اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یکی از فیلم‌هایی که در فضای مجازی درباره این حادثه دلخراش منتشر شده، دیده می‌شود که تروریست مسلح به واسطه سرعت عمل و شهامت یکی از پرسنل خدماتی این حرم دستگیر می‌شود و وی با دست خالی تروریست مسلح را زمین‌گیر می‌کند.
در یکی از فیلمهایی که در فضای مجازی درباره این حادثه دلخراش منتشر شده رویت می شود که تروریست مسلح به واسطه سرعت عمل و شهامت یکی از پرسنل خدماتی این حرم دستگیر می شود و وی با دست خالی تروریست مسلح را زمین‌گیر می کند.
میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تایید کرد که فشار عصبی ناشی از نتایج ضعیف هفته های پایانی، تمرکز تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر را بهم ریخت.
کلورلی مدعی شده است که ایران از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۶ تلاش برای آدم‌ربایی یا قتل اشخاص حاضر در انگلیس انجام داده است. وی همچنین مدعی شد که قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گزینه‌ای است که لندن "همیشه آن را مورد ملاحظه قرار می‌دهد.
ارسلان کاظمی ملی‌پوش با سابقه بسکتبال کشورمان گفت: خیلی ناراحتم که مسئولان ورزش همیشه به بسکتبال کم‌لطفی می‌کنند.
ملی‌پوش چپ‌پای ایران امیدوار است نمایش خوبی مقابل ازبکستان داشته باشند.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد، گفت: رییس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.
احساس خستگی دائمی می‌تواند تأثیر منفی بر همه چیز در زندگی شما داشته باشد. اگر از آن رنج می‌برید، در اینجا کاری است که باید انجام دهید.
اجاره‌های بالای مسکن دیگر تنها محدود مناطق مرکز و شمال‌شهر نیست؛ در حال حاضر این گرانی به جنوب شهر یا حاشیه شهر و حتی شهرستان‌ها نیز رسیده است؛ گزینه‌هایی که همیشه بهترین راه برای پیدا کردن منزل با قیمت کمتر برای مردم بوده است. در فروردین‌ماه سال‌جاری یک واحد آپارتمان ۵۵ متری یک‌خوابه در محدوده شوش (جنوب تهران)، با مبلغ ودیعه ۱۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهیانه ۵ میلیون تومان در ماه قیمت‌گذاری شده است.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که رژیم غذایی حاوی ادویه با فلفل قرمز با افزایش خطر زوال عقل مرتبط است.
تبریز - سرمربی تیم تراکتور با ابراز خوشحالی از حضور حداکثری تماشاگران در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز، گفت: «دوست دارم در تمامی بازی های خانگی شاهد حضور تمام و کمال باشیم.»
مدافع تیم جوانان ایران پس از صعود از مرحله گروهی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
کریستین رومرو، ستاره آرژانتینی تاتنهام، تاکید کرد که رفتار عجیب بازیکنان این تیم با کیلیان امباپه، واکنشی به رفتارهای خود او بوده است.
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: صحبت‌های صافی در خصوص من بی‌انصافی بود و همیشه به گونه‌ای کار کردم که توقعات را بالا بردم.
کودی خاکپو بی‌تاب بازی برابر رئال و اثبات ارزش‌هایش است. او می گوید لیورپول 100 درصد روی بازی فردا تمرکز کرده است.
رییس دستگاه دیپلماسی ایران گفت: من فکر می‌کنم که اگر آمریکایی‌ها واقع‌بینانه برخورد کنند و حقوق ما رعایت شود، توافق در دسترس است و هنوز فرصت برای بازگشت همه طرف‌ها به برجام وجود دارد. البته اگر آمریکایی‌ها بخواهند با تحلیل غلط حرکت کنند، فرصت برای همیشه وجود نخواهد داشت. فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند. اگر لازم باشد ما وارد پلان B خواهیم شد. ما گزینه‌های متعددی روی میز داریم، اما در واسطه‌ها و پیام‌هایی که به ما داده می‌شود، گفته‌ایم که ما همچنان آماده ایم تا در یک چارچوب منطقی در گام‌های پایانی توافق قرار بگیریم.
هر چند شمشاد‌ها توانستند با آفات مقابله کنند و حضور همیشه سبز خود را حفظ کنند، ولی سرخدار نتوانست از تیزی تبر قاچاقچیان در امان باشد و رها شدن منطقه از جنگلبان‌ها و قرقبان‌ها موجب شده که در شرایط اضطرار انقراض قرار گیرد، به گونه‌ای که به گفته محقق دانشگاه تربیت مدرس در صورت عدم حفاظت، این درخت در آینده نزدیک به طور کامل منقرض خواهد شد.
وحید امیری در بازی با نساجی هم یکی از خوب های پرسپولیس بود و شروع کننده کننده پیروزی فراموش نشدنی پرسپولیس در این بازی.
سیامک نعمتی می‌گوید پرسپولیس همیشه برای قهرمانی تلاش خواهد کرد.
مربی سرشناس سپاهان واکنش جالب توجهی به جدایی شهریار مغانلو و امید نورافکن از سپاهان داشت.
کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، هنوز در مورد آینده خود به جمع بندی نهایی نرسیده است.
لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است که جام جهانی بارها به تیم های مدعی اول قهرمانی خیانت کرده است.
سرمربی سایپا می‌گوید این تیم هفته به هفته به شرایط بهتری می‌رسد و به صدر جدول نزدیک‌تر خواهد شد.
زن جوان گفت: کلام نسنجیده و شوخی بی جای شوهر خواهرم درباره این که همسرم را با زنی غریبه در خیابان دیده است، نه تنها زندگی ام را متلاشی کرد بلکه از من یک بیمار روحی ساخت و عشق و اعتماد را به گونه‌ای از بین برد که همسرم بالاخره زنی تبعه خارجی را به عقد موقت خودش درآورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ