آلمان و ژاپن در دنیایی نامطمئن، ترسناک و پرتنش به مسابقه تسلیحاتی پیوسته‌اند جایی که حساب باز کردن روی قدرت نرم کاهش یافته است. ما اکنون در دوره‌ای متفاوت زندگی می‌کنیم. دنیایی که از خاکستر شوروی زاده شد از بین رفته اما دنیای جدید آوارهای بسیار بیش‌تری را به تصویر می‌کشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک ژنرال ذخیره صهیونیستی با بی‌سابقه خواندن تسری اعتراضات به صفوف نظامیان علیه پافشاری نتانیاهو در تصویب طرح قضایی خود در کنست اذعان کرد: ما در آستانه جنگ واقعی داخلی قرار گرفته‌ایم.
فرمانده کل سپاه گفت: ما امروز در اثنای یک جنگ، در حال ساختن پایه‌های یک تمدن هستیم اما جنگ و ساختن را با هم پیش می‌بریم.
فرمانده کل سپاه گفت: ما امروز در اثنای یک جنگ، در حال ساختن پایه‌های یک تمدن هستیم اما جنگ و ساختن را با هم پیش می‌بریم.
سخنگوی کرملین با بیان اینکه جنگ روسیه و غرب برای مدت طولانی ادامه خواهد داشت، گفت: ما شاهد اتحاد مطلق جامعه روسیه و حمایت بی‌سابقه از رئیس‌جمهور پوتین و سیاستی هستیم که او دنبال می‌کند.
محسن رضایی با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیل شده به کشور گفت: علت آنکه مردم نسبت به مسائل اقتصادی کاملا واقف نیستند عدم مشارکت کامل آن‌ها در اقتصاد است. اگر نصف فشار اقتصادی که به ایران وارد شده به اقتصاد کشور دیگری وارد شود؛ کمتر از 48 ساعت سقوط می‌کند. ما در جنگ کامل اقتصادی هستیم و اگر مردم در اداره اقتصاد و در مسائل مالی و پولی مشارکت داده شوند به این مسائل آگاه می‌شوند و مشارکت آنها بیشتر می‌شود.
بهترین بازیکن تیم فوتبال جوانان ایران در مصاف با قطر می‌گوید این تازه شروع شاگردان مرفاوی در این تورنمنت بوده است.
فرمانده کل سپاه گفت: اولین آن صدام و متحدانش بودند و بعد از آن راهبرد تکثیر ویروس تکفیر در سرزمین‌های اسلامی برای کنترل ما بود که با مجاهدت‌های آن سردار بزرگ این توطئه هم خنثی شد. بعد از آن هم جنگ اقتصادی را آغاز کردند. ما در حال ساخت تاریخ هستیم و تاریخ یک واقعیت ساکن و ایستا در نقطه‌ای از زمان نیست بلکه یک جریان ممتد است. برخی از مقاطع تاریخ به اندازه تمام زمان ارزش حیاتی دارد و هرملتی اگر به موقع عمل نکند ممکن است، نابود شود.
علم الهدی گفت: امروز حقیقت این است که ما در جنگ هستیم، در هشت سال دفاع مقدس، مردم با موشک‌باران دشمن آگاه بودند که در شرایط جنگی هستند، اما امروزه همین وضع بلکه حتی شدیدتر در عرصه‌های دیگری در جریان است.
سرلشکر سلامی گفت: جایی را که برای آن خون می‌دهیم مثل وطن خودمان حس می‌کنیم؛ شهدای ما داوطلبانه و مشتاقانه پای به میدان‌های دفاع از حرم کنار رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه گذاردند؛ هرچند جغرافیایی ظاهری ایران و سوریه متصل نیستند، اما بین جغرافیای قلب‌های دو ملت به‌هم‌پیوستگی وجود دارد.
وزارت خارجه چین اعلام کرد: ما به شدت با موضع گیری واشنگتن و توکیو مبنی بر اینکه چین چالش راهبردی بزرگ در منطقه است، مخالف هستیم.
رئیس جمهور با بیان اینکه همه قدرت خود را به میدان آورده و جنگ نظامی، سایبری، رسانه‌ای، سیاسی و اقتصادی راه انداخته‌اید، گفت: با جنگ احزاب، همه توان خود را به کار گرفته‌اید اما دیدید که ملت بزرگ ایران با نگاه شهید مقاومت سلیمانی و گوش دادن به ندای بصیرت آفرین رهبرمان چگونه شما را در همه جنگ‌ها ناکام گذاشته اند.
پوتین گفت: «هدف ما چرخاندن چرخ درگیری نظامی نیست، بلکه برعکس، پایان دادن به این جنگ است. ما برای پایان دادن به این موضوع تلاش خواهیم کرد و البته هر چه زودتر بهتر باشد.»
نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «باید صدای ملت خود را بشنویم»، عنوان کرد: باورم بر این است در قانون اساسی که ثمره خون ۲۴۰ هزار شهید است این ظرفیت وجود دارد که ما صدای ملت ایران را بشنویم؛ ملتی که ملی شدن صنعت نفت را پیشرو در خاورمیانه انجام داد، ملتی که جنبش مشروطه باقرخان، ستارخان و نهضت جنگل و تمامی آزادیخواهان از دادمحمد بلوچ در سیستان و بلوچستان تا تمام آزادیخواهانی که در سراسر این مملکت سال‌ها پیشروتر از خاورمیانه ایستادند. باید صدای زنان، جوانان، اقلیت‌ها، فعالان سیاسی، کانون‌های صنفی و... را بشنویم؛ چراکه این نظام متعلق به این مردم است و ما امانتدار آن‌ها به عنوان نماینده هستیم.
شهردار تهران با بیان اینکه دشمن با جنگ ترکیبی به سراغ ما آمده است، گفت: نیازمند نهضت خدمت رسانی گسترده در کشور هستیم تا لبخند به لبان مردم بنشانیم.
امیرعبداللهیان: بورل ۴ روز پیش گفت پیام شما در خصوص مذاکرات را به آمریکا منتقل کردیم؛ ما منتظر پاسخ واشنگتن هستیم / اظهارات بایدن نسنجیده بود؛ مقامات آمریکایی از طریق مجاری دیپلماتیک به ما اعلام کردند که آمریکا چنین موضعی را ندارد
وزیر خارجه ایران در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه اوکراین، گفت: سیاست ما در قبال جنگ اوکراین، احترام به تمامیت ارضی کشورهاست و ما آماده کمک به برقراری آتش بس هستیم.
ما دست کم یکی دو بار به لحظه فاجعه بار آخرالزمانی نزدیک شده‌ایم. در سال ۱۹۸۳ میلادی «استانیسلاو پتروف» افسر زمان شوروی مردی که واقعا باید از او مجسمه‌هایی در سراسر جهان ساخته نصب شود با خودداری از اعتماد به سیستم‌های هشدار زودهنگام ما را از دچار شدن به فاجعه دور نگه داشت.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما قویاً مخالف جنگ و تسلیح هر یک از طرفین جنگ بوده و هستیم و به مقامات اوکراین گفته‌ایم چنانچه سندی در خصوص استفاده از پهپادهای ایرانی وجود دارد، ارائه کنند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت: اگر امروز برخی از جوانان و نوجوانان ما فریب می‌خورند به خاطر این است که جهاد تبیین توسط نخبگان و خواص کشور صورت نگرفته است.
نخست وزیر سوئد گفت: ما با احتمال زمستان جنگی مواجه هستیم و اگر اقدام نکنیم ممکن است با ناآرمی های خطرناکی در کشورهای شمال اروپا و کشورهای بالتیک روبرو شویم.
مشاور فرمانده‌کل قوا در امور ارتش گفت: اگر امروز پهپاد داریم و در لبه این فناوری در دنیا هستیم و اگر دنیا امروز فهمیده است که پهپاد در جنگ آذربایجان و اوکراین نقش ایفا می‌کند ما خیلی قبل‌تر این موضوع را فهمیدیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه ما در یک نبرد تمدنی هستیم، گفت: شما معلمان در میانه یک جنگ و یک جهاد بزرگ هستید؛ قلم و زبان در جهاد مهمتر است.
نشست تخصصی تشریح محورهای برگزاری اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات به همت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول و با همکاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی مهندسی برق و سندیکای مخابرات برگزار شد.
رهبر انقلاب همکاری‌های بلندمدت ایران و روسیه را جداً‌ و عمیقاً‌ به نفع هر دو کشور خواندند و خطاب به آقای پوتین گفتند: جنابعالی و رئیس‌جمهور ما هر دو اهل اقدام و پیگیری هستید؛ بنابراین همکاری های دو کشور در این دوره باید به اوج خود برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ