خودکشی یکی از مشکلات جدی است که جوامع مدرن با آن رو به هستند و نتایج مطالعات جدید محققان نشان می‌دهد کمال گرایی یک عامل خطر بزرگ در خودکشی محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی فرنگی کشورمان با اشاره به عملکرد دور از انتظار علی‌اکبر یوسفی در تورنمنت مجارستان تأکید کرد، او باید در رفتار حرفه‌ای‌اش تجدیدنظر کند.
محمد ربیعی می‌گوید که مجموعه قبلی ذوب‌آهن تیم خوبی را ساخته بودند.
کمال کامیابی‌نیا رسما اولین بازی خود را در ذوب‌آهن انجام داد.
کمال کامیابی‌نیا قرارداد خود با ذوب‌آهن را رسمی کرد و به این تیم ملحق شد.
نام او محمدحسین محمدیان است، بازیکنی که بعد از یک فصل عضویت در رده امیدها، به تیم بزرگسالان فراخوانده شده.
جدایی کمال کامیابی‌نیا برای مسائل مربوط به فهرست بزرگسالان پرسپولیس بوده است.
کمالگرایی فقط با القای اینکه تو چقدر باهوشی در کودک به وجود نمی‌آید. بچه‌ای کمالگرا می‌شود که والدین کمالگرا داشته باشد. ریشه کمالگرایی هم اضطراب و وسواس است. کمالگرا‌ها همیشه ترس از شکست دارند و همیشه ترس از این دارند که کاری را درست و کامل انجام ندهند.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان و هیئت همراه او، امروز با نخست وزیر عراق در بغداد دیدار و گفتگو کردند.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران دیدار، و بر گفتگوی فراگیر کشورهای بزرگ منطقه تاکید کرد.
کمال خرازی گفت: مسأله دریافت غرامت هدف ایران نبود و دیگران هم در پیشنهاد خود جدی نبودند؛ چنانچه بعد از پذیرش قطعنامه هم کسی به صندوق بازسازی ویرانی‌های دو کشور که یکی از بند‌های قطعنامه بود کمک نکرد. هدف جنگ جلوگیری از تجاوز و تنبیه متجاوز بود و نه دریافت غرامت که در این کار موفق شد.
کمال کامیابی‌نیا می‌گوید یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در این تیم می‌ماند.
خرازی گفت: یکی از منابع عظیم قدرت، نظامی و دفاعی است تا امنیت و استقلالشان حفظ شود و با استفاده از قدرت رشد و توسعه پیدا کنند. جمهوری اسلامی ایران در احراز چنین قدرتی خون‌های بسیار داده است. بعد از آن هم با توسعه صنایع دفاعی خودکفا شده و تجهیزاتی ساخته که هم از جهت قدرت و هم سرعت اعجاب‌آور است.
دو بازیکن پرسپوليس به دلیل مصدومیت دیدار فردا مقابل گل گهر را از دست دادند.
کمال کامیابی‌نیا که به واسطه بازی در پست هافبک دفاعی بارها در بازی‌های مهم محروم بوده، در وضعیت زرد این روزهای پرسپولیس آماده بازی در کرمان است.
پرسپولیس درحالی سه‌شنبه شب ۹۰ دقیقه در ورزشگاه کاظمی تمرین کرد که دو بازیکن مصدوم این تیم در تمرینات گروهی حاضر بودند.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایران با دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد.
ائتلاف احزاب مخالف ترکیه رسما اعلام کردند که «کمال قلیچدار اوغلو» رئیس حزب جمهوری‌ خواه خلق را نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری ماه می در این کشور انتخاب کرده اند.
در این دیدار که مهدی سبحانی سفیر ایران در سوریه و سید عباس عراقچی معاون سابق وزیر خارجه نیز حضور داشت، موضوعات مختلف از جمله تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای به ویژه تحولات جدید در روابط خارجی سوریه و همچنین برقراری روابط بین ایران و عربستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
کمال کامیابی‌نیا برای 232اُمین بار پیراهن پرسپولیس را پوشید و از آمار کریم باقری عبور کرد.
یحیی گل‌محمدی مجبور شد قبل از شروع دیدار با تراکتور دومین تغییر اجباری را در ترکیب تیمش به وجود بیاورد.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس که با حضور در بازی با پیکان، تعداد بازی‌های رسمی خود برای سرخپوشان را به عدد 219 رساند، در جمع ده بازیکن برتر تاریخ باشگاه قرار گرفت.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که مبارزه با کرم کمال ترک برایش خیلی اهمیت داشته و از اینکه با میزان آمادگی کم توانست هم این حریف و هم کشتی‌گیران آذربایجان و قرقیز را شکست داد، خوشحال است.
با بهبودی کامل امید عالیشاه، ممکن است کاپیتان پرسپولیس در شروع بازی نسبت به هفته قبل تغییر کند‌.
کمال کامیابی‌نیا شانس بالایی دارد تا در دیدار مقابل فولاد نیز در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ