تیم‌های مس رفسنجان، شهرداری گرگان، ذوب آهن اصفهان، کاله مازندران، صنایع هرمزگان و مهرام تهران در هفته نهم لیگ بسکتبال حریفانشان را شکست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه جمهوری اسلامی به طرفداران دولت رئیسی که در ۸ سال حضور روحانی در پاستور به او و دولتش حمله می‌کردند، کنایه زده که چرا اکنون در برابر گرانی‌ها سکوت کرده‌اند!
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با ادامه این ناراضی‌تراشی دیگر دشمنان خارجی نیازی به تلاش و هزینه کردن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی نخواهند داشت. ما خودمان با هزینه بیت‌المال در حال براندازی هستیم، مثل آن کسی که بر سر شاخ بود و بُن می‌برید!
در حساس‌ترین بازی هفته بیستم لیگ برتر بسکتبال مردان، شهرداری گرگان مقابل نفت آبادان پیروز شد.
پری پتی با 26 امتیاز، 7 ریباند، 4 پاس گل و 3 توپربایی، موثرترین بازیکن شهرداری بود. ضمن اینکه سجاد پذیرفته نیز 18 امتیاز و 9 ریباند دیگر کسب کرد.
اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم تا گرانی و تورم منجر به جمع‌ شدن سفره مردم شود.
عضو کمیسیون اقتصادی دولت گفت: قابل قبول نیست که وزرا گرانی‌ها را توجیه کنند. وزیر صمت که باید عذر وی را به دلیل ضعف عملکرد می‌خواستیم، اخیراً افزایش خودرو را با بهانه‌های مختلف توجیه می‌کند.
قالیباف: رئیس‌جمهور مرتب ساخت 4 میلیون مسکن را پیگیری می‌کند، ولی این قانون از بُعد کارشناسی و اینکه امکان اجرا دارد، باید بگوییم که قابلیت اجرا دارد، اما باید با جدیت بیشتری دنبال شود، در قانون برای متخلفین هم پیش بینی‌هایی شده است.
جمعی از مردم یونان در اعتراض به گرانی‌های فزاینده در این کشور تظاهرات کردند.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه با برگزاری ۶ دیدار و از جمله دیدار حساس دو تیم مهرام و کاله وارد هفته دهم می‌شود.
بوشهر- وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان نباید تحت فشار اقتصادی باشند، گفت: حقوق معلمان متناسب با گرانی‌های جهانی و داخلی افزایش می‌یابد.
هفته هفتم لیگ برتر بسکبتال با برتری تیم‌های آویژه مشهد، مس کرمان، نفت آبادان، توفارقان، کاله و شهردرای گرگان همراه بود.
رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی روز دوشنبه وارد هفته چهارم می‌شود که تماشاگران همچنان محروم از حضور در سالن هستند.
سید علی موسوی گفت: برخی وزارت‌خانه‌ها از جمله وزارت راه و شهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی عملکرد مناسبی نداشتند در حالی که انتظار این بود که واقعا عملکردها فراتر از این باشد و موفق عمل کنند.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: از رئیس جمهور و رئیس مجلس می‌خواهیم با استفاده از ابزارهای مدیریتی گرانی‌های اخیر را برای کارمندان و بازنشستگان جبران کنند.
ربیعی از یک بام و دو هوای حامیان دولت رئیسی در توجیه گرانی های اخیر و حمله به گرانی های دوره روحانی انتقاد کرد
مجید عشقی گفت: شاخص کل فرمول کاملا مشخصی دارد و هر کسی که محاسبه کند به همین عدد می‌رسد. هر نهادی امکان محاسبه شاخص را دارد و با هر روشی به عدد شاخصی که اعلام می‌شود، می‌رسد.
توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه دانشگاه تبریز و شرکت ملی صنایع مس ایران در نشستی به میزبانی دانشگاه تبریز مورد بررسی قرار گرفت.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: از نجابت، تحمل و صبر مردم می‌شود استفاده درست کرد؛ اما برداشت‌های دیگر صورت می‌گیرد که باعث می‌شود مردم را بیشتر ناراحت کند.
فعال سیاسی اصولگرا گفت: متاًسفانه خیلی از آقایان دست‌اندرکار سخن گفتن با مردم را بلد نیستند. بعضی تجربه‌شان کم است و فهم لازم را برای ارتباط با مردم ندارند که اصلاح این نقیصه باید برای دولت از اوجب واجبات باشد.
آصفری گفت : با یکی از شرکت های تولیدکننده مواد لبنی صحبت می کردم تاکید داشتند که کاهش تولید داشتند و حتی برخی از تولیداتشان را در انبارها نگهداری می کنند مواد لبنی که می تواند برسلامت مردم اثر بگذارد از سفره شان حذف شده است. میوه آنقدر گران شده است که فکر کنم برخی خانواده ها کلا میوه را حذف کرده باشند.
سنگدوینی با بیان اینکه گرانی اقلام مصرفی و اجاره بهای مسکن مردم را با مشکل مواجه کرده است از رئیس جمهور خواست تا با حضور در مجلس در خصوص ادامه مسیر توضیحاتی به نمایندگان ارائه کنند.
عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: آقای رییسی مذاکره را به رفراندوم گذارید. تحریم ها و گرانیها کمر مردم را شکسته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ