متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با توجه به تجربه قبلی اعزام ملی پوشان به آمریکا، سیاست‌های مشابهی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور در نظر دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: فوتبال و سیاست خارجی، محصول کار تیمی، هدفمند و هوشمند است.
مجمع انتخابات هیأت تکواندو استان همدان با حضور رئیس این فدراسیون، مجید دیبافر قهرمان اسبق و مطرح تکواندو و پژوهشگر ورزشی را به عنوان رئیس جدید این هیأت ورزشی معرفی کرد.
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی کشور گرفته است؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. صد بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
در حالی که بانک مرکزی در پی سیاست کاهش تقاضای ارز و اسکناس خارجی در بازار آزاد است، اجرای قانون افزایش بازیکن خارجی می‌تواند تقاضای چشمگیری را روانه این بازار کند. آیا فدراسیون تاییدیه لازم را از مدیران اقتصادی دولت اخذ کرده؟ قطعا باید منابع لازم برای خرید بازیکن و مربی خارجی را پیش‌بینی کرد و سپس تیم‌ها را از چاله بازیکن داخلی به چاه خارجی انداخت. ۱۰۰ بازیکن خارجی حدود ۵۰ میلیون دلار ارز می‌برند...
همه تیم های ملی می توانند از زمین شماره دو کمپ تیم های ملی که کیفیت مطلوبی دارد، استفاده کنند و این سیاست جدیدی است که فدراسیون فوتبال در پیش گرفته است.
رییس فدراسیون کشتی در جلسه‌ای خطاب به کشتی گیران تاکید کرد: حق اظهار نظر درباره مسائل سیاسی و یا مدیریتی را ندارید و تنها باید به فکر تمرین و مبارزه باشید تا تمرکزتان را از دست ندهید.
راجر دسا، دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، قرارداد خود با فدراسیون فوتبال قطر را امضا کرد.
رئیس فدراسیون جودو گفت: وزیر ورزش و جوانان از قهرمانان خوش‌نام ورزش ایران است و اتحادیه اروپا ثابت کرد ورزش تحت تاثیر سیاست است .
رئیس مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه طی یک سال گذشته رشد خوبی در گسترش روابط داشته‌اند و اطمینان دارم در طول برنامه هفتم توسعه که سیاست ما تقویت رابطه با همسایگان است، روابط بین دو کشور به چندین برابر افزایش پیدا خواهد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً سیاست قطعی ما تقویت روابط دوجانبه و روابط با همسایگان است و روابط ما با فدراسیون روسیه هم به چندین برابر گسترش پیدا خواهد کرد.
یکی از اهداف مهدی تاج در فدراسیون فوتبال، اجرای سیاست چابک‌سازی است.
معاون اول کمیته سیاست اقتصادی شورای فدراسیون روسیه، افزایش تقاضا و به تبع افزایش قیمت را از نتایج اصلی تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه دانست.
از ابتدا هم معلوم‌ بود سیاست مورد نظر فدراسیون برای تیم ملی، سخت به نتیجه می‌رسد.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آن‌ها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: از کشتی گیران باید فقط کشتی بخواهید نه تحلیل‌های سیاسی که اصلا به آنها مربوط نیست، هرکسی باید کار خودش را بکند.
متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با توجه به تجربه قبلی اعزام ملی‌پوشان به آمریکا، سیاست‌های مشابهی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور در نظر دارند.
متولیان فدراسیون کشتی کشورمان با توجه به تجربه قبلی اعزام ملی پوشان به آمریکا، سیاست‌های مشابهی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ در این کشور در نظر دارند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که یکی از سیاست های هیات اجرایی کمیته حمایت کامل از تیم فوتبال امید است که در این راستا برنامه ریزی های لازم با فدراسیون فوتبال صورت خواهد گرفت.
رئیس فدراسیون کاراته گفت: سیاست و برنامه‌های فدراسیون کاراته اعزام‌های کیفی به مسابقات قهرمانی جهان رده‌های پایه و قهرمانی آسیا در تمامی رده‌های سنی است.
فدراسیون اتحادیه‌های تجاری عراق اعلام کرد بدون اتخاذ سیاست در راستای ایجاد اشتغال تعداد افراد بیکار در این کشور به طور سالانه افزایش خواهد یافت.
پرونده حضور مربی ایرانی در تیم ملی تا حدودی بسته شده است. پرونده‌ای که سیاست خاص کی‌روش در آن دیده می‌شود.
رئیس فدراسیون تکواندو با بیان این که نتایج این رشته در پنجمین دوره بازیهای کشورهای اسلامی حتی بهتر از کشتی بود، گفت: کار سخت و فشرده‌ای در تکواندو داشتیم.
وزیر ورزش با تاکید بر این که سیاست وزارت ورزش تشکیل چند فدراسیون دیگر از رشته های مختلف است گفت: اگر در یک برهه زمانی فدراسیونی نتواند به اهداف تعیین شده برسد، مجددا به انجمن تبدیل
بعد از تبدیل انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون که با انتقادهای زیادی همراه بود، حالا پیشنهاد تشکیل دو فدراسیون جدید دیگر هم ارائه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ