گرگاس تقریباً به طور انحصاری نتیجه مداخله انسان در تعاملات سگ و گرگ هستند. به گفته کارشناسان، در طبیعت، امکان به وجود آمدن گرگاس بسیار نادر است، زیرا گرگ‌ها حیواناتی سرزمینی و تک‌همسر هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه موقت تهران گفت: اجازه ندهید گرگ ها خانواده ها را بدرند.دشمن در حال  هجمه به عفاف و حجاب و مقام والای زن است.
در این آزمایش، گرگ‌ها به صدای افراد غریبه هیچ واکنشی نشان ندادند، اما صدای نگهبانان باعث جلب‌توجه آن‌‎ها شد.
گرگ‌های هندی، شباهت زیادی به گونه‌های گرگ اوراسیا دارند ولی به اندازه آنها بزرگ نیستند. در عین حال این گرگ‌ها در آب و هوایی گرم‌تر از همتایان اروپایی‌شان زندگی می‌کنند؛ موهای کوتاهتری دارند و به ندرت پوشش زیرین دیگری دارند.
گرگ های خاکستری (Canis lupus) در پارک ملی یلوستون دقیقاً طعمه گربه نیستند اما این امکان وجود دارد که گرگ ها نیز به این بیماری مبتلا شوند، شاید به دلیل خوردن گهگاهی کوگ های مرده یا خوردن پوکه.
تمرین عملیات آزاد سازی گروگان‌ها در شرایط قطع همه امکانات ارتباطی و رهگیری و انهدام اهداف هوایی شبانه، برنامه یگان‌های شناورایران، چین و روسیه در نخستین مرحله عملیاتی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی بود. / باشگاه خبرنگاران جوان
بازیکنان ولورهمپتون عصر شنبه در دیدار این تیم مقابل میهمانش لیورپول در چارچوب بیست و دومین هفته لیگ برتر انگلیس، بازوبندهای سبز رنگی را بر بازو بستند.
لیورپول در هفته بیست و دوم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف ولورهمپتون رفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد.
خودکشی یکی از مشکلات جدی است که جوامع مدرن با آن رو به هستند و نتایج مطالعات جدید محققان نشان می‌دهد کمال گرایی یک عامل خطر بزرگ در خودکشی محسوب می‌شود.
در حساس‌ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال مردان، شهرداری گرگان مقابل نفت آبادان پیروز شد.
پری پتی با 26 امتیاز، 7 ریباند، 4 پاس گل و 3 توپربایی، موثرترین بازیکن شهرداری بود. ضمن اینکه سجاد پذیرفته نیز 18 امتیاز و 9 ریباند دیگر کسب کرد.
آلمان و ژاپن در دنیایی نامطمئن، ترسناک و پرتنش به مسابقه تسلیحاتی پیوسته‌اند جایی که حساب باز کردن روی قدرت نرم کاهش یافته است. ما اکنون در دوره‌ای متفاوت زندگی می‌کنیم. دنیایی که از خاکستر شوروی زاده شد از بین رفته اما دنیای جدید آوارهای بسیار بیش‌تری را به تصویر می‌کشد.
رنگ گرگ‌هایی که زیستگاه آنها در سراسر آمریکای شمالی و اوراسیا پراکنده شده است، همیشه خاکستری نیستند و تغییر می‌کند.
معاون محیط زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: با توجه به سرد شدن هوا، پوشیده شدن طبیعت از برف و کاهش طعمه احتمال ورود گونه هایی نظیر گرگ، شغال و روباه به مناطق مسکونی برای تامین طعمه زیاد است.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از انجام عملیات ردیابی برای زنده‌گیری سه قلاده گرگ در پارک جنگلی ناژوان اصفهان خبر داد.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
تیم‌های مس رفسنجان، شهرداری گرگان، ذوب آهن اصفهان، کاله مازندران، صنایع هرمزگان و مهرام تهران در هفته نهم لیگ بسکتبال حریفانشان را شکست دادند.
هفته هفتم لیگ برتر بسکبتال با برتری تیم‌های آویژه مشهد، مس کرمان، نفت آبادان، توفارقان، کاله و شهردرای گرگان همراه بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته دوباره در جمع خبرنگاران حاضر شد تا آپدیتی از آخرین اوضاع تیم ملی بدهد.
محمد امیری، حقوقدان درباره شکل‌گیری باند‌های تبهکار خانوادگی می‌گوید: «درخانواده‌هایی که یک یا چند نفر از اعضای خانواده پیشینه جرم و مجرمیت داشته باشند، سایر اعضای خانواده خود را هم به ارتکاب اعمال مجرمانه تشویق می‌کنند.»
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی روز دوشنبه وارد هفته چهارم می‌شود که تماشاگران همچنان محروم از حضور در سالن هستند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: نتیجه رهاکردن سکونتگاهی از سوی سگ‌ها در دامنه کوه‌ها و فضا‌های حاشیه‌ای شهر، جلوآمدن و قدم گذاشتن حیوانات غیراهلی مانند گرگ‌ها به حریم سگ‌ها درپی دارد. به‌عبارتی گرگ‌ها یا گرگاس‌ها (گرگ-سگ) به محل سکونتگاهی انسان‌ها نزدیک شده‌اند که می‌تواند بسیار خطرناک باشد؛ به‌گونه‌ای که طی ماه‌های اخیر برخی از ساکنان سوهانک اعلام کرده‌اند که در محله خود و بالاتر از محدوده‌های سرآسیاب، شاهد تردد گرگ بوده‌اند.
بایرن‌مونیخ موفق شد با ۲ گل ولفسبورگ را شکست دهد و به صدرنشینی‌اش در بوندس‌لیگای آلمان ادامه دهد.
ساخته قدرتمند کوین کاستنر که از قضا با نقش آفرینی دیدنی کاستنر اینچنین درخشان شده، روایتی متفاوت را سوای کلیشه‌ها در به تصویر کشیدن نژادها و اقشار مختلف در آمریکای در حال شکل گیری پیش روی تماشاگر قرار می‌دهد و این روایت آنچنان با زندگی روزمره یک مرد در هم آمیخته که تماشاگر متوجه گذر زمان طولانی این فیلم نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ