سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران گفت: از اظهارات اسلامی در مورد توانایی ایران در دستیابی به بمب هسته‌ای اشتباه برداشت شده است. ایران به دلیل توانمندی‌های استراتژیک خود نیازی به بمب هسته‌ای ندارد و به سمت ساخت بمب هسته‌ای هم نخواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از تغییر سرمربیگری در والیبال و رو آوردن به مربیان داخلی، خاصه استفاده از بهروز عطایی، شرایط برای بازیکنان ایران در تورنمنت‌های مهم چندان خوب پیش نرفته است. اوج دشواری را می‌توان در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های اخیر والیبال دید که ایران در آستانه سقوط قرار گرفت و فقط یک پله از منطقه خطر بالاتر ایستاد
بهروز عظیمی شادی پس از گلش را با رونمایی از پیراهن حمزه کدخدایی تکمیل کرد.
بهروز رهبری‌فر با ادبیات جالب و منحصربه‌فردش در خصوص جدایی عیسی آل‌کثیر صحبت کرد.
بهروز بهزادی نوشت: انتظار داشتم کسی یا کسانی بیایند سپاسگزار من باشند که ۵۶ سال از زندگی‌ام را صرف خدمت به وطن در هیات روزنامه‌نگار کرده‌ام و چه کسی هست که نداند این کار من فقط عشق است و عشق است و عشق و مابه‌ازایی ندارد تا آنجا که بعد از این همه سال در خانه‌ای اجاره‌ای می‌نشینم و با سیلی صورت سرخ می‌کنم. اینک من مانده‌ام و به قول رییس دادگاه که «سابقه‌دار» شده‌ام.
درست سی سال پیش یک بازیکن جوان در خط دفاعی یکی از پرستاره ترین پرسپولیس های تاریخ چهره و بعدها تبدیل به یکی از جذاب ترین و جنجالی ترین پرسپولیسی ها شد.
بهروز عطایی در تمرین امروز تیم ملی والیبال با جدیت خاصی ظاهر شد.
بهروز کمالوندی ادامه داد: فراهم شدن فضای سیاسی لازم برای پایان یافتن موضوع دو مکان تورقوزآباد و ورامین کافی است و مذاکرات با آژانس درباره این دو موضوع در حال انجام است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر اینکه مقابل لهستان عملکرد خوبی داشتیم، گفت: تجربه و سرویس‌های لهستانی‌ها کار را سخت کرد اما در نهایت یک توپ سرنوشت ست پنجم را تعیین کرد.
هفته پیش نیز بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی از سفر بازرسان آژانس اتمی به تهران، برای ادامه گفتگو‌ها در چارچوب توافقات بدست آمده خبر داد. وی گفت: قرار است گفتگو‌ها طی روز‌های آینده توسط من و آپارو معاون پادمانی آژانس در تهران دنبال شود.
مراسم ختم شادروان محمد صالحی برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، در مسجد نور، برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت الله محقق داماد، داوری اردکانی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، بیژن زنگنه، اسحاق جهانگیری، احمد وحیدی، محمد شریعتمداری، محمد نهاوندیان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، جواد ظریف، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، مهدی هاشمی، حسین امیرعبداللهیان، محسن حاجی‌میرزایی، حسین دهقان، محمدرضا عارف، جعفر توفیقی، رضا فرجی دانا، سید محمد بطحایی، مسعود کرباسیان، بهروز کمالوندی، حسینعلی امیری و ... برگزار شد.
بهروز کمالوندی با بیان اینکه ایران طبق ۱۵ گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی کوچکترین تخطی از تعهدات خود نداشته، افزود: غنی ­سازی ۶۰ درصد در فردو پاسخی به قطعنامه قبلی آنها در شورای حکام بود.
سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران 31 بازیکن را به نخستین اردوی آماده‌سازی این تیم در سال 1402 دعوت کرد.
بهروز حبیبی: راه نجات اقتصاد، خصوصی سازی و ورود تکنولوژی است
در همین رابطه بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره این ادعای بلومبرگ اعلام کرد: مایه تأسف است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنان به عنوان ابزار سیاسی برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: امیدوارم بازیکنان دچار آسیب دیدگی ناشی از فشردگی مسابقات نشوند.
بهروز عطایی، سرمربی هراز آمل معتقد است تیمش در زمان خوبی دچار افت شده است.
بهروز عطایی می‌گوید باید در دادن پاداش‌ها به تیم‌های ملی نگاه عادلانه‌ای وجود داشته باشد.
سرمربی تیم لبنیات هراز آمل می‌گوید سازمان لیگ والیبال بدون مشورت با تیم‌ها سه هفته زودتر از موعد، پایان نیم‌فصل لیگ برتر را اعلام کرده است و باید در این زمینه جلسه‌ای برگزار شود.
در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، بهروز غفاری به عنوان سرپرست شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران‌خودرو (ساپکو) منصوب و معرفی شد.
سرمربی تیم والیبال لبنیات هراز آمل گفت: لیگ برتر سختی در پیش داریم و تیم‌ها با تمام وجودشان در زمین حاضر می‌شوند.
رئیس فدراسیون والیبال گفت: بهروز عطایی سرمربی تیم ملی می‌ماند و اگر لازم به تقویت کادر فنی باشد این کار را انجام می‌دهیم.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران اعتراف کرد که تیمش هنوز با آمادگی 100 درصدی فاصله دارد.
خوشحالم که مردم همیشه از ما حمایت می‌کنند. خوشحالی مردم خواسته قلبی همه ما است. امیدوارم مردم مثل همیشه سرباز‌ها و فرزندان خود را دعا کنند تا بازهم باعث ایجاد شور و نشاط و شادی در کشور شوند.
با بهروز عطایی در آنتن پیرامون عملکرد موفق تیم ملی در لیگ ملت ها تا وضعیت تیم برای رقابت های قهرمانی جهان و مسائل دیگر صحبت کردیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ