وزیر کشور عنوان کرد: امنیت کشور ایران مردم محور است و مردم خود آن را تامین می‌کنند، اگر جوانانی احساساتی شده و در اغتشاشات حضور داشته باشند با رافت اسلامی با آن‌ها برخورد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران و همتای عراقی وی، روز دوشنبه در مرز خسروی دیدار و درباره آخرین اقدامات انجام شده برای تسهیل عبور و مرور زائران اربعین حسینی (علیه‌السلام)، تبادل نظر کردند.
وزیر کشور گفت: انتخابات نقطه قوت و برجسته جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان تلاش می‌کنند این فرصت بزرگ را از ملت ما بگیرند.
وزیر کشور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیینی اظهار کرد: باید ارزش‌های والای انقلاب را برای نسل جدید تبیین کنیم تا درک کنند انقلاب اسلامی از چه موانع، مشکلات و گردنه‌های سختی عبور کرده و با چه دشمنانی روبرو شده تا امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت، قدرت و توانمندی‌های خودش قرار داشته باشد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بدرقه وزیر خارجه کویت این کشور را ترک کرد و راهی امارات، چهارمین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس شد.
پس از اتفاقات اخیر در مناسبات دوجانبه و مشکلات و سوءتفاهمات ایجاد شده بین دو کشور، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اخیرا سه بار تلفنی گفت‌وگو کردند.
وزیر و مدیران ارشد وزارت امور خارجه، سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور صبح امروز (شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.این دیدار در آستانه برگزاری گردهمایی سراسری روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور انجام شد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی و سخنگوی اقتصادی دولت جمهوری اسلامی ایران در گفتگویی مشروح با خبرگزاری "اسپوتنیک" روسیه دیدگاههای خود در حوزه تعاملات اقتصادی بین المللی ایران را تشریح کرد.
یک روز پس از سخنرانی وزیر خارجه ایران و دفاع از کارنامه حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران، ۵۴ کشور با صدور بیانیه مشترکی مدعی نقض حقوق بشر در ایران شدند.
وزیر کشور در مورد پیگیری حقوقی برای محاکمه کسانی که در دستگاه سرکوب رژیم پهلوی بودند و این اواخر هم در تجمعات ضدانقلاب شرکت می‌کنند، گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در آن دوره منابع مالی کشور را غارت کرده‌اند باید مورد پی‌گیری قرار گیرند. پول‌هایی که خانواده پهلوی صرف عشرت و خوش گذرانی خود می‌کنند از کجا آورده‌اند؟ دارایی‌های مردم را سرقت کرده‌اند و این مساله باید رسیدگی شود.
وزیر کشور در مورد پی‌گیریِ محاکمه شکنجه گران دوران پهلوی گفت: نه تنها شکنجه گران ساواک، بلکه همه کسانی که در دوره پهلوی منابع مالی کشور را غارت کرده‌اند باید مورد پی‌گیری قرار گیرند و جمهوری اسلامی این مساله را دنبال می‌کند.
احمد وحیدی وزیر کشور گفت: دو سکوی اینستاگرام و واتساپ باید به ما تعهداتی بدهند و زمانی که آن تعهدات را بدهند جمهوری اسلامی تصمیم گیری خواهد کرد. بر اساس گزارشی که وزارت ارتباطات به ما داده آن‌ها هنوز به ما تعهد نداده‌اند وگرنه فیلتر خاصی نداریم.
وزیر امور خارجه کشورمان شامگاه در تماس تلفنی با "ایوان جیل پینتو"، انتصاب وی به عنوان وزیر امور خارجه جدید ونزوئلا را تبریک گفت و در خصوص موضوعات مورد اهتمام دو کشور با وی گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با آقای "رمطان لعامره" وزیر امور خارجه الجزایر در خصوص مهم‌ترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه مسائل دوجانبه و همچنین تحولات منطقه گفتگو کرد.
وزیر کشور در مورد رفع فیلترینگ، عنوان کرد: باید ببینیم کسانی که می‌خواهند در این فضا فعال باشند آیا حاضرند به سیاست‌های جمهوری اسلامی تمکین کنند یا خیر.
وزیر کشور ترکیه در گفتگو با وحیدی گفت: اطمینان داریم که مسئولان جمهوری اسلامی ایران با تدبیر و اقتدار، حوادث اخیر که هدایت شده از سوی برخی دولت‌ها است، را به خوبی مدیریت خواهند کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه گفت: روسیه می‌خواهد بانک کشاورزی این کشور (رِسِلکوزبنک) برای آزادسازی صادرات غلات و کود شیمیایی روسیه دوباره به شبکه مالی سوئیفت متصل شود.
نخست وزیر ارمنستان در نشست خبری گفت: جمهوری اسلامی ایران می تواند نماد خیلی واضح و شفاف در مورد همزیستی مسالمت آمیز مردم دو کشور با دو دین مختلف باشد.
وزیر کشور عنوان کرد: امنیت کشور ایران مردم محور است و مردم خود آن را تامین می‌کنند، اگر جوانانی احساساتی شده و در اغتشاشات حضور داشته باشند با رافت اسلامی با آن‌ها برخورد می‌شود.
وحیدی، اغتشاشات را به ضرر مردم دانست و گفت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و دشمن را در مذاکرات کلافه کرده است و علاوه بر تحریم های اقتصادی زیاد، همه مسایل خود را با قدرت به پیش می برد.
پلتفرمی که قواعد جمهوری اسلامی را به رسمیت نمی شناسد و نقش محوری هرازگاهی در آشوب ها به عهده دارد و مجب ناامنی در کشور می شود طبیعتا بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در کشور نیست.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و وزیر دفاع جمهوری آذربایجان درباره همکاری‌های دفاعی دو کشور گفتگو کردند.
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در دیدار دادستان کل جمهوری آذربایجان بر تقویت همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد و گفت: طرف‌ ثالث نباید در روابط مناسب دو کشور دخالت داشته باشد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش وارد فرودگاه دارالسلام پایتخت تانزانیا شد و مورد استقبال رسمی لیبراتا مولا مولا وزیر امور خارجه این کشور قرار گرفت.
وزیر کشور با بیان اینکه مردم، پایه اصلی امنیت در جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: مؤلفه اساسی در این زمینه، حضور مردم در صحنه است که همواره با بصیرت و هوشمندانه وجود داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ