دفتر حجت الاسلام جواد شهرستانی اعلام کرد: سخنان ایشان در فضای رسانه‌ای غیر دقیق و دگرگونه جلوه داده شد و در کمال تاسف مخاطب به سمتی سوق پیدا کرد که محتوای کلی اظهارات ایشان که دعوت به اخلاق، رعایت حقوق و تفکیک بین اعتراض و خشونت نسبت به بی گناهان از هر قشری بود، اشتباه برداشت شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان در خصوص بازداشت مولوی فتحی محمد نقشبندی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بانک مرکزی در خصوص نحوه عمل با مؤسسات مالی و بانک های ناتراز اطلاعیه ای صادر کرد.
اطلاعیه روابط عمومی بانک ملی ایران در خصوص پرداخت تسهیلات مرابحه به زائرین اربعین حسینی
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه جهت تنویر افکار عمومی، در رابطه با موضوع تشکیل پرونده برای رئیس جمهور سابق به نقل از سخنگوی قوه قضاییه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
بر اساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری عضویت و ورود بازنشستگان در هر کدام از طرح‌های بیمه تکمیلی درمان اصلی و اختیاری اعلام شده، “کاملا اختیاری” است.
عبدالرضا داوری نوشت: به پرسنل وزارت رفاه و سازمان‌هایش، ۳ روز مرخصی تشویقی، ۵ میلیون تومان کمک هزینه و یک میلیون تومان برای هریک از اعضای خانواده، جهت اعزام به راهپیمایی اربعین پرداخت می‌شود.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد: بحثی درباره ایجاد شورای نظامی مشترک روسیه- بلاروس مطرح نیست؛ همچنین، از محل اقامت «پریگوژین» اطلاعی ندارم.
در اطلاعیه دفتر محسن رضایی آمده است: "دکتر محسن رضایی، هیچگونه برنامه‌ای برای حضور در انتخابات پیش روی مجلس را ندارد و گمانه زنی‌ها در این رابطه کذب است".
دو ماه قبل از قتل یاسمین، دیانا استوری‌ای در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته بود: «منو به خاطر سکوتم قضاوت نکن. کسی نقشه قتل رو از قبل اعلام نمیکنه!» دیانا که سال آخر دبیرستان است در بازجویی امروز وقتی در برابر ادله جنایی قرار گرفت، گفت: «من هیچ اطلاعی از علت قتل دوستم ندارم و یادم نمی‌آید که چرا چنین استوری‌ای منتشر کرده بودم.»
در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آمده است: قصور منجر به تاخیر و نحوه پرداخت به‌موقع حقوق اسفند ماه فرهنگیان محترم، متوجه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، دفتر برنامه و بودجه و اداره کل مالی تشخیص داده شد، که بدون تردید برخورد قانونی برابر با ضوابط به عمل خواهد آمد
به دنبال انتشار تصاویری از رفتار نامناسب فردی با یک زن در مقابل مدرسه‌ای در تهران، دفتر سخنگوی فراجا از پیگیری این موضوع خبر داد و اعلام کرد که فرد مذکور پلیس نبوده است.
به دنبال انتشار تصاویری از رفتار نامناسب فردی با یک زن در مقابل مدرسه‌ای در تهران، دفتر سخنگوی فراجا از پیگیری این موضوع خبر داد و اعلام کرد که فرد مذکور پلیس نبوده است.
عیسی زارع‌پور درباره نامه منتشر شده از سوی دفتر رئیس‌جمهور به وزارت ارتباطات مبنی بر لغو محدودیت‌های اینترنتی گفت: نامه‌ای از طرف آقای توانگر نماینده مجلس داده شده بود و اخلاق ایشان است که نامه‌ها را منتشر می‌کنند، ما جواب نامه ایشان را می‌دهیم. اطلاعی از نامه دفتر رئیس‌جمهور ندارم.
رئیس دفتر روحانی در گفت و گویی از وویس لو رفته ظریف می گوید و همچنان با خنده، اظهار بی اطلاعی می کند از اینکه این وویس توسط چه کسی و چگونه به بیرون درز پیدا کرده است!
براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف یک دانشجوی دختر این دانشگاه ورودی سال ۹۶ رشته مهندسی مواد که روز پنجشنبه ۱۹ آبان در اغتشاشات بازداشت شده بود، بدون قید وثیقه و با اخذ تعهد آزاد شد. همچنین براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز (دوشنبه) ۲ دانشجوی بازداشتی این دانشگاه آزاد شدند.
دفتر آیت الله سیستانی در ارتباط با ابراز نظر در مسائل سیاسی اطلاعیه ای صادر کرد.
دفتر آیت الله العظمی سیستانی اعلام کرد: آقای سیستانی (مد ظله) نماینده‌ای جهت ابراز نظر در مسائل سیاسی ندارند. هر گونه موضع گیری سیاسی معظم له از راه این کانال اطلاع رسانی می‌شود.
دفتر آیت الله شبیری زنجانی درباره سخنان منتسب به این مرجع تقلید شیعیان که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، اطلاعیه ای صادر کرد.
دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان و یا بر سر با حجاب و بدحجاب نیست. خیلی از کسانی که حجاب کامل ندارند، جزو هواداران جدی جمهوری اسلامی هستند. این کسانی که در خیابان‌ها فساد و تخریب می‌کنند، همه یک حکم ندارند برخی جوانان و نوجوانانی هستند که بر اثر هیجان ناشی از ملاحظه یک برنامه اینترنتی به خیابان می‌آیند. چنین افرادی را می‌توان با یک تنبیه متوجه کرد که اشتباه می‌کنند. برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند
دفتر حوزه سخنگویی قوه قضاییه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: قوه قضاییه مرجع تائید یا رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون فوتبال نبوده و تنها براساس موازین، پاسخ استعلامات را داده است.
در اطلاعیه موساد آمده، برای اولین بار در تاریخ این نهاد یک زن با نام اختصاری «ک» در پستی حساس یعنی «دفتر ایران» در موساد منصوب شده است.
معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور در اطلاعیه ای صفحات مجازی منتسب به محمد مخبر را جعلی دانست.
دکتر حمید مساعدیان، مسئول کارگروه جستجو و نجات فدراسیون کوهنوردی گفت: روز گذشته به دلیل سقوط یک سنگ در بارگاه سوم متاسفانه فعلا کشته شدن یک نفر قطعی شده و با توجه به بزرگ بودن سنگ هنوز اطلاعی از اینکه چند نفر در چادر حضور داشته‌اند، نداریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ