رسایی گفت: اجرای قانون حتی اگر باعث ایجاد دوقطبی شود، نباید از آن ترسید، چون در هر جامعه‌ای عده‌ای ممکن است نخواهند قانون را رعایت کنند، مثلا به سرعت مجاز در رانندگی پایبند باشند یا مالیات بپردازند، در چنین شرایطی حتما نهاد‌های نظارتی و انتظامی باید ورود کنند و به اجرای قانون بپردازند؛ بنابراین اجرای قانون حجاب در عمل باعث ایجاد دوقطبی اجتماعی نمی‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرضیه محمودی به دلیل اظهارات خود درباره حمید رسایی به ۲۴ میلیون جریمه نقدی و تبعید یکساله محکوم شده است
حمید رسایی به شایعات مربوط به تبرئه اکبر طبری واکنش نشان داد.
حمید رسایی: منع نمایندگان از نطق یک دیکتاتوری پارلمانی است که حتی در دوره ریاست لاریجانی هم سابقه نداشته است!
حمید رسایی نوشت: طبق شنیده‌ها، تورم نقطه به نقطه خوراکی‌ها نیز در حدود ۹۰ درصد جهش داشته است.
حمید رسایی، نماینده پیشین مجلس و عضو جبهه پایداری با هشتگ «ترانه علیدوستی را اعدام کنید» به شدت از این بازیگر سینما به خاطر حمایت از سه متهم حوادث خانه اصفهان انتقاد کرد.
حمید رسایی: باید اعدام حامیان جنایات که با برنامه درخواست مداخله بیگانگان در امور کشور دارند را از قوه قضاییه مطالبه کنیم.
امر به معروف و نهی از منکر به شیوه حمید رسایی: به خانم بی‌حجاب و سلیطه گفتم بی‌حجابی تو از نظر من عیبی نداره، چون مردم رو یاد قبر و قیامت میاندازی./منبع: اعتماد آنلاین
حمید رسایی در توئیتر خود روایتی از گفت و گویش با یک زن بی حجاب در فرودگاه منتشر کرده است.
یک فعال سیاسی اصولگرا نوشت: حق داریم از آقای شمخانی بپرسیم که دلیل حضور فرزند تاجر شما در یک جلسه رسمی چیست؟ آیا این فرصت و رانت برای بقیه تجّار هم فراهم است؟ چرا این شاهین اقبال که قطعا در لابی‌های تجاری بعدی کارگشا و راهگشاست، فقط روی شانه آقازاده محترم می‌نشیند؟
حمید رسایی، فعال سیاسی نزدیک به دولت ابراهیم رییسی و عضو سابق مجلس شورای اسلامی، در توییتی برای توجیه حجاب، زنان را با ماشین قیاس کرده است؛ بسیاری از کاربران به این موضوع واکنش نشان داده‌اند.
حمید رسایی: هیچ دلیلی بر اینکه درگیری به خاطر بی حجاب بوده، نیست.
وزارت میراث فرهنگی در خبری پاسخ حجت الاسلام حمید رسایی عضو جبهه پایداری را داد و نوشت: انتشار ویدئویی از بیستون باعث ایجاد سوءتفاهم در افکار عمومی مردم متدین کرمانشاه شده است.
اظهارات حمید رسایی، درباره رقص و شادی مسافران نوروزی با واکنش احمد زیدآبادی مواجه شد.
شکایت حمید رسایی مربوط به بازنشر ویدئوی زینب موسوی در کانال نصیری است که به انتقاد از اظهارات رسایی در مورد زنان معترض در جنبش مهسا پرداخته بود.
حمید رسایی به آژادی ترانه علیدوستی و حواشی استقبال از او در مقابل زندان اوین واکنش نشان داد.
حمید رسایی در توئیتی خطاب به رضا کیانیان نوشت: اگر یک بار تائید صلاحیت شورا مهمه سه با تائید آن شورا هم مهم است. ولی شما نگفتی چرا سال ها‌ی اول انقلاب زندان بودی؟ حکم دادگاه چه بود؟
حمید رسایی گفت: خانواده‌ی آن مرحومه گفتند آقای دایی شما اسطوره‌ی شهر ما هستی ولی این دختر خودکشی کرده است. اورژانس و مدرسه و آشنایان هم شهادت دادند اما کسی با آقای دایی برخورد نکرده است.
حمید رسایی (نماینده سابق مجلس) در زمان انتخابات ریاست جمهوری در دفاع از ابراهیم رئیسی گفت: با رئیس جمهوری رئیسی دلار نهایتا ۵ هزارتومان می‌شود نه ۳۰ هزار تومان.
مناظره «در مسیر اعتراض» با حضور حمید رسایی مدیر مسئول روزنامه ۹دی و محمدعلی وکیلی مدیر مسئول روزنامه ابتکار، سه‌شنبه ۱۵ آذر در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.
حميدرسايی نماینده اسبق مجلس پیشنهاد عجیبی درباره دانشجویان معترض دانشگاه شریف مطرح کرد
حمید رسایی در یک برنامه تلویزیونی گفت: «مرگ بر دیکتاتور» شعار ماست که باید با صدای بلند بگوییم، اما دیکتاتور کیست؟ رضاخانی که با کودتای سوم اسفند ۱۲۹۹ روی کار آمد و محمدرضاشاهی که جنایات بی شماری مرتکب شد؛ هر دو نفر هم قانون اساسی را تغییر دادند تا جانشین خود را انتخاب کنند.
زیدآبادی نوشت: در واقع حمید رسایی با چنان اظهارنظری خود و نیرو‌های همسویش را متهم کرده است! لابد خواهد گفت که این‌ها نتیجۀ فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغاتی او و همفکرانش نیست بلکه نتیجۀ فعالیت‌های دشمنان است. این ادعا هم چیزی جز اعتراف به عجز و شکست و ناکارآمدی نیست
نشریه ۹ دی متعلق به حمید رسایی با تیتری عجیب به بیانیه اخیر میرحسین موسوی واکنش نشان داد.
فعالیت های ارزشمندی در تولید خودروهای تجاری توسط گروه بهمن صورت گرفته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ