یک فعال رسانه‌ای اصولگرا گفت: فیلترینگ هیچ منفعتی برای هیچکس ندارد و همان‌گونه که آقای علم‌الهدی گفته است عملاً دست خودی‌ها را هم برای مبارزه فرهنگی و سیاسی با دشمن می‌بندد. دست برداشتن از لجبازی و برگشتن از راه اشتباه، شیرین است. امتحان کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پس از درگذشت تلخ محمد عجمی‌پور، بازیکن جوان صنعت نفت، جامعه فوتبال، خانواده او را در این غم تنها نگذاشتند.
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر آیین نامه‌ای دلخوش اباتری اظهار کرد: روز جمعه با احمد وحیدی وزیر کشور صحبت کردم اینکه این بخشنامه و ابلاغیه خلاف قانون بود را پذیرفتیم و لذا بند‌های ۲، ۴، ۶ و ۷ این بخشنامه حذف شد.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
محمود فکری بعد از تجربه موفق در سایپا حالا هدایت دیگر تیم تهرانی یعنی هوادار را برعهده گرفته و این به منزله بازگشت به لیگ برتر است.
محمد بنا کمتر از 24 ساعت بعد از دریافت حکم مشاور رییس فدراسیون، در خانه کشتی رویت شد.
محمد بنا می گوید دیگر قرار نیست مثل قبل روی تشک برود و در امور فنی تیم ملی دخالت کند.
عملکرد قابل قبول هافبک بازیساز پرسپولیس همچنان ادامه دارد تا تقدیر ویژه یحیی گل محمدی را به همراه داشته باشد.
یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری در دربی شهر تهران از هواداران این تیم تشکر کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از هوادارانمان تشکر می کنم.
محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت که او نیز پیامک تذکر حجاب دریافت کرده است.
محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در تماس تلفنی با شی جین پینگ، رئیس جمهور چین از ابتکارعمل و نقش این کشور در گسترش روابط حسن همجواری میان ایران و عربستان تقدیر کرد.
محمد عباسی پس از دیدار پیروزی نساجی برابر فجرسپاسی در نشست خبری حاضر شد و از حمید مطهری تشکر کرد.
محمد بازرگان، دبیر کارگروه آب و محیط زیست کمیته کشاورزی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال ۱۳۸۴ تفکری اشتباه حاکم شد مبنی بر اینکه، خداوند نعمت داده و باید از آن استفاده کنیم. بر اساس این تفکر اشتباه، چاه‌های غیر مجاز رشد جهشی داشت، به نحوی که به همان تعداد که چاه از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۴ ایجاد شد، از سال ۱۳۸۴ به بعد چاه غیر مجاز حفر شد تا جایی که امروز شاهد فاجعه در مدیریت منابع آب زیرزمینی هستیم.
دکتر صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بسیار اشتباه بزرگی است که امروز به دلیل اینکه به چین نفت می‌فروشیم و بسیاری از کشور‌های دیگر از ایران نفت خریداری نمی‌کنند، عکس العمل جدی نسبت به اظهارات رییس جمهور چین درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی نداشتیم و ضروری است که رییس جمهور و وزارت خارجه جبران کنند و به صورت جدی به چین تذکر دهند.
«محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست، جام جهانی فوتبال قطر را جامع ترین تورنومنت در تاریخ این رقابت ها توصیف کرد.
زمانی که از شخصی که به فوتبال ما خدمت کرده، تشکر می‌کنم و هموطن من، من را مورد هجمه قرار می‌‌دهد، پس چه بهتر که اصلا در فضای مجازی نباشم.
محمد محبی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود از سروش رفیعی تشکر کرد.
در جریان برگزاری بازی استقلال و هوادار و در آخرین دقایق این بازی یک اتفاق عجیب برای محمد محبی رخ داد.
دفتر محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکل کابینه عراق به اسامی مطرح شده کابینه از سوی رسانه ها واکنش نشان داد.
عضو چارچوب هماهنگی امروز دوشنبه به بحث آزادی عمل داده شده به محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکل کابینه عراق برای انتخاب وزیران اشاره کرد.
شیخ محمد بن زاید رئیس امارات در سفر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به امارات تولد او را تبریک گفت. شیخ محمد بن زاید گفت: آقای رئیس جمهور از دیدار شما بسیار خوشحالم و با افتخار تولد شما را تبریک می‌گویم و طول عمر شما را خواستارم. ولادیمیر پوتین نیز در پاسخ به زبان عربی گفت: شکرا (متشکرم).
محمد صدر گفت: حکومت نمی‌تواند با زور مملکت را اداره کند؛ باید قانع کنند و سیستم اقناعی به وجود بیاید. مثلا سر همین قضیه حجاب، چه قدر در این کشور کار فرهنگی شد؟! چه قدر روحانیون راجع به حجاب و بقیه چیز‌ها حرف زدند؟! این تفکر که ما حجاب را به جای اینکه با بعد فرهنگی برای مردم حل کنیم با داغ و درفش بخواهیم حل کنیم، همان تفکر امنیتی است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۵۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۶۴۹ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قرار گرفتن در آستانه فرا رسیدن هفتم تیر ماه، سالروز شهادت مظلومانه شهید بهشتی و آغاز هفته قوه‌قضائیه سبب شد جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵ تیرماه) راس ساعت ۸ و ۹ دقیقه و حضور ۱۹۸ تن از نمایندگان و با اشاره محمد باقر قالیباف رئیس مجلس به این موارد آغاز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ