نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: اگر می‌خواهید کار در کشور رونق بگیرد باید سهم کارفرما در بیمه را کم کنیم و سهم دولت را افزایش دهیم تا کارفرما نیروی بیشتری بگیرد و آنها را بیمه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه باید سطح فنی ورزش پارالمپیک ارتقا پیدا کند، گفت: با سطح فعلی نمی‌توان در جهان رقابت داشت.
رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر اینکه باید سطح فنی ورزش پارالمپیک ارتقا پیدا کند، گفت: با سطح فعلی نمی‌توان در جهان رقابت داشت.
زهیری با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد اجزای سکوی میدان گازی مشترک بلال ساخت داخل خواهد بود، گفت: باید تجهیزات طولانی‌مدت را سفارش‌گذاری کنیم تا در دو سال ساخت سکو به اتمام رسید.
اهواز- استاندار خوزستان گفت: از چهار میلیون مسکنی که باید در چهار سال ساخته شود، سهم خوزستان ۲۸۸ هزار واحد است که توسط مردم و نهادها و دستگاه‌های اجرایی ساخته می‌شود.
وزیر کشور گفت: اگر آب در سدها موجود باشد، طرف طالبانی باید سهم ایران را بدهد و اگر نباشد این مسئله باید برای ما روشن شود؛ چراکه متخصصین ما معتقدند در این سدها آب موجود است.
ساوه- رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به سهم ۴ درصدی بخش کشاورزی از شرکت های دانش بنیان گفت: باید از ظرفیت این شرکت برای حوزه کشاورزی استفاده شود.
وی تاکید کرد: اگر ما در رسیدگی به یک سانحه تصادف به این نتیجه برسیم که موضوع عدم و یا کمبود ایمنی باعث آن تصادف شده سهم و تقصیر و اندازه تقصیر را متوجه خودروساز کرده و وی باید خسارت پرداخت کند.
فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا کمک مالی چشم گیری کرده است و باید دید آیا این مبلغ به حساب فدراسیون فوتبال ایران نیز واریز شده است؟
افزایش سهم پول از کل نقدینگی به این معناست که مردم نقدینگی کمتری را در سپرده‌های سودده خود نگه می‌دارند و بیشتر از آن برای معامله‌کردن استفاده می‌کنند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با تاکید بر ضرورت توجه به مساله ایمنی خودروها گفت: تأثیری که نوع و کیفیت خودرو در کشته شدن فرد داشته، حتما باید مورد بررسی قرار گیرد.
با وجود آنکه طبق لایحه بودجه ۱۴۰۲، درآمد حاصل از عوارض سفر باید سه هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان باشد، اما هنوز سهم صنعت گردشگری از مجموع این درآمد مشخص نشده است.
عضو کمیسیون برنامه بودجه با بیان اینکه در دو سال اول باید مقدمات نهضت ملی مسکن از جمله تخصیص زمین فراهم شود، گفت: دولت باید موضوع تعیین سهم زمین بین دولت و شهرداری ها را تعیین تکلیف کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم ۴۳ سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم، چون در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
رشت- رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه ۱۰ درصد از زکات جمع آوری شده باید در ساختار بودجه آورده شود، گفت: این کار توسط سازمان برنامه و بودجه اجرایی نمی شود.
برادران ساگینوما - این نامی است که آلمان و اسپانیا باید به خاطر بسپارند.
طبق سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و چارچوب اصلاح ساختار بودجه دولت‌ها باید سهم درآمدهای نفتی را در بودجه‌ها کاهش دهند.
تیم فوتبال استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که باید دید در سیستم چرخشی ساپینتو این بار نوبت کدام مدافع چپ استقلال است که در ترکیب اولیه قرار بگیرد.
معاون حقوقی و امور مجلس گفت: با توجه به نزدیکی زمان تدوین بودجه سال آینده باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش در بودجه سال آینده به خوبی دیده شود.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: کسانی که در تشدید اغتشاش سهم داشته‌اند باید جبران کنند در غیر این صورت دست آنها نیز به خون‎‌هایی که ریخته شده آغشته شده است.
رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اطلاعیه‌های عرضه خودرویی‌ها برای فروش زیرمجموعه اعم از سهام و یا سایت‌ها که تا الان منتشر شده توسط خود شرکت‌ها بدون هماهنگی با سازمان خصوصی‌سازی انجام شده است.
«ایران‌نوشت» نماد مهم استقلال فرهنگی کشور/ باید سهم بازار نوشت‌افزار ایرانی به صد درصد برسد
فرابورس ایران از عدم اعمال حجم مبنا برای سه نماد دارای بازارگردان و حاضر در بازار اول و دوم از فردا(دوشنبه) خبر داد.این حذف حجم مبنا در معاملات بورس چه تاثیری خواهد داشت؟
ترجمه ۲۰۰ زبان مختلف توسط هوش مصنوعی مِتا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ