رئیس‌جمهور با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال، گفت: این موفقیت موجب شادی ایرانیان و عامل همدلی مردم و انسجام ملی شد و امیدواریم تیم ملی کشورمان در رقابت بعدی نیز این پیروزی را تکرار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسئولین تیم فوتبال امید با دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزشی ایران دیدار و گفت و گو کردند.
کارشناس فوتبال ایران اهمیت بازی های فصل پیش روی لیگ برتر را برای موفقیت تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا نیزکارساز توصیف کرد و گفت: بازی های با کیفیت لیگ برتر می تواند مثمرثمر باشد.
ماموریت رسول خطیبی در مدیرعاملی باشگاه مس سونگون با موفقیت به پایان رسیده است.
نخست وزیر طالبان به بازیکنان تیم ملی فوتبال گفته است حکومت طالبان از «ورزشکاران خود به طور کامل حمایت می‌کند و همه شرایط ممکن را برای موفقیت آنها مساعد کرده است و تیم ملی فوتبال در مسابقات آسیایی برای افغانستان به میدان خواهد رفت.»
رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تلفنی با مریم آزمون سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان ضمن تبریک برد برابر میانمار، برای این تیم آرزوی موفقیت کرد.
میرجلیلی که یکی از عوامل موفقیت تیم مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی به شمار می‌رود و در این رقابت‌ها نیز گل‌های متعددی به ثمر رسانده، در دیدار برابر تیم ملی بحرین با یک حرکت انفرادی نمایشی و تماشایی توانست با یک شلیک محکم گل چهارم ملی‌پوشان ایران را به ثمر برساند.
پیشکسوت فوتبال و بازیکن سابق تیم ملی ایران بر حضور آنالیزورهای قوی در کادر سرمربی جدید تاکید کرد و گفت: برای موفقیت تیم ملی این گروه بسیار تاثیرگذار هستند.
پیشکسوت فوتبال با اشاره به شرایط حساس لیگ برتر در هفته‌های پایانی گفت: هر چند سپاهان شانس اول قهرمانی به شمار می‌رود اما ممکن است برابر تیم‌های نه چندان مطرح امتیاز از دست بدهد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که اعتماد کردن به یک مربی ایرانی نقطه مثبتی برای فوتبال ایران است گفت: سرمربی جدید تیم ملی باید برخی حواشی را از تیم دور کند و اجازه دخالت هم ندهد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه روند موفقیت استقلال بسیار مثبت بود، گفت: تعطیلی لیگ روند خوب آبی پوشان را برای ادامه مسابقات متوقف کرد و باید کادر فنی مراقب این موضوع باشد.
موفقیت شما باید اسباب انسجام اجتماعی میان همه مردم باشد و نه ابزار مصادره و سودجویی جماعت اهل قدرت و ایجاد تنش میان مردم.
عضو شورای شهر تهران گفت: موفقیت و پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا پیروزی تمام مردم است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دیدار حساس تیم ملی برابر آمریکا گفت: تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی و خواسته‌های کادر فنی اصلی ترین عامل در موفقیت تیم ملی است.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان بار دیگر درباره تیم ملی ایران صحبت کرد و گفت: دوستان ایرانی زیادی دارم و همیشه از مردم ایران تعریف کرده‌ام.
پیشکسوت فوتبال ایران با بیان این که برای پیروزی مقابل آمریکا به تمرکز بالا نیاز داریم گفت: دور بودن از حاشیه‌ها و نداشتن استرس فاکتورهای اصلی موفقیت تیم ملی برابر آمریکاست.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی پیروزی تیم ملی کشورمان در جام جهانی نوشت: یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی‌پوش فوتبال ⁧ ایران⁩ انتظار می‌رفت.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه باید مقابل ولز با شرایطی متفاوت باید به میدان برویم، گفت: برای رسیدن به موفقیت در این دیدار به تغییرات اساسی در ترکیب تیم ملی نیاز داریم.
دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید تمام شرایط برای موفقیت تیم ملی مهیا است و خوش بینانه درباره احتمال صعود تیم ملی از گروهش حرف زد.
جامعه ورزش و فوتبال تبریز بعد از نماز جمعه تبریز با حمل پرچم جمهوری اسلامی کشور از جلو مصلای حضرت امام (ره) تبریز تا میدان ساعت از تیم ملی فوتبال کشور حمایت کردند و با شعار های ایران , ایران , عشق و علاقه خود را به تیم ملی و بازیکنان تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را ابراز کردند. .
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به منظور شرکت در مسابقات بین قاره‌ای راهی امارات شد.
مدافع ملی‌پوش سپاهان دباره اهمیت جام جهانی برای خودش با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن عوامل موفقیت تیمش در دیدار با ایران و قهرمانی در مسابقات آسیا را اعلام کرد.
پیشکسوت فوتبال ایران و مربی‌ اسبق تیم ملی با اشاره به کیفیت شاگردان كارلوس كی‌روش از امیدواری‌اش برای موفقیت در جام‌جهانی قطر می‌گوید.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات در تیم ملی می‌تواند تأثیرگذار باشد، گفت: حضور کی‌روش به عنوان سرمربی شوک خوبی برای فوتبال ملی بود اما برای موفقیت عوامل دیگری هم نیاز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ