گرگ‌های هندی، شباهت زیادی به گونه‌های گرگ اوراسیا دارند ولی به اندازه آنها بزرگ نیستند. در عین حال این گرگ‌ها در آب و هوایی گرم‌تر از همتایان اروپایی‌شان زندگی می‌کنند؛ موهای کوتاهتری دارند و به ندرت پوشش زیرین دیگری دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا در صفحه اینستاگرامی خود به شدت علیه منتقدان موضع گرفت.
هادی چوپان ملقب به گرگ پارسی استوری جالبی در فضای مجازی منتشر کرد.
گرگ ایرانی، در فضای مجازی بسیار فعال است و رابطه بسیار خوبی با اعضای خانواده خود دارد. چوپان در تازه‌ترین تصاویری که از فرزندان خود منتشر کرد، دنبال کنندگانش را غافلگیر کرد.
فدراسیون فوتبال آمریکا به صورت رسمی تایید کرد گرگ برهالتر بار دیگر به عنوان سرمربی آمریکا انتخاب شد و تا جام جهانی 2026 هدایت این تیم را برعهده گرفت.
هادی چوپان مشهور به گرگ ایرانی فیلمی در صفحه شخصی خودش منتشر کرده که نشان می‌دهد پس از انجام تمرینات دشوار به سختی از ‌پله‌ها پایین می‌آید.
هادی چوپان تصویر خاصی از خودش در اینستاگرام منتشر کرد.
امیدوارم به رکورد آلن ویتل برسم و بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس شوم.
هادی چوپان به‌تازگی تصویری از خودش کنار مرحوم پهلوان خلیل طریقت‌پیما در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد. نکته عجیب این استوری تصاویر فتوشاپی گرگ و عقاب است که این ورزشکار محبوب استفاده کرده است.
هفته ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال بیست و دومین دوره لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
هفته ماقبل پایانی رقابت‌های فوتبال بیست و دومین دوره لیگ برتر حساسیت بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی و باشگاه هایی که دنبال فرار از منطقه سقوط دارند پیدا کرده است.
دارایی خالص این غول بزرگ کالا‌های لاکچری بیش از ۲۴۰ میلیارد دلار است. حال باید پرسید چگونه آرنو که در خارج از محافل تجملی قابل تشخیص نیست به چنین ثروتی دست یافت؟
استوری معنادار خواننده معروف برای هادی چوپان/ پاسخ فوری گرگ پارسی به پیام رضا صادقی
شاهرخی ادامه داد: همچنین یکی دیگر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا شد و پس از دریافت توصیه ها و مشاوره های لازم از بیمارستان ترخیص شد.
خسروی با بیان اینکه گرگر روستای سرتنگ برزه حامل یک خانواده پنج نفره از اهالی این روستا بوده‌است، افزود: پدر، مادر و پسر این خانواده بر اثر پرتاب این وسیله به داخل آب رودخانه سرتنگ برزه سقوط کرده‌اند.
تصویر جالبی از هادی چوپان قهرمان ایرانی مسترالمپیا منتشر شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان شیروان اظهار کرد: این مرد کشاورز از ناحیه صورت به شدت مجروح شده بود که بلافاصله توسط عوامل اورژانس تحت درمان قرار گرفت.
به گفته روزنامه دولتی چاینا دیلی پس از لی ژائوشینگ و یانگ جی‌یچی، چین سومین سفیر چین در آمریکاست که به مقام وزارت رسیده است. می‌نگ پائو روزنامه خصوصی هنگ کنگ نیز متذکر شد که او جوان‌ترین وزیر چین از زمان چوئن لای است.
هادی چوپان با قهرمانی در مسترالمپیا جایزه قابل توجهی را دریافت کرد.
هادی چوپان بعد از چند سال قدرت نمایی در مسترالمپیا، بالاخره موفق شد عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ بدنسازی جهان را به نام خود رقم بزند.
هادی چوپان چهره شاخص پرورش اندام ایران با درخشش در رقابت‌های حرفه‌ای مسترالمپیا، برای نخستین بار عنوان قهرمانی این رویداد بزرگ را از آن خود کرد.
علیرغم آن که کاخ سفید امیدوار است نشست شی و بایدن بتواند تلاش برای دستیابی به ثبات را سرعت بخشد چین ممکن است تنها به دنبال یک مهلت زمانی باشد. به عبارت دیگر، دیپلماسی گرگ جنگجو خاموش شده اما نمرده است. اگر صدای هر مقام چینی را با لحنی معقول در ماه‌های آینده شنیدید بدانید احتمالا تنها صدای یک گرگ جنگجو در لباس میش است.
با مطالعه روی بیش از ۲۰۰ گرگ خاکستری در پارک ملی یلوستون، مشخص شد که گرگ‌های آلوده به انگل‌های تغییردهنده رفتار با افزایش پرخاشگری و رفتار‌های پرخطر، به احتمال زیاد یا به رهبران گروه تبدیل می‌شوند یا گله را را به کلی رها می‌کنند. یافته‌های جدید نشان می‌دهد که انگل توکسوپلاسما گوندی، میزبان خود را به رفتار‌های پرخطر سوق می‌دهد.
گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی آمریکا، عملکرد تیمش در مدت اخیر را مورد ستایش قرار داد.
گرگ برهالتر سرمربی آمریکا در آستانه بازی ایران و در مصاحبه‌ای که داشت به نکته جالبی اشاره کرد. اینکه کنترل بازی به دست ایران است و تیم ملی فوتبال کشورمان است که شرایط بازی را تعیین می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ