مدافع ملی‌پوش سپاهان دباره اهمیت جام جهانی برای خودش با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر حسین اسفندیار برای تیم ملی والیبال آرزوی موفقیت کرد.
پوریا حسین‌خانزاده می‌گوید خستگی لیگ ملتها در تنش مانده اما برای موفقیت تیم ملی جوانان نهایت تلاشش را کرده است.
کاپیتان تیم ملی بانوان هاکی روی یخ گفت: رمز موفقیت هاکی روی یخ بانوان در مسابقات بازی‌های آسیایی، اتحاد و خواستن بود.
حاج‌صفی که در دیدار هفته گذشته برابر پاناتینایکوس هم در ترکیب تیمش عملکرد موفقی به ثبت رسانده بود و از نظر شرایط دفاعی آمار قابل توجهی داشت، این هفته در فاز هجومی عالی ظاهر شد و با رفت‌و‌برگشت‌های دائمی در این پست، سمت راست دفاع المپیاکوس را به محل جولان و موقعیت‌سازی‌های خود تبدیل کرده بود.
کاپیتان تیم ملی با نمایشی درخشان در مسابقه شب گذشته برابر المپیاکوس، ضمن کسب عنوان جایزه برترین بازیکن زمین، در آستانه ثبت دبل قهرمانی در یونان قرار گرفته است.
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: همه می دانیم که سال سختی پیش رو داریم و باید اگر در گذشته ۱۰۰ درصد تلاش می‌کردیم، امسال بیش از ۱۵۰ درصد تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم.
بعد از موفقیت در دور نخست مسابقات مقدماتی المپیک پاریس، صبح امروز اعضای تبم ملی زنان به ایران بازگشتند.
پنجمین دوره لیگ ملت‌ها از ۱۶ خردادماه جاری آغاز می‌شود و هدایت تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی برعهده سرمربی ایرانی خواهد بود.
پیشکسوت فوتبال با اشاره به شرایط حساس لیگ برتر در هفته‌های پایانی گفت: هر چند سپاهان شانس اول قهرمانی به شمار می‌رود اما ممکن است برابر تیم‌های نه چندان مطرح امتیاز از دست بدهد.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که اعتماد کردن به یک مربی ایرانی نقطه مثبتی برای فوتبال ایران است گفت: سرمربی جدید تیم ملی باید برخی حواشی را از تیم دور کند و اجازه دخالت هم ندهد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه روند موفقیت استقلال بسیار مثبت بود، گفت: تعطیلی لیگ روند خوب آبی پوشان را برای ادامه مسابقات متوقف کرد و باید کادر فنی مراقب این موضوع باشد.
بازیکن ملی‌پوش استقلال ابراز امیدواری کرد سرمربی آینده تیم ایران هرچه زودتر انتخاب شود.
کاپیتان سابق استقلال پس از پایان دوران بازداشت خود به بازی ایران با آمریکا واکنش نشان داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: موفقیت و پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا پیروزی تمام مردم است.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با اشاره به دیدار حساس تیم ملی برابر آمریکا گفت: تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی و خواسته‌های کادر فنی اصلی ترین عامل در موفقیت تیم ملی است.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال آلمان بار دیگر درباره تیم ملی ایران صحبت کرد و گفت: دوستان ایرانی زیادی دارم و همیشه از مردم ایران تعریف کرده‌ام.
رئیس‌جمهور با اشاره به پیروزی تیم ملی فوتبال، گفت: این موفقیت موجب شادی ایرانیان و عامل همدلی مردم و انسجام ملی شد و امیدواریم تیم ملی کشورمان در رقابت بعدی نیز این پیروزی را تکرار کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پی پیروزی تیم ملی کشورمان در جام جهانی نوشت: یک بازی درجه یک، یک نتیجه عالی و دلچسب، همان چیزی که از شیرمردان ملی‌پوش فوتبال ⁧ ایران⁩ انتظار می‌رفت.
دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید تمام شرایط برای موفقیت تیم ملی مهیا است و خوش بینانه درباره احتمال صعود تیم ملی از گروهش حرف زد.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید تیم ملی به دور از هرگونه حاشیه، برنامه آماده‌سازی خود را به بهترین شکل دنبال می‌‌کند.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به منظور شرکت در مسابقات بین قاره‌ای راهی امارات شد.
مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهمترین هدف‌مان در مقطع کنونی پنجره‌های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم در قالب برنامه خوب به موفقیت دست پیدا کنیم.
کاپیتان تیم ملی اسکواش گفت: برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا نیاز به حمایت بیشتری داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ