مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد کار برای بهروز عطایی در دو پست برای انتخاب بازیکن راحت باشد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تاکید کرد اگر شاگردانش با سیستم جدید احساس ناراحتی کنند آن را تغییر خواهد داد.
برخی افراد پوست کندن سیر برایشان کار سختی است، اما چند ترفند جالب وجود دارد که به راحتی می‌توانند پوست سیر را جدا و از آن استفاده کنند.
تهیه مواد کاکولی انقدر راحت است که همین امروز می‌توانید دست به کار شوید و یک کاکولی بپزید، یک میان‌وعده جذاب که هم کودکان دوست دارند و هم بزرگسالان. میان‌وعده سالمی که سرشار از انرژی است و جایگزین خوبی برای هله‌هوله‌های بازار است. اما این کاکولی به چه موادی نیاز دارد؟
کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش بینی کرد تیم ملی ایران به عنوان نخستین تیم گروه C جام ملت‌های آسیا صعود کند.
یکی از روش‌های خشک کردن میوه، خشک کردن با جریان هوا است که شامل ترکیبی از جریان هوا و حرارت کم می‌شود، این کار معمولاً در فر انجام می‌شود. خشک کردن با فر بهترین روشی است که می‌توانید استفاده کنید، زیرا شکر یا ماده افزودنی دیگری به آن نمی‌افزایید و تنها چندین ساعت زمان برای این کار نیاز دارید.
تونی کروس به طور کامل از قهرمانی لالیگا ناامید نشده و تاکید کرد که کار برای بارسا را تا جایی که امکان دارد، سخت خواهند کرد.
یک نماینده مجلس گفت: دولت اشتباهات بزرگ و زیادی انجام داده است یکی از اشتباهاتش این بوده که در ارتباط با استفاده از نیرو‌های توانمند و متخصص کشور، کوتاهی کرد و بخش زیادی از این نیرو‌ها را کنار گذاشت. جریانی که به اصرار می‌خواست این دولت بر سر کار بیاید، امور کشور را به دست گرفت و سایر افراد را خصوصا در حوزه اقتصادی و زیرساخت‌ها از صحنه خارج کرد.
ترنت الکساندر آرنولد پس از پیروزی برابر نیوکاسل درباره تاثیر اخراج بازیکن حریف روی عملکرد لیورپول صحبت کرد.
دارنده ۲ مدال طلای امیدهای جهان، با تاکید بر اینکه پیروزی مقابل کایل اسنایدر کار راحتی است، گفت: اشتباهم در دیدار فینال تورنمنت زاگرب باعث شکستم مقابل او شد.
پمپئو با طرح اینکه همچنان انتظار انتقام‌جویی ایران را دارد، در کتابش نوشته است: «ما می‌دانیم که ایران توانایی عملیات در داخل ایالات‌متحده را دارد بنابراین یک سال و نیم پس از خروجم از کار در بخش دولتی، من هنوز پروتکل‌های امنیتی را حفظ می‌کنم.»
بگذارید خیالتان را راحت کنم و بگویم که پختن آش بادمجان، کار سخت و پیچیده‌ای نیست، مخصوصا اگر اهل آشپزی هستید و از این کار لذت می‌برید. البته این غذا هم مثل همه غذا‌های خوش رنگ و لعاب ایرانی، فوت و فن‌هایی دارد که آن‌ها را از شما دریغ نخواهیم کرد؛ بالاخره شما قرار است، سفیر ما لر‌ها در خانواده تان باشید!
ژابی آلونسو برای ارنج تیمش در نیم‌فصل دوم کاری راحت اما پیچیده خواهد داشت!
بعضی مواقع پیدا کردن یک لوگو یا یک عکس بدون داشتن پس‌زمینه کار بسیار طاقت‌فرسایی می‌شود و هر کدامی را که بازمی‌کنید، دارای یک پس‌زمینه است.
دیمیتری مدودف در پیامی تلگرامی نوشت: در تعطیلات کریسمس، دست محبت مسیح (ع) به سمت اوکراین دراز شد، اما رهبران اوکراین آنرا رد کردند. فکر می‌کنم بیشتر نظامیان ما وقتی خبر رد آتش بس را شنیدند نفس راحتی کشیدند، زیرا کارشان راحت شد.
سرمربی تیم فوتبال النصر عربستان سرانجام نسبت به جذب کریس رونالدو واکنش نشان داد.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
در طی ۲ هفته اخیر که آتش اغتشاش‌ها رو به سردی گراییده دجال‌های رسانه‌ای از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا تا سعودی اینترنشنال و سایت رادیو فردا هرآنچه از شگرد‌های رسانه‌ای و دروغ‌های گوناگون را پای کار آوردند تا با حجم سنگین کار رسانه‌ای مردم را به خیابان بیاورند و وقتی از آوردن مردم به خیابان ناامید شدند درصدد برآمدند تا مردم را مجبور کنند تا خیابان را ترک کرده و به خانه‌هایشان بروند!
تیم ملی کشورمان کار سختی مقابل لبنان نداشت و گام آخر خود را در دور گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا محکم برداشت.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: من اهل پیش‌بینی نیستم اما بچه‌های ما تلاش می‌کنند بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کنند.
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.
اگر خودمان کار را برای خودمان سخت نمی‌کردیم احتمالا کم تر برای پیروزی بر آرژانتین استرس می کشیدیم.
ملی پوش فوتسال ایران با بیان اینکه در انتظار صدور روادیدش برای سفر به اسپانیا و حضور در تمرینات تیم پالما است، گفت: در تورنمنت تایلند تیم ملی را همراهی می‌کنیم.
ماتیس دی‌لیخت معتقد است که در بایرن مونیخ روزهای بهتری نسبت به یوونتوس خواهد داشت. او به انتقادات اخیر لئوناردو بونوچی نیز پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ