سخنگوی‌ سازمان امور مالیاتی: در مورد آمار روبیکا صحبتی نکردم و حرف‌هایم کاملا اشتباه برداشت شده
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: امروز از دستاوردهای سازمان انرژی اتمی بازدید کردیم و مشخص شد سازمان توانسته با قانون اقدام راهبردی در مقابل زیاده‌خواهی غرب بایستد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از برگزاری نشست اضطراری مجازی وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در روز دوشنبه نهم مرداد خبر داد.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: رفع معافیت سود سپرده‌های اشخاص حقوقی از معافیت مالیاتی، مصوب مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱ است و در قانون بودجه ۱۴۰۲ تکرار نشده است.
جهرمی سخنگوی دولت گفت: براساس نظر دولت فرآیند بکارگیری دکتر لطیفی به عنوان رئیس سازمان امور استخدامی، مطابق روال‌های قانونی انجام شده است.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی ها و بلاگرها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی از تلاش برای مالیات ستانی از سلبریتی‌ها و بلاگر‌ها خبر داد و گفت: در این بررسی مشخص شد ۲۱۳ بلاگر و سلبریتی ۲۳۰۰ میلیارد تومان واریزی حساب داشتند.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: مهلت ارسال و ثبت صورت‌حساب‌های الکترونیکی صادره که از اول آبان سال گذشته تا پایان خرداد ماه بود، یک ماه دیگر یعنی تا ۳۱ تیر ماه سال جاری تمدید شد.
سخنگوی سازمان امور مالیاتی، ۳۱ خرداد ماه را آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی عنوان و اعلام کرد تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از صاحبان مشاغل وضعیت مالیاتی خود را تعیین تکلیف کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت و سرکنسولگری کشورمان در ریاض و جده و نمایندگی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روزهای سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه17 خرداد بازگشایی خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت و سرکنسولگری کشورمان در ریاض و جده و نمایندگی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روزهای سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه17 خرداد بازگشایی خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به عصبانیت آمریکا و اسرائیل از انتخاب ایران به عنوان نایب رئیس مجمع عمومی سازمان ملل و گزارشگر کمیته خلع سلاح گفت: چرخ زمان به نفع آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌چرخد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه آمریکا از رأی اعضای سازمان ملل به ⁧ایران⁩ برای تصدی برخی مناصب در UN عصبانی است، گفت: چرخ زمان به نفع آمریکا و اسرائیل نمی‌چرخد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در کنفرانسی خبری گفت، این پرتاب، نقض چندین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد برنامه موشک بالستیک کره شمالی خواهد بود که راکت‌های استفاده شده در فضاپیما را نیز پوشش می‌دهند.
سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم سودان به کشورهای همسایه فرار کرده‌اند.
سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان شرایط فعلی سوریه پس از زلزله را نیازمند حمایت جدی دانست.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای رئیس سازمان جاسوسی آمریکا در ارتباط با همکاری‌های ایران و روسیه و نیز اتهامات وی علیه جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با جنگ اوکراین را بی اساس و بخشی از جنگ تبلیغی آمریکا علیه ایران توصیف کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ارتباط مستقیم و غیرمستقیم ایران و سازمان انرژی اتمی با مقامات آژانس ادامه دارد. هیأتی از ایران هفته گذشته به وین سفر کرد و با مقامات آژانس گفتگو و تبادل نظر داشتند. ایران به تلاش‌های سازنده خودش در ارتباط با آژانس به منظور حل و فصل سؤالات و ابهامات پادمانی ادامه می‌دهد و گفتگو‌ها با آژانس ادامه دارد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از سازمان امور مالیاتی، گفت: پرونده نظارت از سازمان امور مالیاتی در جهت تحقق عدالت مالیاتی در این کمیسیون باز است.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل صدای حق طلبی بوده است.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه از احتمال برگزاری نشست درباره مذاکرات رفع تحریم‌ها در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در ارتباط با همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با آژانس، ایران هم عضو آژانس و هم عضو موافقتنامه جامع پادمانی آژانس است. همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با آژانس همواره همکاری‌های مثبت و رو به جلو بوده است و ما به آژانس به عنوان یک سازمان فنی و تخصصی در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای نگاه می‌کنیم.
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: روند عضویت ایران در سازمان شانگهای در حال تکمیل شدن است.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جمهوری اسلامی این در فرایند مذاکرات این قطعنامه مشارکت فعال داشت، اما متاسفانه بانیان قطعنامه از پذیرش اصلاحات ایران و تعداد زیادی از کشورها خودداری کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ