رهبر انقلاب در دیدار مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه فرمودند: اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه باید پژوهش‌ها مبتنی بر گشایش گره‌های جامعه باشد، گفت: باید به تبلیغ در جهان توجه داشته باشیم.
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تعدادی از افراد بی‌حجاب وابسته به دشمن هستند، افزود: اگر دین و آن چیزی که هست را درست تبلیغ کنیم، جوانان ما درست می‌شوند؛ رفتار خشن و برخورد سخت چیزی را در حوزه عفاف و حجاب حل نمی‌کند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی می‌شویم.
سخنگوی کمیسیون عمران گفت: به نظر بنده اگر لایحه تفکیک وزارت راه و شهرسازی تدوین و تصویب شود می‌تواند به سامان دهی و نظارت بهتر بر فرآیند ساخت مسکن و تأمین نیاز جامعه منجر شود.
اراکی اظهار داشت: حضرت امیرالمومنین صددرصد سیاسی بودند و ائمه ما هم صددرصد سیاسی بودند و اگر کسی بگوید که حوزه از سیاست جدا است می‌داند که دروغ می‌گوید و مع ذلک چیزی را که درست نیست برای مردم بیان می‌کند.
رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در قم قاطبه مردم تقاضای مقابله با بدحجابی را دارند و حرمت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و حوزه علمیه این اقتضا را دارد، گفت: مردم بدانند که قوه قضائیه در کنار مردم برای رفع این معظل اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. مظفری افزود: مجرمان اگر ببینند یک حرفی زده شد و عمل نشد بیشتر جری می‌شوند بنابرای اگر حرفی زده می‌شود باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: سال گذشته بر اساس رای دیوان عالی کشور اگر از عمر تغییر کاربری ۳ سال گذشته و کاری انجام نشده باشد دیگر مشمول قوانین کیفری کشور نمی شود.
رسایی گفت: اجرای قانون حتی اگر باعث ایجاد دوقطبی شود، نباید از آن ترسید، چون در هر جامعه‌ای عده‌ای ممکن است نخواهند قانون را رعایت کنند، مثلا به سرعت مجاز در رانندگی پایبند باشند یا مالیات بپردازند، در چنین شرایطی حتما نهاد‌های نظارتی و انتظامی باید ورود کنند و به اجرای قانون بپردازند؛ بنابراین اجرای قانون حجاب در عمل باعث ایجاد دوقطبی اجتماعی نمی‌شود.
مدیر حوزه علمیه استان تهران با اشاره به ۴ راهکار گسترش عفاف و حجاب اظهار داشت: اگر نظام ما نظام اسلامی و حکومت، حکومت اسلامی است و ما در مقابل احکام اسلامی سکوت کنیم و کاری نتوانیم انجام دهیم، چیزی از نظام اسلامی باقی نخواهد ماند؛ ضمن اینکه تأکید می‌کنم این مسأله به حجاب هم متوقف نخواهد شد و روزه‌خواری و مباحث دیگر هم پشت بند این دامن‌گیر جامعه اسلامی ما خواهد شد.
محمد سرگزی نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند. در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به حوزه سیستان نیز به نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفته شد که به هیات حاکمه افغانستان اعلام کنند در صورتی که حقابه سیستان را ندهند تمام اتباعی را که در استان حضور دارند اخراج خواهند کرد.
آنچه در مجلس تصویب شد، مربوط به توزیع کالا‌های اساسی به قیمت شهریورماه سال ۱۴۰۰ بود که همان مسیر درستی بود که باید دنبال می‌شد، اما در اجرای قانون، نقص وجود دارد، البته دولت در تلاش است تا سبد کالا را به همان شکل توزیع کند و مردم بتوانند بین یارانه نقدی و سبد کالا انتخاب کنند، اما اگر سبد کالا داده می‌شد، حتما مردم در حوزه معیشتی راضی‌تر بودند.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: اگر می‌خواهید کار در کشور رونق بگیرد باید سهم کارفرما در بیمه را کم کنیم و سهم دولت را افزایش دهیم تا کارفرما نیروی بیشتری بگیرد و آنها را بیمه کند.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: امروز شاهد فعالیت اسنپ در حوزه دارو هستیم و اگر دارویی پیدا نشود، برای متقاضیان ارائه می‌کنند و چند برابر قیمت ناصر خسرو به فروش می‌رسانند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پلتفرم داخلی با سرعت و با امنیت باشد قطعا همه نیز ترجیح می‌دهند که از پلتفرم داخلی استفاده کنند. از سویی دیگر در حوزه پیام رسان‌ها یک موضوع حائز اهمیت است دسترسی به بخش خارجی برای برخی از حوزه‌ها مانند دانشگاه و تجار حائز اهمیت است.
آقاتهرانی در پاسخ به این سوال که «یعنی شما معتقدید که اگر سفت بگیریم امکان دارد اینستاگرام بیاید و با ما همکاری کند؟»، گفت: بله، مانند آنچه که در ترکیه اتفاق افتاد و آمد طبق مقررات این کشور وارد همکاری شد.
معاون فناوری وزیر علوم گفت: عدم توجه به مالکیت فکری از عمده ترین مشکلات حوزه فناوری است که اگر در این بخش به صورت ویژه وارد نشویم در سال های آینده در حوزه دانش بنیان هم به مشکل برمی‌خوریم.
ایازی:‌ ۲۰ سال پیش در یک مقاله مفصل نوشتم که مسئله حجاب را باید به انتخاب خود جامعه بگذارید و آن‌ها به‌صورت طبیعی این کار را بکنند اگر حکومت خیلی دغدغه مسئله حجاب را دارد، کار فرهنگی کند و غیر مستقیم انجام دهد نه اینکه روش‌هایی به کار بگیرد که نه تنها شوق انگیز نیست که تنفرآور است.
کارشناسان حوزه مسکن بر این باورند، با متوقف کردن وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان برنامه، این وام حتی در صورت اجرایی شدن در سال ۱۴۰۱، کفاف ساخت ۴۰ مترمربع را نیز ندارد و ضروری است، وام ساخت مسکن روستایی، به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
کارشناسان حوزه مسکن معتقدند با متوقف کردن وام ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در سال ۱۴۰۰ توسط سازمان برنامه، این وام حتی در صورت اجرایی شدن در سال ۱۴۰۱، کفاف ساخت ۴۰ مترمربع را نیز ندارد و ضروری است وام ساخت مسکن روستایی، به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان افزایش یابد.
وزیر کشور عنوان کرد: امنیت کشور ایران مردم محور است و مردم خود آن را تامین می‌کنند، اگر جوانانی احساساتی شده و در اغتشاشات حضور داشته باشند با رافت اسلامی با آن‌ها برخورد می‌شود.
وزیر کشور عنوان کرد: امنیت کشور ایران مردم محور است و مردم خود آن را تامین می‌کنند، اگر جوانانی احساساتی شده و در اغتشاشات حضور داشته باشند با رافت اسلامی با آن‌ها برخورد می‌شود.
خاتمی ضمن بیان اینکه همراهی نکردن مردم، دشمن را در اغتشاشات ناکام گذاشت گفت: به عنوان حوزوی باید بگوییم حوزه انقلابی بوده، انقلاب را آفریده و انقلابی خواهد ماند. نسلی که در این مدرسه و امثال این مدرسه پروریده می‌شوند، باید خود را پاسدار انقلاب بدانند و این است که اسلام را حفظ می‌کند.
مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: اگر نشسته‌اید تا سینما به تنهایی بتواند فیلمی فاخر برای کودک بسازد، زهی خیال باطل.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ساز و کار استفاده از طب سنتی فراهم شود، بسیاری از خلاءها و نیازهای عرصه دارو و سلامت برطرف خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ