات لازم برای شروع تمرین را ندارد.
مدافع پرسپولیس در واکنش به فسخ قرارداد بیرانوند گفت: پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین باشگاه ایران، آنقدر درگیر مشکلات اقتصادی است که توان ایجاد ملزومات لازم برای شروع تمرین را ندارد.
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، پیشنهاد ۳برابر دستمزد پرسپولیس / جزئیات جدید تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! ، دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی / حسینی در راه پرسپولیس
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، ۳برابر دستمزد پرسپولیس / یافته خبرنگار تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! / دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار با انگلیس در جام جهانی به دلیل مصدومیت شدید تعویض شده بود، این بار برابر ازبکستان هم به دلیل مصدومیت شدید تعویض شد.
علیرضا بیرانوند برای دریافت مطالباتش به باشگاه پرسپولیس نوتیس داد اما چه چیزی می‌تواند باعث جدایی بیرانوند شود؟
رضا بیرالوند به دلیل مصدومیت اردوی تیم‌ملی را ترک کرد.
حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید ریکاردو ساپینتو پس از دربی تحت فشار بوده و به همین دلیل با داوران صحبت‌ کرده است.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل محرومیت قادر به همراهی این تیم در جدال با نفت آبادان نخواهد بود.
اشتباهات داوری و البته ریسک بی دلیل علیرضا بیرانوند؛ پرسپولیس برای قهرمانی یک مهاجم قاتل می خواهد.
بینی شکسته دروازه‌بان ون‌پارس، دلیل شوخی‌های علی بیرانوند با احمد مهرابی شده بود.
علیرضا بیرانوند به احتمال زیاد طبق پروتکل‌های پزشکی فیفا دیدار با ولز را از دست خواهد داد.
کالوس کی‌روش گفته بود که دلیل در رختکن ماندن بازیکنان ایرانی بعد از شکست مقابل انگلیس نگرانی از وضعیت بیرانوند بود. با این حال روایت‌های دیگری از این ماجرا هم منتشر شده است.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت از ناحیه بیینی دیدار برابر ولز را از دست داد و حضورش در بازی با آمریکا هم مشخص نیست.
در حاشیه بازی ایران و انگلیس ؛ به دلیل برخورد شدید بیرانوند و مجید حسینی، بیرانوند از ناحیه بینی دچار مصدومیت جدی شد.
علیرضا بیرانوند به دلیل درخشش در جام جهانی روسیه در جمع دیگر ستاره‌های آسیایی جام‌های جهانی در گزارش سایت ای‌اف‌سی حضور دارد.
علیرضا بیرانوند که به دلیل مصدومیت در تمرین تیم ملی شرکت نکرد، مشکلی برای بازی مس رفسنجان ندارد.
علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت با پرسپولیس تمرین نکرد.
سیدحسین حسینی یکی از بهتری بازیکنان تیم‌ملی در دیدار مقابل سنگال بود و با این نمایش خود را به عنوان آلترناتیو علیرضا بیرانوند در جام جهانی مطرح کرد.
دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت دیدار برابر سنگال را از دست خواهد داد.
در جریان بازی درون تیمی، بیرانوند و حسینی درون دروازه‌ها بودند در ادامه بیرانوند به دلیل مصدومیت جای خودش را به نیازمند داد.
بیرانوند به دلیل مصدومیت جای خودش را به نیازمند داد. دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در گفتگو با مربی دروازه‌بان‌ها به او اعلام کرد از ناحیه کمر دچار مشکل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ