تا پایان هفته جاری کمیته تطبیق تشکیل جلسه خواهد داد تا احراز صلاحیت مدیریتی 15 نامزد شرکت‌کننده در انتخابات فدراسیون کشتی مشخص شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ثبت‌نام نهایی از داوطلبان انتخابات مجلس ۲۷ مهرماه است و امکان اعتراض در پیش ثبت‌نام‌ها دیده شده است.
مدیرکل گزینش قوه قضاییه زمان برگزاری آزمون تشریحی جذب عمومی تصدی منصب قضا سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
زمان آغاز مسابقات لیگ یک باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.
فدارسیون جهانی بسکتبال در منطقه آسیا-اقیانوسیه، زمان شروع مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۵ را اعلام کرد.
کاپ سوپر جام فوتبال ایران به زودی تحویل پرسپولیس خواهد شد.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی در آستانه دومین زمان مصوب برای برگزاری انتخابات قرار دارد که با وجود یک مرحله تعویق ایجاد شده در آن، هنوز نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهایش اعلام نشده است.
فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی در آستانه دومین زمان مصوب برای برگزاری انتخابات قرار دارد که با وجود یک مرحله تعویق ایجاد شده در آن، هنوز نتیجه تایید صلاحیت کاندیداهایش اعلام نشده است.
تیم فوتبال نوجوانان ایران بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا فردا به تهران بازمی‌گردند.
سازمان لیگ فوتسال از جلسه قرعه کشی دومین دوره مسابقات سوپر لیگ فوتسال بانوان خبر داد.
معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت که به زوی زمان معارفه جواد نکونام اعلام خواهد شد.
هیأت نظارت استان در راستای بررسی دقیق صلاحیت داوطلبان و تحت نظارت هیات مرکزی نظارت، موظف است به صورت مستدل و مستند به قانون، مدارک، دلایل یا قرائن اطمینان‌آور بر اساس تحقیقات لازم، اخذ سوابق و مدارک اثباتی از داوطلب، شنیدن توضیحات یا دفاعیات داوطلب و با رعایت موازین شرعی و حقوقی، نظر خود را به هیأت مرکزی نظارت اعلام کند. مدت زمان بررسی و تشخیص صلاحیت در این مرحله (بررسی در هیأت نظارت استان و نظر نهائی هیأت مرکزی نظارت) ۵۰ روز است.
منابع سعودی گفته‌اند که سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد بعد از عید قربان کار خود را آغاز خواهند کرد.
منابع سعودی گفته‌اند که سفارت در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد بعد از عید قربان کار خود را آغاز می کنند.
شاگردان رضا عنایتی فردا در یک دیدار حساس به مصاف تیم امید اردن می‌روند.
سازمان لیگ فوتسال از جلسه قرعه کشی و هم اندیشی هفدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان خبر داد.
کوهنوردان روسی به مسابقات بین‌المللی باز خواهند گشت.
کوهنوردان روسی به مسابقات بین‌المللی باز خواهند گشت.
رئال مادرید آماده است تا با شکوه و افتخار خرید جدید نقل و انتقالات خود را معرفی کند: جود بلینگام.
زمان نوبت دهی تحویل خودروهای عرضه شده از طریق سامانه یکپارچه ۲۴ خرداد اعلام می شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در جده قبل از عزیمت حجاج ایرانی فعالیت عملی خود را در جهت تسهیل امور حجاج بیت‌الله الحرام آغاز کرده و اکنون نمایندگی‌های مذکور با حضور مسئولان وزارت امور خارجه دو کشور رسما بازگشایی می‌شوند.
زمان اعلام اسامی داوران بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد.
دبیر مجمع فدراسیون اسکواش گفت: در حال حاضر تنها تایید صلاحیت ۲ کاندیدا برای ما معتبر است تا زمانی که تایید صلاحیت‌های جدیدی از سوی نهادهای نظارتی برای شرکت در انتخابات ظرف ۱۵ روز آینده به ما اعلام شود.
وزیر علوم، طی نامه‌ای به معاون حقوقی رییس‌جمهور درخصوص اینکه کدام یک از قوانین مصوب مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی باید اجرا شود استعلام نموده که معاون حقوقی رییس‌جمهور در پاسخ به استعلام وزارت عتف صریحا اعلام می‌نماید: «مطابق تدابیر مقام معظم رهبری، هر زمان که مجلس به موضوعی ورود کرده باشد، شورای عالی انقلاب فرهنگی صلاحیت ورود ندارد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ