وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت گرامی‌داشت روز خبرنگار، یادآورشد :جنگ روایت‌ها به شدت در جریان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شعبانیان اظهار کرد: در سال‌های پس از جنگ و در این ۴۴ سال بعد از انقلاب پیشرفت‌های بسیار زیادی در عرصه‌های دفاعی شاهد بودیم؛ برای مثال در عرصه هوایی هوایپما کوثر، یاسین، صاعقه، آذرخش و در عرصه مسافربری هوایپما سیمرغ بال‌گشایی شده‌اند و به زودی نیز شاهد راه‌اندازی هوایپمای ۱۰۰ نفره به دستور ریاست جمهور هستیم.
وزیر دفاع ترکیه و وزیر جنگ صهیونیست‌ها درباره همکاری‌های نظامی میان رژیم صهیونیستی و آنکارا رایزنی کردند.
هیات نظامی روسیه به ریاست وزیر دفاع این کشور برای شرکت در مراسم هفتادمین سالگرد پایان عملیات نظامی در جنگ کره وارد کره شمالی شد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تلفنی با وزیر دفاع آمریکا درباره یورش اخیر به جنین رایزنی کرد.
شانگفو، جنگ بین پکن و واشنگتن را فاجعه‌ای غیرقابل تحمل برای جهان اعلام کرد و از آمریکا خواست تا صادقانه رفتار کرده و حرف و عملش یکی باشد و برای جلوگیری از بدتر شدن روابط دو طرف، در عمل اقدام کند.
وزیر دفاع مصر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در خصوص حادثه امنیتی در مرز میان مصر و فلسطین اشغالی که به هلاکت سه نظامی صهیونیست منجر شد، رایزنی کردند.
وزیر دفاع بلاروس تاکید کرد که کشورش در کنار سوریه در جنگ علیه تروریسم مانده و به ارائه انواع کمک های بشردوستانه به این کشور ادامه خواهد داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا گفتگو کرد.
وزیر دفاع روسیه امروز از واحدهای نظامی مستقر در جبهه‌ های جنگ با اوکراین بازدید کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تولید انواع شبهات در دفاع مقدس به هیچ عنوان مثل الان نبود، و به مراتب جنگ امروز سخت تر از آن سال‌هاست، به نظر بنده هدف اول ما باید کمک کردن به انقلاب اسلامی مظلوم باشد و هرکسی هرجا که می‌تواند باید کمک‌حال انقلاب باشد.
وزیر راه و شهرسازی در نخستین مجمع عمومی شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی شریان، گفت: تولید انواع شبهات در دفاع مقدس به هیچ عنوان مثل الان نبود و به مراتب جنگ امروز سخت‌تر از آن سال‌هاست.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در گفتگوی تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا خواستار جلوگیری از ارتقای توانمندی هسته ای ایران شده است.
یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا رایزنی کرد.
رئیس جمهور روسیه وزیر دفاع این کشور را مامور کرد تا گزارشی از آخرین وضعیت ارائه خدمات به نظامیان روسی حاضر در جنگ را به وی ارائه کند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد وزیر دفاع این کشور از یگان‌های ارتش در جبهه‌های جنگ در اوکراین بازدید کرده است.
وزیر دفاع روسیه پیشنهاد استفاده از سیستم های تسلیحاتی پیشرفته را در عملیات ویژه در اوکراین مطرح و به آموزش ۳۰۰ هزار نیروی ذخیره طی دو ماه اشاره کرد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز در تماس تلفنی با وزیر دفاع جمهوری آذربایجان، از وی بابت افتتاح سفارت خود در سرزمین های اشغالی تشکر کرد.
وزیر دفاع آمریکا مدعی شد که روسیه باوجود نیروهای مسلح و تسلیحاتی تحسین‌برانگیزی که در اختیار دارد، از پیروزی در جنگ اوکراین ناکام مانده است!
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در رایزنی تلفنی با وزیر دفاع اوکراین، به کی یف وعده ارائه کمک‌های بشردوستانه داد تا بر خلاف خواست اوکراین از ارسال سامانه های پدافند هوایی امتناع کند.
«خالد بن سلمان» وزیر دفاع عربستان یکشنبه شب گفت، از اتهامات آمریکا به ریاض در خصوص حمایت از روسیه در جنگ اوکراین بسیار بهت زده شده است.
وزیر دفاع عراق گفت: حوادث اخیر در منطقه الخضراء شبیه به جنگ بود، اما فراخوان مقتدی صدر (رهبر جریان صدر عراق) خونریزی‌ها را متوقف کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت روز خبرنگار،نوشت: امروز مبارزه با یزیدها و شمرهای زمانه در قالب جنگ رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها به شدت در جریان است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در تماسی تلفنی وزیر دفاع آمریکا را در جریان حملات این رژیم به نوار غزه قرار داد.
یکی از تیم‌های ایرانی حاضر بود به من برای ۳ فصل ۱۰۰ میلیارد بدهد که واقعا مبلغ بالایی است. من هم خودم این پیشنهاد را رد کردم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ