آزادکار وزن 79 کیلوگرم تیم بانک شهر گفت: راه و روش موفقیت در رقابت‌های لیگ برتر و شکست قهرمان نامدار روس را رضا یزدانی به من آموخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران روز پنج شنبه ۱۹ مردادماه از کمپ تیم‌های ملی کشتی بازدید کرد. چمران ضمن دیدار و خوش و بش با ملی پوشان آزاد و فرنگی کاران در جریان روند آماده سازی آن‌ها برای حضور در رقابت‌های پیش رو قرار گرفت و برای تیم‌های کشتی ایران آرزوی موفقیت کرد. رئیس شورای شهر تهران همچنین با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.
رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در حالی با عنوان سومی تیم ملی کشورمان به پایان رسید که نتایج ثبت شده برای ملی پوشان ایران امیدواری‌ها برای موفقیت این تیم در بازی‌های آسیایی را افزایش داد.
رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا در حالی با عنوان سومی تیم ملی کشورمان به پایان رسید که نتایج ثبت شده برای ملی پوشان ایران امیدواری‌ها برای موفقیت این تیم در بازی‌های آسیایی را افزایش داد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، تمرینات امروز یکشنبه ملی پوشان کاراته در مرحله پایانی اردوی تیم ملی آقایان یک مهمان ویژه داشت. علی دایی ستاره پیشین فوتبال ایران و یکی از گلزنان برتر فوتبال جهان در کمپ تیم‌های ملی کاراته حاضر شد و از نزدیک نظاره گر کار ملی پوشان بود. دایی در این دیدار صمیمی با ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی کشورمان گفتگو کرد و برای کاراته کا‌ها کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت داشت. مسابقات قهرمانی آسیا طی روز‌های ۳۰ تیر الی یک مرداد ۱۴۰۲ در ملاکا مالزی برگزاری می‌شود.
دو داور بین‌المللی کشورمان کمپ تمرینی و انتخابی داوران قضاوت کننده در پارالمپیک 2024 پاریس را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
رئیس فدراسیون تکواندو گفت: کیفیت رقابت‌های انتخابی به قدری خوب بود که بچه‌ها 80 درصد راه موفقیت در مسابقات جهانی را طی کردند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: هدف اصلی تیم ملی موفقیت در کسب سهمیه و بازیهای المپیک است.
پنجمین دوره لیگ ملت‌ها از ۱۶ خردادماه جاری آغاز می‌شود و هدایت تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها برای دومین سال متوالی برعهده سرمربی ایرانی خواهد بود.
میرجلیلی که یکی از عوامل موفقیت تیم مقاومت گلساپوش یزد در لیگ برتر فوتبال ساحلی به شمار می‌رود و در این رقابت‌ها نیز گل‌های متعددی به ثمر رسانده، در دیدار برابر تیم ملی بحرین با یک حرکت انفرادی نمایشی و تماشایی توانست با یک شلیک محکم گل چهارم ملی‌پوشان ایران را به ثمر برساند.
هافبک آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در رقابت‌های جام حذفی به موفقیت برسند.
ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، پس از کسب عنوان چهارم رقابت‌های جام جهانی درباره دلایل موفقیت این تیم صحبت کرد.
موفقیت مربیان بومی که به یکی از قوانین همیشگی موفقیت در رقابت‌های جام جهانی بدل شده، در این دوره نیز با کنار رفتن آخرین تیمی که با مربی خارجی به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرده بود به اثبات رسید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان معتقد است با توجه به تجربه پیکارهای جهانی امسال رقابت بسیار سختی را در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان پیش رو خواهیم داشت.
هندبالیست‌های تیم بانوان ایران پس از صعود به مرحله نیمه نهایی و کسب سهمیه رقابت‌های جهانی اظهار داشتند که این موفقیت بزرگ با همدلی و برنامه ریزی کادر فنی به دست آمده است.
قهرمان کشتی فرنگی آسیا معتقد است برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابتهای جهانی و المپیک باید در گام نخست با موفقیت از فیلتر چرخه انتخابی عبور کند.
زاکانی در پیامی برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
زاکانی در پیامی برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.
در پایان تمرین امروز نیز مرتضی محصص، حسین شمس و علی اصغر مازیار در کنار زمین چمن کمپ حاضر شدند و ضمن خسته نباشید به کی‌روش برای تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی آرزوی موفقیت کردند.
مربی تمرین‌دهنده دیناموزاگرب معتقد است اگر این تیم به دنبال ادامه حضور در رقابت‌های اروپایی بعد از جام جهانی است، باید فکری به حال دفاع کند.
سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی گفت: برای موفقیت در قهرمانی جهان امارات، تیراندازان نیاز به آرامش روحی دارند، سعی دارم در فرصت باقیمانده تا زمان اعزام تیم به این رقابت‌ها، از نظر روحی تیم را شاد نگه دارم.
تیم فوتبال پرسپولیس با کسب دومین پیروزی خود در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر صعودی چند پله ای در جدول داشت و با ادامه روند موفقیت خود به رده دوم جدول صعود کرد و جای استقلال را گرفت.
قهرمان رقابتهای وزن ۶۳ کیلوگرم کشتی فرنگی جوانان جهان گفت: امیدوارم این موفقیت آغاز مسیری برای رسیدن به تکرار قهرمانی در رده بزرگسالان و در میادین بزرگ آینده باشد.
فرنگی‌کار وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران گفت: برای حضور در رقابتهای جهانی صربستان، تجربه خوب و کافی در این وزن را دارم.
فرمانده کل ارتش در پیامی موفقیت کاروان دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح و همچنین قهرمانی غرور آفرین تیم والیبال در رقابت‌های المپیک سیزم ۲۰۲۲ را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ