فدراسیون کشتی آمریکا تصمیمش در خصوص ملی‌پوش وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد این کشور در مسابقات جهانی 2023 را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ورزش اعلام کرد که فیرپلی مالی در فوتبال ایران تصمیم درستی است تا میان باشگاه‌های ورزشی اختلاف مالی نباید سنگین باشد
با اعلام فدراسیون فوتبال تیم شهر خودرو و ماشین سازی که در گذشته ای نزدیک از تیم های حاضر در لیگ برتر بودند به لیگ 3 سقوط کردند!
بر اساس اعلام قنبرزاده یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فقط ۱۵ هزار تماشاگر می‌توانند با ورود به استادیوم آزادی از نزدیک دیدار پرسپولیس - استقلال را تماشا کنند.
علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر اعلام کرد که تابع تصمیم فدراسیون فوتبال برای انتخاب مسوول جدید برای هیات فوتبال پایتخت است. گفته می‌شود حبیب‌الله شیرازی با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، به دلیل تخلفات متعدد از ریاست هیات فوتبال تهران عزل شده است
با تصمیم کمیته فنی فدراسیون تکواندو، در صورت تأمین منابع مالی اعزام تیم ملی به مسابقات گرنداسلم چین در روزهای ابتدایی سال جدید انجام خواهد شد.
طبق اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی میزبان رقابتهای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۳ به زودی با هماهنگی و تصمیم اتحادیه جهانی و شورای کشتی این قاره معرفی خواهد شد.
فدراسیون فوتبال به جمع‌بندی نهایی در خصوص انتخاب گزینه از جهت داخلی یا خارجی بودن آن دست یافته است و با توجه به معرفی حریفان تدارکاتی، به زودی آن را اعلام خواهد کرد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری دیدار نهایی لیگ برتر زنان را ساعت 14 روز جمعه 21 بهمن‌ماه اعلام کرد.
با تصمیم مسئولان فدراسیون بوکس ظاهرا دو‌ گزینه نهایی کادر فنی تیم ملی جوانان به زودی اعلام خواهند شد.
امروز جمعه فدراسیون فوتبال قطر تصمیم گرفت قرارداد فلیکس سانچز سرمربی اسپانیایی را که در 31 دسامبر به پایان می رسد، تمدید نکند.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد کارلوس کی‌روش در تیم ملی، از تصمیم گیری درباره وضعیت ادامه کار یا قطع همکاری با این مربی ظرف دو هفته آینده خبر داد.
دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام کرد که وزارت ورزش هنوز تایید صلاحیت کاندیداهای انتخابات را اعلام نکرده است.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال با صدور اطلاعیه‌ای هفته دهم مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان را پایان دور رفت اعلام کرد.
پس از اعلام استعفای حمید سوریان از نایب رئیسی فدراسیون کشتی، همه نگاه‌ها به علیرضا دبیر به عنوان متولی فدراسیون و اعلام نظر نهایی اوست.
فدراسیون جهانی والیبال با اعلام ژاپن به عنوان یکی از سه میزبان رقابت‌های انتخابی المپیک 2024، این مسابقات را تحت عنوان جام جهانی 2023 برگزار خواهد کرد.
دبیرکل فدراسیون والیبال درباره دلیل ۳-۰ بازنده اعلام شدن مس رفسنجان برابر فولاد سیرجان توضیح داد.
کامرانی‌فر به عنوان دبیرکل وقت اعلام کرده تا این لحظه تصمیم مجمع برای انتخاب تاج به عنوان رئیس فدراسیون را امضا نکرده است.
عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد بهترین تصمیم را درباره وضعیت تیم ملی اتخاذ خواهند کرد.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال اعلام کرد بهترین تصمیم را درباره وضعیت تیم ملی اتخاذ خواهند کرد.
با اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ممنوعیت فعالیت‌های فوتبالی لیدر باشگاه پرسپولیس رفع شد.
تکذیب افزایش هزینه صدور گذرنامه
اعلام حمایت وزیر ورزش از تصمیم فدراسیون درباره اسکوچیچ

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ