این افراد «خویش استاد پندار» که اغلب دانش و آگاهی مناسب و معتبری هم ندارند با برداشت اشتباه از مبانی «تبیین» و «شفاف سازی» به مجادله و مقابله با دیگر گروه‌ها می‌پردازند و متاسفانه تبدیل به «ضد» هدف خود می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از شرایط موجود تیمش مدیریت باشگاه را مقصر رقم خوردن وضعیت بهم ریخته آبی پوشان معرفی کرد و گفت: کسی که قرار است از استقلال فرار کند من نیستم.
آنچه انگیزه اصلی امام را تشکیل می‌داد وظیفه امر به معروف و نهی از منکر بود و هیچ منکری بالاتر از حکومت فاسد یزید نبود. کسی که در جای پیامبر (ص) نشسته بود علاوه بر اینکه حکومت موروثی و سلطنتی را تثبیت کرده بود فاسدترین مردم زمان بود و سکوت در چنین زمانی بر هیچ‌کس جایز نیست چه رسد به امام و پیشوای امت.
۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری مصادف بود با سنگین‌ترین ریزش بورس و کسی خبر نداشت که چرا این اتفاق رخ داد! درست ۵۱ روز بعد علت این ریزش سنگین مشخص شد. ماجرا به نامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باز می‌گشت. حالا پرسش این است که چرا هیات مدیره و سهامداران عمده سکوت کرده اند؟ نکته ای که مجید عشقی رئیس سازمان بورس حدودا یک سال پیش و در گفتگو با نبض بورس به آن اشاره کرد.
وی درخواست عفو عمومی رئیس قوه قضائیه از رهبر انقلاب در خصوص محکومان حوادث سال گذشته را نشان از پختگی اژه‌ای خواند و گفت: واقعاً نمی‌شد که از دم اعدام کنند. خیلی‌ها همان طور که ایشان تشخیص داده بود، مفسد نبودند؛ درست است که فساد انجام داده بودند اما مفسد نبودند و لازم بود که انعطاف قوة قضائیه بر مردم روشن شود؛ این خود نشان‌دهنده پختگی است.
چند روز بعد از اعلام جدایی، سکوت یحیی در مورد سرنوشت خود ادامه دارد.
شاید همه ما لذت قدم‌زدن در کوچه‌پس‌کوچه‌های محله کودکی مادر و پدرانمان را تجربه کرده باشیم. اینکه در این پرسه‌زنی‌ها یک همسایه قدیمی را ببینیم و بخشی از گذشته و شیرینی‌هایش مرور شود، اینکه به خانه‌های برجامانده در محله اشاره کنند و بگویند در هر خانه چه کسی زندگی می‌کرد و چه سرنوشتی پیدا کرد.
سرپرست مس کرمان امیدوار است در یک قضاوت عادلانه شرایط تیمش برای رقابت برابر سپاهان فراهم شود.
احمد محمدی که فصل قبل دیدار استقلال و مس رفسنجان را سوت زده بود، این بار در جام حذفی برای آبی‌ها قضاوت می‌کند.
پینو زامورانو، داور سابق فوتبال اسپانیا، به صداقت و پاکی داوران اسپانیا ایمان دارد و گفت هرگز کسی به وی نگفت به نفع بارسلونا قضاوت کند.
جدیدترین هواپیمای سری اکس (اکس-۵۹ فناوری فراصوت بی صدا) می‌خواهد به دستاوردی مشابه اولین هواپیما اکس (شکستن دیواره صوتی با این تفاوت که اگر همه چی به خوبی پیش برود هیچ کسی روی زمین متوجه آن نشود) دست یابد.
نماینده سابق مردم تهران گفت: اگر همه وقتی ظلمی به کسی می‌شود، کسی بی جهت ردصلاحیت می‌شود، هر کسی در هر مقامی اعتراض می‌کرد ما وضعمان به اینجا نمی‌رسید.
علی مجتهدزاده با طرح این سوال که چرا کسی کاری به مجرمان سفارت ندارد؟ نوشت: سکوت و بی‌عملی درخصوص دیوارنویسی سفارتخانه‌ها سیاسی است.
پنج بازی دیگر از هفته پایانی نیم فصل اول به شدت مورد اعتراض بازیکنان و مربیان تیمها قرار دارد.
مربی جدید تیم ملی گفت: تکواندو ایران در شرایط فعلی پتانسیل بالایی دارد که باید تلاش کنیم از این شرایط برای بازگشت به سکو های جهانی و قاره‌ای بهره لازم را ببریم.
مربی جدید تیم ملی گفت: تکواندو ایران در شرایط فعلی پتانسیل بالایی دارد که باید تلاش کنیم از این شرایط برای بازگشت به سکو های جهانی و قاره‌ای بهره لازم را ببریم.
از بین داوران وسط زن جام جهانی تنها استفانی فراپارت در فهرست داوران قطر 2022 باقی ماند.
در شرایطی که وزارت ورزش یا هدف بهبود شرایط استقلال دست به تغییرات مدیریتی زد، درباره وضعیت قرمز این روزهای آبی ها سکوت کرده است.
اریک گارسیا می گوید در اسپانیا انتقادات غیرمنصفانه زیادی از او می شود و گفت که رسانه ها عامدانه در مورد کنایه وینیسیوس به او سکوت کردند.
علی قلی زاده بعد از سوت پایان مسابقه با ولز پیراهن روزبه چشمی را از او گرفت.
سرهنگ شریفی درباره موتورسواری خانم‌ها اعلام کرد: قانون در این باره سکوت کرده و ما هم سکوت می‌کنیم؛ قانون گفته هر کسی که گواهینامه موتورسیکلت دارد می‌تواند رانندگی کند، اما هیچ خانمی گواهینامه موتورسیکلت ندارد؛ تبصره ماده ۲۰ صدور گواهینامه موتورسیکلت برای مردان را بر عهده نیروی انتظامی گذاشته است.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوت کبری که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
معلوم نیست چرا وقتی گفته می‌شود فلان بازیکن سرشناس بازداشت شده کسی این خبر را تایید یا تکذیب نمی‌کند. اگر طرف واقعا به صورت قانونی و با حکم دادستانی بازداشت شده باید همه بدانند و اگر هم بازداشت نشده باید جلوی شایعات گرفته شود.
تقریبا تمام توئیت‌هایی که تا چندی پیش بنام رئیسی منتشر می‌شد را اغلب خبرگزاری‌های رسمی کشور و سایت‌های حامی رئیسی و سایر رسانه‌ها، بازنشر دادند و این روند با تکذیب و توضیحی از سوی تیم رسانه‌ای «پاستور» مواجه نشد و همگی با سکوت بدرقه شدند و براین اساس، از سوی افکارعمومی به عنوان نظر شخص ابراهیم رئیسی ارزیابی می‌شدند و ملاک عمل تیصمیم سازان و تصمیم گیران دولتی قرار می‌گرفتند. اکنون، این ضرورت احساس می‌شود که تیم رسانه‌ای و سایر مسئولان ذیربط دولت سیزدهم درباره تکذیب دیرهنگام خود و ادمین و ادمین‌هایی که حداقل یک سال به جای رئیس جمهور توئیت می‌زدند، توضیح دهند و شفاف سازی کنند.
محسن قهرمانی می‌گوید اینکه داوران مردود شده با تست مجدد، از ابتدای لیگ در مسابقات حاضر شوند به نفع داوری فوتبال کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ